Dat is meer een kikker dan een vis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf altijd erg geporteerd van de enkellongige longvis.[afbeelding]
.
Vlens, lees je mee?
.. dat vroeg ik mij gisteren ook al af (kostte me wel vier of vijf posts, heel vervelend). En is Pope weer/nog geband?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Z het volgende:
Waar is JAM?
Die zal wel vol graten zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Gellius het volgende:
Hm, die Coelacanth ziet er niet bijster eetbaar uit.
"Goedemiddag, twee mootjes Coelacanth graag".quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef Z het volgende:
[..]
Die zal wel vol graten zitten.
Ik kan iedereen aanraden om naar IJmuiden te gaan om vis te kopen bij Waasdorp. Een prachtige winkel in de haven van IJmuiden.
Niet alleen viswinkels, hoor. Onze Lieve Heer heeft vrijwel geen van de door jou zo gekoesterde kleine ondernemers veel gevoel voor vorm meegegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Gellius het volgende:
Overigens valt het me vaak op dat viswinkels en vishandelaren een, hoe zal ik zeggen, nogal eigenzinnige opvatting hebben over grafische vormgeving.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef broer het volgende:
[..]
Niet alleen viswinkels, hoor. Onze Lieve Heer heeft vrijwel geen van de door jou zo gekoesterde kleine ondernemers veel gevoel voor vorm meegegeven.

Zelfs mijn favoriete delicatessezaak heeft een wanstaltig interieur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef broer het volgende:
Moest je helemaal naar Spanje om mooie vormgeving te vinden?
Onderhand. Ouwehand. Hahaha!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nou wel erg trek in vis, onderhand.
Malle Gellius toch.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:28 schreef Gellius het volgende:
En daar laat je het bij? Hup, even twéé rolmopsen eten in een fijne setting en die nare associaties zijn weer weg. Wat is dat toch met iedereen vandaag?
Ik vind rolmopsen alleen niet zo van belang, Gellius. Verder heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Gellius het volgende:
Ja,ik sta er ook van te kijken. Ik ben normaal helemáál niet zo van de NLP-praktijken. Maar iedereen is hier zo hoofdindeschooterig ineens.
En dan met name het lusten van de rolmops.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef Z het volgende:
Het belang van de rolmops, ik had er nog nooit bij stilgestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |