Of een koelcel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef Gellius het volgende:
Had ik maar een kelder.
Ik ook. Dan had ik namelijk ook een bovenverdieping gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Dwerg denkt nu 'had ik maar een balkon'.
Niet als je in een flat woont.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Dan had ik namelijk ook een bovenverdieping gehad.
Jje hebt ze helaas toch nodig om het Deutsches Requiem in te zingen e.d.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Van de Vierdaagse lijkt me de laatste dag, de laatste kilometer, het mooist.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef dwerg het volgende:
Nee, voor de lol.
De Vierdaagse lijkt me echt helemaal niks. En deze tweedaagse hadden Liejannuh en ik twee jaar geleden ook al gelopen, en 't was best gezellig.
Dat zijn estheten, Bupatih. Koèster ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die het klemtoonteken de verkeerde kant op sturen zijn nóg erger!
Ik zie de schoonheid in 'per sè' niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef Gellius het volgende:
Je ziet het natuurlijk wel, maar je wil per sè dwars en nukkig zijn.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Met de K, Gellius, de K van Erik!
En toch blijft het vreemd dat je het op een forum fout doet. Ik bedoel, het staat gewoon als een voorbeeld bij mijn posts. Dan hoef je alleen het afgrijselijke Tha_-gedeelte weg te denken. Alhoewel, dat maakt voor de laatste letter ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
. Excuus Erik, ik ken teveel Erics met een cé, vrees ik.
.
Is 'ie toevallig Frans?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De gynaecoloog die ik voor ogen heb zou het zo wel roepen. Maar die heeft ook bijna geen patienten meer. Hji is sowieso een beetje gek.
Ik ben niet zo thuis in heteroterminologie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Gellius het volgende:
Vingergeheugen, Erik.
Nee. Hij heet wel Frans.quote:
Oncomplimenteus zijn is tegenwoordig je tweede natuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef Gellius het volgende:
Je mag best even doordweilen over taal hoor.
Je wilde net gaan roddelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Shit.
Haak je zo naar complimenten dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oncomplimenteus zijn is tegenwoordig je tweede natuur.
Of dat er toch tenminste in je afwezigheid geen flauwe grappen over je worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen haakt naar complimenten.
Ach kom nu toch, Liene!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of dat er toch tenminste in je afwezigheid geen flauwe grappen over je worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Gellius het volgende:
Een schooljufmentaliteit ook nog. Terwijl we Lienekien al hebben. Ocharm.
Op het internet zwerft een foto van mij uit die tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegod, waar is de tijd dat ik in mijn zwarte the-cure-trui anarchistische pamfletjes stond te stencillen?
Kòòsnaampje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg nooit een koosnaampje.
Je hebt ooit gezegd dat je het liefst Claudia (of was het dan toch Claudia_x in z'n totaliteit) genoemd wilde worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wilde je in #filosofie nog wel eens Clauwie noemen, maar ik heb begrepen dat je daar geen prijs op stelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het was je eigen idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Dan heet ik 'Pat'. Joechei.
Aer bij 'Tha_Erik'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijft er bij Erik bar weinig over.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het geldt dan ook alleen bij mensen die Claudia_x heten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Of Poelewopsie?
Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Tegen de derde zeg ik meestal: ZIT JE WEER TE KOTSEN!
Schandelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kwam zaterdag bij een vriendin thuis, en die poes heette Sletje.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, wel toepasselijk, want ik zat nog geen 5 minuten op de bank en meteen zat er al een poes op mijn schoot.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Dan kun je me net zo goed Sletje noemen.quote:
quote:
Was ik niet tweede geworden? Ik voel me niet gauw beledigd, maar een prijs winnen omdat ik een vrouw ben...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef sigme het volgende:
![]()
Heb jij niet ooit, bij wijze van kozing, de Alleta Jacons trofee gewonnen (jawel, ik heb het nagezocht). Daar werd nog voorgesteld om deze te herdopen in Ayn Rand Trofee omdat je aanstoot nam aan de voordracht. Valt daar geen koosnaampje van te maken?
Het is geen koosnaampje, Claudia.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Maar waar komtJuffrouw Laps
nou vandaan?
JIJ hebt besloten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb nu al besloten dat ik later een hond neem die ik 'Poes' noem, en een poes die ik 'Hond' noem.
Al is het maar om de verdwaasde blikken van de buren te mogen zien.
Ik giechelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn tante die Esther heet en een eigen kledingwinkel heeft (had) zou, als ze er ooit eentje zou nemen, haar poes Polyester noemen.
Wat liefquote:
Je vond het idee goed. Is dat al besluiten?quote:
Zo'n post heeft toch ook geen waarde zonder de betreffende foto?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef sigme het volgende:
Ik werd weer straal genegeerd.
Maar ik zal jullie er toch mee lastig vallen, ik zie zo vaak jeugdfoto's hier voorbijkomen.
[afbeelding]
Gellius, op de goede oude tijd [afbeelding]!
Het zou een broer van Sophietje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef hummus het volgende:
[..]
Wat lief.
Onze kat heeft eigenlijk geen koosnaampjes.
Ja, "NIET OP DE KAST". En de buurt noemt hem "die schreeuwlelijk"..
Ze zien niet dat hij eigenlijk heel lief is.
Ach, wij zijn toch 1, lieverd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je vond het idee goed. Is dat al besluiten?.
.
Ja, Maerycke "won". Troostprijs voor kreupelen noemde die het, als ik het wel heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was ik niet tweede geworden? Ik voel me niet gauw beledigd, maar een prijs winnen omdat ik een vrouw ben...![]()
![]()
Laat me dan liever onopgemerkt en miskend zijn!
Ach, ik hoef geen koosnaampje. "Ligakoek." Kom nou.
Jeugdfoto's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef sigme het volgende:
Maar ik zal jullie er toch mee lastig vallen, ik zie zo vaak jeugdfoto's hier voorbijkomen.
[afbeelding]
Dat is waar. En nog ietsjes meer als het je goed uitkomt, hè?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, wij zijn toch 1, lieverd?
(. )
Klef gedoe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, wij zijn toch 1, lieverd?
(. )
Tweede worden in een troetelcategorie, waarom was ik daar ookal weer blij mee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
Ja, Maerycke "won". Troostprijs voor kreupelen noemde die het, als ik het wel heb.
Een goede zaak!quote:Bij de jongste verkiezingen heb ik de trofee afgeschaft.
Hey, het zijn die van de teerbeminde hoor. Ik eet enkel scheepsbeschuit van bakker Hartog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ben je toch een bourgondiër, Gellius, met je crunchy.
Ik heb het weer wat geromantiseerd Sigme. In werkelijkheid tekende ik ze met de hand en kopieerde ik ze. Stencillen was weer zo georganiseerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
Dat is uit Woutertje Pieterse, Claudia. Lienekien wilde wel eens een beetje aan het Lapsen slaan toen ik hier net (weer) kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Maar waar komtJuffrouw Laps
nou vandaan?
Kan ik het goedmaken met een jeugdfoto waarop ik mayonaise op mijn neus en ketchup op mijn kin heb zitten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is goed te zien dat je zo blij voor ons bent, Claudia.
Daarmee moet het lukken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken met een jeugdfoto waarop ik mayonaise op mijn neus en ketchup op mijn kin heb zitten?
Ik sta daar ook niet te stencillen, maar te offsetten. Echte kunstenaars maakte de ontwerken, en dan kregen wij instructie dat een bepaalde druk mascotte-groen moest; of kleurtertekeningluchtblauw.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb het weer wat geromantiseerd Sigme. In werkelijkheid tekende ik ze met de hand en kopieerde ik ze. Stencillen was weer zo georganiseerd.
Mooie aankondigingen inderdaad. Sympathiek ook. Ik heb er een aantal in een grote rol gevouwen. Soms kijk ik er nog naar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Gellius het volgende:
Dat kan allemaal zo voor de ramen bij Vera.
Foei, kopje koffie van Lienekien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Kopjes koffie die omver gaan over je bureau.
Je woont te lang in Groningen, Liene.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk maar dat het niks meer wordt met deze dag, dan kan het alleen maar meevallen.
Vind je dat typisch Gronings?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je woont te lang in Groningen, Liene.
Geef het op, geef het op!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik enorm moet bijlezen om vandaag iets van dit topic te snappen.
Dat valt toch best mee? Het gaat gewoon voor 3/4 over katten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik enorm moet bijlezen om vandaag iets van dit topic te snappen.
Wat is een Hop?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Z het volgende:
Ik zag ook opeens een Hop! Waar komt die dan weer vandaan?
Wel als ze met z'n allen gaan samenspannen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Z het volgende:
Hier kan je beluisteren wat voor geluid de Hop maakt:
http://www.vogelvisie.nl/soort/hop.php
Daar wordt je niet wakker van lijkt mij.
En dat doen ze, dat addergebroed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wel als ze met z'n allen gaan samenspannen!
Eigenlijk vind ik niet zo van belang welke subklasse mij uit de slaap houdt. Twee vleugels en veren, en dan weet ik wel genoeg. Weg ermee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Z het volgende:
Ik denk dat gellius hier van wakker wordt:
http://www.vogelvisie.nl/soort/merel.php
Is het je nooit opgevallen dat er een zeker defaitisme in en om Groningen bon ton is? Ze lopen er zelf vaak zelfs mee te koop. "'t Is niks en 't zal ook nooit wat worden", dat werk.quote:
Ja Liene, je bent aanwezig. Ik merk het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Gellius, ik vroeg je wat. Al twee keer.
Ten eerste zou ik mijn eerdere opmerking niet onder defaitisme scharen. Integendeel zelfs. En ten tweede: nee, dat is me nog nooit opgevallen. Het zullen de kringen zijn waarin ik verkeer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat er een zeker defaitisme in en om Groningen bon ton is? Ze lopen er zelf vaak zelfs mee te koop. "'t Is niks en 't zal ook nooit wat worden", dat werk.
Sorry, Gellius.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja Liene, je bent aanwezig. Ik merk het.
Ik stel voor dat we dat gewoon inbedden in het LPT. Minstens een vogel per dag, ik bedoel per pagina..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Het wordt tijd voor een vogel van de dag topic. Er was ooit een vis van de dag topic, maar dat is door één of ander onverlaat gesloten.
Nou ja, mij heb je er niet mee. Plaatjes maken geen geluid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dat gewoon inbedden in het LPT. Minstens een vogel per dag, ik bedoel per pagina..
Aannames, aannames.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou ja, mij heb je er niet mee. Plaatjes maken geen geluid.
Nu toch wel? Ja vissen, ook leuk. Zie je alleen niet zo gemakkelijk in de vrije natuur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef Z het volgende:
Plaatje doet het niet. Ik ben zelf meer van de vissen.
Dat is meer een kikker dan een vis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf altijd erg geporteerd van de enkellongige longvis.[afbeelding]
.
Vlens, lees je mee?
.. dat vroeg ik mij gisteren ook al af (kostte me wel vier of vijf posts, heel vervelend). En is Pope weer/nog geband?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Z het volgende:
Waar is JAM?
Die zal wel vol graten zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Gellius het volgende:
Hm, die Coelacanth ziet er niet bijster eetbaar uit.
"Goedemiddag, twee mootjes Coelacanth graag".quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Z het volgende:
[..]
Die zal wel vol graten zitten.
Ik kan iedereen aanraden om naar IJmuiden te gaan om vis te kopen bij Waasdorp. Een prachtige winkel in de haven van IJmuiden.
Niet alleen viswinkels, hoor. Onze Lieve Heer heeft vrijwel geen van de door jou zo gekoesterde kleine ondernemers veel gevoel voor vorm meegegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Gellius het volgende:
Overigens valt het me vaak op dat viswinkels en vishandelaren een, hoe zal ik zeggen, nogal eigenzinnige opvatting hebben over grafische vormgeving.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef broer het volgende:
[..]
Niet alleen viswinkels, hoor. Onze Lieve Heer heeft vrijwel geen van de door jou zo gekoesterde kleine ondernemers veel gevoel voor vorm meegegeven.
Zelfs mijn favoriete delicatessezaak heeft een wanstaltig interieur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef broer het volgende:
Moest je helemaal naar Spanje om mooie vormgeving te vinden?
Onderhand. Ouwehand. Hahaha!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nou wel erg trek in vis, onderhand.
Malle Gellius toch.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Gellius het volgende:
En daar laat je het bij? Hup, even twéé rolmopsen eten in een fijne setting en die nare associaties zijn weer weg. Wat is dat toch met iedereen vandaag?
Ik vind rolmopsen alleen niet zo van belang, Gellius. Verder heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Gellius het volgende:
Ja,ik sta er ook van te kijken. Ik ben normaal helemáál niet zo van de NLP-praktijken. Maar iedereen is hier zo hoofdindeschooterig ineens.
En dan met name het lusten van de rolmops.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef Z het volgende:
Het belang van de rolmops, ik had er nog nooit bij stilgestaan.
Ik heb juist geklikt omdat jíj het linkje plaatste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef broer het volgende:
Ik weet dat er niemand op klikt. Dat doe ik zelf ook niet. Maar soms heb je een onweerstaanbare drang om een linkje te plaatsen. Niet vaak. Soms.
Neuh. Ik had geen enkele verwachtingen toen ik op het linkje klikte, dus ik kan moeilijk zeggen dat ik nu teleurgesteld ben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:07 schreef broer het volgende:
Dan zul je wel teleurgesteld zijn, nu.
Die Stock, Aitken & Waterman-drumroffel aan het begin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef Frollo het volgende:
Al is deze wel een klassieker natuurlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
quote:
quote:*KEIHARDE ELEKTRISCHE GITAAR-HERRIE*
THANK YOU FOR THE ROSES! FOR THE ROSES!
*KEIHARDE ELEKTRISCHE GITAAR-HERRIE*
Thank you.
Voor de klik wist ik het nummer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]
Ben ik zo voorspelbaar of past de omschrijving "Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover" alleen bij dát youtube-filmpje?quote:
Zo zou ik het nummer ook omschreven hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar of past de omschrijving "Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover" alleen bij dát youtube-filmpje?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een familieportret dat uitnodigt tot grote verhalen.
Almaar vragen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef broer het volgende:
Dat wil ik ook wel, een dood beest met een gewei aan de muur. Zou je die nog ergens kunnen kopen of is zelf doodschieten of -rijden de enige mogelijkheid om zo'n pronkstuk in huis te krijgen?
Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??quote:
Scherp! Zo te zien wel. Ben ik nog niet eerder tegengekomen tussen mijn foto's.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??
Een vervolg op:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Vragen, vragen, vragen.
Die olijkerd met dien sigaar, gok ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
De man zonder stropdas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
Ik denk die meneer die zijn sigaar in het oor van die mevrouw probeert te duwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
Mijn ogen werden wat later vochtig, in de vijfde minuut pas. Maar ik heb 'm wel uitgekeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't halverwege uit moeten zetten.![]()
Ja. Ik heb nu alle grote films van Jim gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih? Heb je nou al Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events gezien?
Je scoort punten bij Bupatih.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Frollo het volgende:
Man on the Moon is geweldig!
Andy McKee - Amazing Guitar Skillsquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mijn ogen werden wat later vochtig, in de vijfde minuut pas. Maar ik heb 'm wel uitgekeken.
Als je nog eens wat weet, Bupa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |