Ik stel voor dat we dat gewoon inbedden in het LPT. Minstens een vogel per dag, ik bedoel per pagina..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Het wordt tijd voor een vogel van de dag topic. Er was ooit een vis van de dag topic, maar dat is door één of ander onverlaat gesloten.
Nou ja, mij heb je er niet mee. Plaatjes maken geen geluid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dat gewoon inbedden in het LPT. Minstens een vogel per dag, ik bedoel per pagina..
Aannames, aannames.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou ja, mij heb je er niet mee. Plaatjes maken geen geluid.
Nu toch wel? Ja vissen, ook leuk. Zie je alleen niet zo gemakkelijk in de vrije natuur.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:03 schreef Z het volgende:
Plaatje doet het niet. Ik ben zelf meer van de vissen.
Dat is meer een kikker dan een vis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zelf altijd erg geporteerd van de enkellongige longvis.[afbeelding]
.
Vlens, lees je mee?
.. dat vroeg ik mij gisteren ook al af (kostte me wel vier of vijf posts, heel vervelend). En is Pope weer/nog geband?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Z het volgende:
Waar is JAM?
Die zal wel vol graten zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:29 schreef Gellius het volgende:
Hm, die Coelacanth ziet er niet bijster eetbaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |