Die gun ik het ook niet. Het moet wel een enorme eer zijn om op de bank bij Jensen te zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Ja dan ga ik dus niet hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Tja, goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Ach ja, vrouwen en elektronicaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoordquote:
Maar is dat persoonlijk bezit of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoord
Wat een mormel
Ehm, nee...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
Amanda is een toppertje!
De volgende keer mag ze dan ook naar De Wereld Draait Door...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, nee...
Amanda is een onopgevoede sloerie met een grote bek die denkt dat de wereld om haar draait![]()
Vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Prik0 het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de verkrachtingen bij Jensen?
Excuus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap zegt dat Amanda eenlamp op zijn hoofd heeft kapot geslagen??
er staat een ink op jaap zijn websitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
Tuuluk wijffie. Via de site van King Jaap.nl.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |