En ze weet dat de Mie gaar is door het tegen het keukenkastje te gooien??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan ook thais koken, ze heeft speciaal lessen gevolgd in thailand
Toen was ze 12 en danste natuurlijk aan een paal in een of andere louche clubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan ook thais koken, ze heeft speciaal lessen gevolgd in thailand
Wat zal het verrassend zijn als we vanavond de echte Jaap te zien krijgen maar dat zal niet..... mischien wel nooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben erg benieuwd naar Jensen. En Jaap lijkt iig niet echt blij. Maar ja, ik weet sowieso niet hoe hij "echt" is.
Jawel hoor. Les van een echte Thaise, 3 dagen lang, ze is een expert.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat waren andere lessen, geen kooklessen......![]()
Volgens mij hebben we die de eerste maand in het huis gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat zal het verrassend zijn als we vanavond de echte Jaap te zien krijgen maar dat zal niet..... mischien wel nooit.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze weet dat de Mie gaar is door het tegen het keukenkastje te gooien??![]()
Dat was spaghetti.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste is mogelijk een probleem van alle DGK-bewoners, maar het sleutelwoord hier is niet "zwart op wit" maar "Amanda betasten".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft zwart op wit gezet dat hij Amanda gaat betasten... en dat zegt Brian.... die ondertussen 10 blocnotes heeft volgepent heeft met aantekeningen.... totaal geen zelfreflectie....
is toch handig? heb ik in de keuken ook regelmatig gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... het lijkt me als je "echt Thais kunt koken" dat je dan de spaghetti ook niet tegen het kastje hoeft te gooienquote:
Nee, volgens mij weet Jaap het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap weet waar ze liggen maar wil het niet tegen Huub zeggen? Vreemd als ze zogenaamd elkaars maatje zijn.
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dit verhaal niet helemaal. Jaap zegt dat hij het echt niet weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap weet waar ze liggen maar wil het niet tegen Huub zeggen? Vreemd als ze zogenaamd elkaars maatje zijn.
Damn, goed dat je het zegt... daar ging ik wel vanuit ja... maar weer te hoog ingeschat natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?
Nee, want er gaan nog meer naar jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft Huub nog jaloers gedrag vertoond omdat Jaap en niet hij naar Jensen mag? Hij het moest doen met L & C?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |