quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef basicsaint het volgende:
Jaap heeft zich teruggetrokken achter zijn pc en kijkt ongelukkig.
Hoezo? Je denkt toch niet dat Amanda kan winnen? Kost haarmisschien ¤2000,- van de borg.... Die haar moeder waarschijnlijk voor d'r betaald heeft.quote:
hahaha zo doetie ook altijd bij Natasia als die handtastelijk isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Brian wil het liever niet maar vooruit...Hij probeerde echt even haar mond te ontwijken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
Amanda: hij grijpde me gelijk.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Je denkt toch niet dat Amanda kan winnen? Kost haarmisschien ¤2000,- van de borg.... Die haar moeder waarschijnlijk voor d'r betaald heeft.
Misschien dat Huub hem een prepaid kaartje kan aansmeren...? Toch niet normal die gast is niet eens mee geweest en gaat nu uitzoeken of dat ¤ 100.000,- gaat kosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Starlie het volgende:
En Brian hangt weer aan de phone..
En hoe kwam Huub erachter??? Toevallig van Lieke..?! Of van achter???quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef SiRojK het volgende:
Huub is er achter.. Let the terror begin
.. Jaap zal er ook nog wel even zin in hebben
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Starlie het volgende:
En Brian hangt weer aan de phone..
Dan gaat iemand van achter naar Netty bellen. Ik moest van Brian doorgeven dat hij wéér gepest is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat Huub hem een prepaid kaartje kan aansmeren...? Toch niet normal die gast is niet eens mee geweest en gaat nu uitzoeken of dat ¤ 100.000,- gaat kosten.
AmanDEL was net binnen en had het over 'Jaap zat aan m'n tieten' en hoppa, meneer liep gelijk naar de phone..quote:
Kwenie.. Hij had gebeld en heeft wss gehoord dat de sigaretten WEL zijn gekomen.. Dus dan is de logische conclusie dat Eric ze heeft...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hoe kwam Huub erachter??? Toevallig van Lieke..?! Of van achter???
Smaken verschillen... veel succes met je 'toppertje'....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Amanda is een toppertje.
Huub heeft ontdekt dat Erik de sigaretten heeft. Gelijk gaat-ie bellen.
ok thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
AmanDEL was net binnen en had het over 'Jaap zat aan m'n tieten' en hoppa, meneer liep gelijk naar de phone..
Negeermodus is van harte aanbevolen , in deze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Smaken verschillen... veel succes met je 'toppertje'....
Van Jaap weet je meteen dat het niet een daad van agressie is.... dus snap niks van de Brian the loser...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft gelijk Amanda geduwd toen ze opkwamen tegen een pilaar aan.
Brian: *spitst oortjes* oeh, ik ben zo benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden. Heb je pijn aan je borsten? Ik voel me machteloos. Ik ben je vriend brother, wat kan ik doen?![]()
Geweldig, onze Don Quichotte in topvorm.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft gelijk Amanda geduwd toen ze opkwamen tegen een pilaar aan.
Brian: *spitst oortjes* oeh, ik ben zo benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden. Heb je pijn aan je borsten? Ik voel me machteloos. Ik ben je vriend brother, wat kan ik doen?![]()
is die zo knap.............nou ja carlos is ook niet leleijk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zou heel mooi zijn.. Ik kijk graag naar mooie vrouwen, genoeg reden?![]()
Nee hoor... hij mag allles zeggen al zijn sommige dingen beter van niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Negeermodus is van harte aanbevolen , in deze.![]()
Die jonge wil ook een beetje aandacht van de mediaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Heeft Jensen nog gesproken over HUUB of BRIAN (3e persoon).
Dellie: Nee.
Wat jammer nou.![]()
![]()
AMANDA IS THE BEST!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Amanda is een toppertje.
Huub heeft ontdekt dat Erik de sigaretten heeft. Gelijk gaat-ie bellen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tadááá, ik mag weer mee![]()
[afbeelding]
2 1/2 maanden streams voor een tientje
En die was niet eens mee... Er moet denk ik maar met spoed een nieuw psychologisch onderzoek voor die gast aangevraagd worden.... als iemand zo geobserdeerd is door 1 persoon dan gaat het niet goed...quote:
Die vink sterker als die van Nicolaasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Vet plan van Huub en Lieke..
Een brief maken dat iedereen zijn kast moet legen om schoon te maken, en dan de masterbedroom inpikken nadat Eric al zijn privebezit heeft ingepakt
En ze maken de fout om het er nu open over te hebben. Zal wel weer verlinkt worden via brieven of via de HH.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Vet plan van Huub en Lieke..
Een brief maken dat iedereen zijn kast moet legen om schoon te maken, en dan de masterbedroom inpikken nadat Eric al zijn privebezit heeft ingepakt
Nee, inderdaad. Jaap duwde haar waarschijnlijk gewoon weg omdat hij als eerste wilde opkomen..een welbekend opkomgrapje...dat is humor..(wat zeg ik?..ik haat Jaap..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Van Jaap weet je meteen dat het niet een daad van agressie is.... dus snap niks van de Brian the loser...
Weer een leuk stukkie tv voor Brian om in een goed blaadje te komen...pfffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig, onze Don Quichotte in topvorm.
Waarom moeten fans van Amanda, Brian (en in mindere mate) Natasja altijd schreeuwen? Soort zoekt toch wel een beetje soort?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
AMANDA IS THE BEST!!!!!
AMANDA FOR PRESIDENT
Betere post zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Weer een leuk stukkie tv voor Brian om in een goed blaadje te komen...pfff![]()
Ik vroeg vanmiddag iemand, nadat ik hoorde dat hij 3 maand de uitzendingen keek, naar zijn favoriet......."Brain" was zijn antwoord..."zo'n rustige jongen"![]()
![]()
.
Heb hem gelijk doorverwezen om wat bij te lezen over zijn favorietje op Fok en Vol....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |