Denk even aan het IQ van Dellie. Need I say more?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef riri het volgende:
Nou maar hopen voor Amanda dan dat de kijkers het op waarde inschatten en amanda geen bitch vinden want ze blaast wel hoog van de toren nu en denkt dat ze het zo goed heeft gedaan
Als de redactie zich aan hun woorden houd wel, maar die kennen we ondertussen welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft champagne over Japio gegooid. Dat gaat geld kosten.![]()
Tsja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Als de redactie zich aan hun woorden houd wel, maar die kennen we ondertussen wel
hij doet het tenminste subtiel en niet tig domme acties achter elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Sigarettenacties zijn al 100 x gedaan![]()
En acties? 1 achterhaald dingetje........
Wij snappen elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Amanda vond het supergoed gaan, dat kan dus alle kanten op aangezien ze niet snapt wanneer ze voor schut wordt gezet.
Ja precies! Als zij zich volledig voor lul gezet heeft dan vindt ze zichzelf nog om te lachen. Zalig zijn de onwetenden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Amanda vond het supergoed gaan, dat kan dus alle kanten op aangezien ze niet snapt wanneer ze voor schut wordt gezet.
Zo subtiel.. Hij en Huub zijn de enige twee die roken, het was subtiel geweest als wij dachten dat ze van 'achter' geen sigaretten meer wilden geven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij doet het tenminste subtiel en niet tig domme acties achter elkaar
En hoop doet leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja precies! Als zij zich volledig voor lul gezet heeft dan vindt ze zichzelf nog om te lachen. Zalig zijn de onwetenden.
hij wilt tog ook alleen huub pakken en dit is een goede manier want huub is verslaafd en snel chagerijnig/boosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo subtiel.. Hij en Huub zijn de enige twee die roken, het was subtiel geweest als wij dachten dat ze van 'achter' geen sigaretten meer wilden geven...
Je bedoelt Brian en Brian?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan er zo niet tegen als Brian of Amanda of Natasia blij en in hun nopjes zijn......![]()
![]()
![]()
Ik ben er volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef brabander01 het volgende:
wie was er als klapvee bij aanwezig.....foto's ....
Subtiel = onopgemerkt... Hij hangt de vlag uit en voor je het weet heeft Huub in de gaten dat hij het heeft gedaan.. Dan wordt hij daar toch wel harder op gepaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij wilt tog ook alleen huub pakken en dit is een goede manier want huub is verslaafd en snel chagerijnig/boos
Ik kots even meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan er zo niet tegen als Brian of Amanda of Natasia blij en in hun nopjes zijn......![]()
![]()
![]()
Je bent te laat....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |