Mooie aankondigingen inderdaad. Sympathiek ook. Ik heb er een aantal in een grote rol gevouwen. Soms kijk ik er nog naar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Gellius het volgende:
Dat kan allemaal zo voor de ramen bij Vera.
Foei, kopje koffie van Lienekien!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Kopjes koffie die omver gaan over je bureau.
Je woont te lang in Groningen, Liene.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk maar dat het niks meer wordt met deze dag, dan kan het alleen maar meevallen.
Vind je dat typisch Gronings?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je woont te lang in Groningen, Liene.
Geef het op, geef het op!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik enorm moet bijlezen om vandaag iets van dit topic te snappen.
Dat valt toch best mee? Het gaat gewoon voor 3/4 over katten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Z het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik enorm moet bijlezen om vandaag iets van dit topic te snappen.
Wat is een Hop?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:41 schreef Z het volgende:
Ik zag ook opeens een Hop! Waar komt die dan weer vandaan?
Wel als ze met z'n allen gaan samenspannen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef Z het volgende:
Hier kan je beluisteren wat voor geluid de Hop maakt:
http://www.vogelvisie.nl/soort/hop.php
Daar wordt je niet wakker van lijkt mij.
En dat doen ze, dat addergebroed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wel als ze met z'n allen gaan samenspannen!
Eigenlijk vind ik niet zo van belang welke subklasse mij uit de slaap houdt. Twee vleugels en veren, en dan weet ik wel genoeg. Weg ermee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:47 schreef Z het volgende:
Ik denk dat gellius hier van wakker wordt:
http://www.vogelvisie.nl/soort/merel.php
Is het je nooit opgevallen dat er een zeker defaitisme in en om Groningen bon ton is? Ze lopen er zelf vaak zelfs mee te koop. "'t Is niks en 't zal ook nooit wat worden", dat werk.quote:
Ja Liene, je bent aanwezig. Ik merk het.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Gellius, ik vroeg je wat. Al twee keer.
Ten eerste zou ik mijn eerdere opmerking niet onder defaitisme scharen. Integendeel zelfs. En ten tweede: nee, dat is me nog nooit opgevallen. Het zullen de kringen zijn waarin ik verkeer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat er een zeker defaitisme in en om Groningen bon ton is? Ze lopen er zelf vaak zelfs mee te koop. "'t Is niks en 't zal ook nooit wat worden", dat werk.
Sorry, Gellius.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja Liene, je bent aanwezig. Ik merk het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |