Ik vind rolmopsen alleen niet zo van belang, Gellius. Verder heb je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Gellius het volgende:
Ja,ik sta er ook van te kijken. Ik ben normaal helemáál niet zo van de NLP-praktijken. Maar iedereen is hier zo hoofdindeschooterig ineens.
En dan met name het lusten van de rolmops.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef Z het volgende:
Het belang van de rolmops, ik had er nog nooit bij stilgestaan.
Ik heb juist geklikt omdat jíj het linkje plaatste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef broer het volgende:
Ik weet dat er niemand op klikt. Dat doe ik zelf ook niet. Maar soms heb je een onweerstaanbare drang om een linkje te plaatsen. Niet vaak. Soms.
Neuh. Ik had geen enkele verwachtingen toen ik op het linkje klikte, dus ik kan moeilijk zeggen dat ik nu teleurgesteld ben.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:07 schreef broer het volgende:
Dan zul je wel teleurgesteld zijn, nu.
Die Stock, Aitken & Waterman-drumroffel aan het begin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef Frollo het volgende:
Al is deze wel een klassieker natuurlijk:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
quote:
quote:*KEIHARDE ELEKTRISCHE GITAAR-HERRIE*
THANK YOU FOR THE ROSES! FOR THE ROSES!
*KEIHARDE ELEKTRISCHE GITAAR-HERRIE*
Thank you.
Voor de klik wist ik het nummer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]
Ben ik zo voorspelbaar of past de omschrijving "Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover" alleen bij dát youtube-filmpje?quote:
Zo zou ik het nummer ook omschreven hebben denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar of past de omschrijving "Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover" alleen bij dát youtube-filmpje?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dan ook even?
Cryptische link
Mooi liedje, mooie clip, mooie film, mooie cover. [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een familieportret dat uitnodigt tot grote verhalen.
Almaar vragen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef broer het volgende:
Dat wil ik ook wel, een dood beest met een gewei aan de muur. Zou je die nog ergens kunnen kopen of is zelf doodschieten of -rijden de enige mogelijkheid om zo'n pronkstuk in huis te krijgen?
Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??quote:
Scherp! Zo te zien wel. Ben ik nog niet eerder tegengekomen tussen mijn foto's.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die tweede van rechts. Is dat nou een mevrouw met een broek?? En herenschoenen??
Een vervolg op:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Vragen, vragen, vragen.
Die olijkerd met dien sigaar, gok ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
De man zonder stropdas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
Ik denk die meneer die zijn sigaar in het oor van die mevrouw probeert te duwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Welke is je opa?
Mijn ogen werden wat later vochtig, in de vijfde minuut pas. Maar ik heb 'm wel uitgekeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't halverwege uit moeten zetten.![]()
Ja. Ik heb nu alle grote films van Jim gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih? Heb je nou al Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events gezien?
Je scoort punten bij Bupatih.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Frollo het volgende:
Man on the Moon is geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |