Da's het handige van een koor idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Veel plezier. Als je keel dichtgeschroefd zit, dan playback je toch gewoon.
Ik wilde het een beetje luchtig houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
Noemen jullie dat ontboezemingen? Ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest en voel me een hormonaal wrak.
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:04 schreef hummus het volgende:
Playbacken, dat is een goede redding. Ik heb een paar repetities gemist, dus bij een paar stukken zal dat wel moeten!
Ik ga na vanavond maar eens op zoek naar een echt koor. De cursus is afgelopen, maar ik heb de smaak te pakken.
Ik ga volgende week hier eens kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
'Medusa zingt klassieke werken, varierend van de Middeleeuwen tot nu en van kinderrijmpjes tot christelijke liederen.'quote:
Of zo'n 'piratenkoor'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef Frollo het volgende:
Op het gevaar af je te beledigen: je zoekt toch wel een écht koor hè? Niet zo'n vervelend 'popkoor'.
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Als die mensen daar nou lol in hebben.
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het leven zou maar saai zijn als je helemaal niemand meer mocht uitlachen, toch?
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of als je je nooit meer zou hoeven ergeren aan domme uitspraken die beginnen met 'het leven zou maar saai zijn als...'.
Nou, d'r staat lekker bijdehand een knipoogje, dus mij is nu effectief de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Veel succes met 'iedereen lekker in z'n waarde laten'. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef Frollo het volgende:
Zit je zelf bij een piratenkoor of zo?
Dat is tenminste consequent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
Op het gevaar af iedereen te beledigen: ik vind alle koren vervelend.
Dat is toch geen impertinente vraag voor iemand die zo van de persoonlijke ontboezemingen is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is al net zo'n vraag als 'heb je iets tegen mensen met een zachte g?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |