Alleen jammer dat die echt bloedserieus wasquote:
Praat ze elke keer over hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT
Kopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Heeft iemand nog een foto van Carlos zijn vrouw?
Thanks.... was het bijna vergeten.... snel het volume omhoog...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT
IK hoor haar elke keer over hetzelfde praten (luister het nu voor de 2de keer)quote:
Jij denkt dat er iemand is die daar naar luistert?quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die echt bloedserieus was![]()
Jah, ik, voor de tweede keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij denkt dat er iemand is die daar naar luistert?![]()
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Rotterdammert het volgende:
een vraag: Wat zijn de nieuwe maatregelen tegen fysiek geweld? Ik heb dat namelijk gemist.
Ik neem aan dat je nog steeds weg moet als dat gebeurt
Huub kan toch gewoon naar achter bellen om te vragen of er sigaretten zijn afgeleverd? Daarna hoeft ie alleen die pisnicht maar een uurtje te taggen voordatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik zie iets mooi tussen hen opbloeien.
Eric moet maar flink aan de drank, dan gaan de rem er af.
Nieuwe sigaretten binnen, Eric gaat ze weer verstoppen.
Ok..dus geen verwijdering uit de kooi ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Brian, Eric, Amanda en Huub staan op scherp, die zijn het dubbele kwijt bij een overtreding.. Dus 200.000 van de pot af en 2.000 van hun borgquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ok..dus geen verwijdering uit de kooi ?
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Rotterdammert het volgende:
een vraag: Wat zijn de nieuwe maatregelen tegen fysiek geweld? Ik heb dat namelijk gemist.
Ik neem aan dat je nog steeds weg moet als dat gebeurt
Klopt, koekjes van eigen deeg zijn altijd smerigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Dus dat Eric Jaaps schoenen verstopte was heel geestig, nu er iets weg is van Eric is het weer verschrikkelijk en kan het niet?
Zijn niet Schoenen van Eric, maar van Nathrasja? en die is nu niet aanwezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef CoT het volgende:
Vieze pisnicht met zn sigaretten
Hoop dat zn schoenen kapot zijn
Ik snap ook niet waarom hij de schoenen van Jaap had verstopt, Jaap had niks gedaan, Huub had ze verstoptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, koekjes van eigen deeg zijn altijd smerig
Zijn de schoenen wel verstopt? of weet Eric niet waar Palma ze heeft opgeruimd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij de schoenen van Jaap had verstopt, Jaap had niks gedaan, Huub had ze verstopt
Ja, Huub zei dat tegen Lieke, hij had ze in een bijouteriedoos gestopt of gehaald, dat weet ik ff niet meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn de schoenen wel verstopt? of weet Eric niet waar Palma ze heeft opgeruimd?
Het is Natasja haar eerste borst operatie, en Natasja is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zoveel ophef over die borsten gemaakt, tis verdomme toch het 8e wereldwonder niet?
Die operaties worden aan de lopende band gedaan!![]()
Sinds wanneer gaat Eric rellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Adothehague het volgende:
Eric noemt sigaretten verstoppen rellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |