En toch blijft het vreemd dat je het op een forum fout doet. Ik bedoel, het staat gewoon als een voorbeeld bij mijn posts. Dan hoef je alleen het afgrijselijke Tha_-gedeelte weg te denken. Alhoewel, dat maakt voor de laatste letter ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
. Excuus Erik, ik ken teveel Erics met een cé, vrees ik.
.
Is 'ie toevallig Frans?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
De gynaecoloog die ik voor ogen heb zou het zo wel roepen. Maar die heeft ook bijna geen patienten meer. Hji is sowieso een beetje gek.
Ik ben niet zo thuis in heteroterminologie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Gellius het volgende:
Vingergeheugen, Erik.
Nee. Hij heet wel Frans.quote:
Oncomplimenteus zijn is tegenwoordig je tweede natuur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef Gellius het volgende:
Je mag best even doordweilen over taal hoor.
Je wilde net gaan roddelen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Shit.
Haak je zo naar complimenten dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oncomplimenteus zijn is tegenwoordig je tweede natuur.
Of dat er toch tenminste in je afwezigheid geen flauwe grappen over je worden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen haakt naar complimenten.
Ach kom nu toch, Liene!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of dat er toch tenminste in je afwezigheid geen flauwe grappen over je worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Gellius het volgende:
Een schooljufmentaliteit ook nog. Terwijl we Lienekien al hebben. Ocharm.
Op het internet zwerft een foto van mij uit die tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:45 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegod, waar is de tijd dat ik in mijn zwarte the-cure-trui anarchistische pamfletjes stond te stencillen?
Kòòsnaampje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg nooit een koosnaampje.
Je hebt ooit gezegd dat je het liefst Claudia (of was het dan toch Claudia_x in z'n totaliteit) genoemd wilde worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wilde je in #filosofie nog wel eens Clauwie noemen, maar ik heb begrepen dat je daar geen prijs op stelt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het was je eigen idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Dan heet ik 'Pat'. Joechei.
Aer bij 'Tha_Erik'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijft er bij Erik bar weinig over.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, het geldt dan ook alleen bij mensen die Claudia_x heten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Of Poelewopsie?
Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Tegen de derde zeg ik meestal: ZIT JE WEER TE KOTSEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |