übertofheid uit de jaren 80.quote:
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Misstique het volgende:
Ik vind ze eng.
Daar ben ik toch voor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Misstique het volgende:
Ik vind ze eng.
Moet jij niet weg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar ben ik toch voor?
En Gizmo is niet eng, alleen die slechte zijn eng..
Gizmo is een synoniem voor gadget.quote:
Ik had een andere PI moeten gebruiken.quote:
Mwa. Aandoenlijk, eerder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Q. het volgende:
Ik ben pas eng!
Het enige wat ik nog bij de IBG hoef te doen is ze 26.000 euro terugbetalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
'Welkom bij de IB-Groep Infolijn'
De begintune van De Hel.
Ik krijg nog bijna 4000 euro van zequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog bij de IBG hoef te doen is ze 26.000 euro terugbetalen..
ElisaB zei hetgeen wat ik het liefst hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Ah, ook een nieuwe sig, c_c.
Hmmm. De noobfilter staat schijnbaar nog aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef Chowi het volgende:
Ze huilt op mijn schouder uit, omdat die pagina niet bestaat, Siemen. Flauw hoor, die dooie mussen.
Waar was dat? Doe es linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ElisaB zei hetgeen wat ik het liefst hoor.
Iemand wat water voor dat arme beestje?quote:
Da's behoorlijk wat!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Chowi het volgende:
Damesstatus:
Geen dame. [|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....] Dame.
Ik mis die andere vijf streepjes omdat ik bier drink.quote:
Is dat het enige mannelijke aan je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis die andere vijf streepjes omdat ik bier drink.
Voor zover ik weet wel, ja.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Chowi het volgende:
Damesstatus:
Geen dame. [||||||||||||||||..................................................................] Dame.
Geldt dat voor jou of voor mij? Want in het geval van het laatste word ik heul boos.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef Stofje het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn huidige lichaam, dat past me nét wat beter. Maar bedankt voor het voorstel!
Zulks een tegenstrijdigheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me gevangen in een mannenlichaam.
Wat een hypocrisie alom, jíj bent hier de perverseling.quote:
Nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef Chowi het volgende:
Niet nakend. Wíl ik het zien?
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?quote:
en waarom ben jij niet komen opdagen op ons afspraakjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?
Welja, ik vroeg enkel of de combinatie nasi en bier afrodiserend werkt. Niets met vuisten en klamme holtes ofzo hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie alom, jíj bent hier de perverseling..
Afspraakje? Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en waarom ben jij niet komen opdagen op ons afspraakje
Laatst wilde je ook al seks. Maar niet zomaar seks, nee, een "vluggertje" (huuu,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Welja, ik vroeg enkel of de combinatie nasi en bier afrodiserend werkt. Niets met vuisten en klamme holtes ofzo hoor.
Nee, ik heb gewoon een mager lijf, niet gespierd en heb een vreemd hoofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?
Hier, nog een zwik woorden om te verdraaien: schoot, lappenmand, handdoek, pastinaak, mattenklopper, roomsoes, spelonk, bats, memorabel, broek en zonnebloem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laatst wilde je ook al seks. Maar niet zomaar seks, nee, een "vluggertje" (huuu,.) om er vervolgens na vijf minuten af te rollen en in slaap te vallen. Kijk uit hoor, straks knap ik nog af.
.
oh ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Afspraakje? Waar? Wanneer?
afˇspraakˇje (het ~, ~s)
1 afspraak tussen verliefden om elkaar ergens te ontmoeten en deze vervolgens af te zeggen => rendez-vous
Ik dacht dat dát de betekenis was.
Zeg! Niet van dat negatieve! Je bent een puike mevr... eh, mijnheer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een mager lijf, niet gespierd en heb een vreemd hoofd.
Je hebt het letterlijk zo gezegd! Wil je dat ik het opzoek, soms? Hm, HM?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier, nog een zwik woorden om te verdraaien: schoot, lappenmand, handdoek, pastinaak, mattenklopper, roomsoes, spelonk, bats, memorabel, broek en zonnebloem.
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het letterlijk zo gezegd! Wil je dat ik het opzoek, soms? Hm, HM?!
In dat geval; bluf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.
Het was op MSN. Dan druk ik even op Ctrl+F en typ ik een trefwoord in. Zo gefixed hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.
Zoek op 'erectie', daar hadden we het ook even over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was op MSN. Dan druk ik even op Ctrl+F en typ ik een trefwoord in. Zo gefixed hoor.
quote:(21:09) Ecco: Maar het is ook een tijdje geleden dat een vrouw de gelegenheid had om dat bij me te doen.
(21:10) Primrose Oxterby: Is dit een uiting van seksuele frustratie?
(21:10) Ecco: Nee hoor ik duik er altijd onmiddellijk op voordat ze iets anders kunnen.
(21:10) Primrose Oxterby: Dat siert je ongetwijfeld.
(21:11) Ecco: "HA JE WOU IN SLAAP VALLEN MET HOOFDPIJN HČ?"
(21:11) Primrose Oxterby: 't Is toch niet ook voorbij voor ze de kans hebben gehad om met hun ogen te knipperen?.
(21:13) Ecco: Nee, enkel om te voorkomen dat er een smoes opdoemt.
Ah, ja, die is ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zoek op 'erectie', daar hadden we het ook even over.
quote:(21:02) Lazy Daisy O.: Van mijn politieke correctie. "De kindertjes in Afrika hebben honger, wíj niet!."
(21:03) Lazy Daisy O.: Ik prefereer trouwens het woord "orexie", maar op een of andere manier associeer ik dat altijd met "erectie"..
(21:03) Ecco: Dat gaat ook makkelijk .
(21:03) Lazy Daisy O.: Jij had het ook hč?. Geef maar toe!
(21:04) Ecco: De associatie hč!
(21:04) Lazy Daisy O.: Je bent gewoon pervers!.
Ja, maar in het echt ben ik alleen maar verlegen en stil. Dus dat compenseert weer het een en ander.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Ik vind ehqo best een nette meneer en jou enigszins vies.
Je beaamde enigszins dat het ook weer snel over was!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar ik zei nergens dat ik een vluggertje wou, enkel dat ik er snel opduik.
Is dat wat pinokkio had als hij loog?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef Stofje het volgende:
"Ik had het over neuscerectie!"
Och, 't gaat nog altijd sneller dan een maand of wat geleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Zomaar een heel uur en een minuut niet posten, hm?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi, jij bént BeF, jij bent de motor die BeF draaiende houdt. Jouw aanwezigheid hier doet mening hart sneller kloppen en mening penis buitenproportioneel groeien. Dus als jij weg bent, dan valt het stil.
Duhuh.
Ohnee, goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Jij hebt geen pé-nis, McD.
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi, jij bént BeF, jij bent de motor die BeF draaiende houdt. Jouw aanwezigheid hier doet mening hart sneller kloppen en mening penis buitenproportioneel groeien. Dus als jij weg bent, dan valt het stil.
Duhuh.
Eigenlijk vind ik dat zulke dingen meer spontaan moeten gaan. Maar voor deze ene keer, okay.quote:
Tja, ik vind dat je nu op een leeftijd gekomen bent, dat je je zou moeten realiseren dat spontaniteit niet meer bestaat. Het is gewoon open dat gat en rausen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat zulke dingen meer spontaan moeten gaan. Maar voor deze ene keer, okay.
Ik weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft. Is er een IRC-kanaal van?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat je nu op een leeftijd gekomen bent, dat je je zou moeten realiseren dat spontaniteit niet meer bestaat. Het is gewoon open dat gat en rausen.
een beetje wel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Ik kijk Thomas van Luyn en ik vind dat die jongen écht héél érg op Q lijkt.
De ogen en de wenkbrauwen kloppen niet, zie je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Thomas van Luyn (links).
[afbeelding]
Q.
Het is goed dat je er bij zet dat Thomas die linker is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Thomas van Luyn (links).
[afbeelding]
Q.
ja, ik dacht eerst dat hij die rechter bedoelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is goed dat je er bij zet dat Thomas die linker is.
godver, anders koop je een MSN ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek: http://forum.fok.nl/topic/1032220/2/100#50113994
Zeik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
godver, anders koop je een MSN ofzo [afbeelding]
Als het niet inmiddels een gewoonte was gemiddeld per dag zo'm 5 links naar crewtopics te plaatsen in een openbare slowchatreeks, had ik niet gezeken.quote:
Eensch. En anders PM, iets wat daadwerkelijk het enigszins doet op dit forum itt de search.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
godver, anders koop je een MSN ofzo [afbeelding]
Ik dacht dat iedereen onderhand de BS kloons wel kende.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek: http://forum.fok.nl/topic/1032220/2/100#50113994
5 links? Overdrijf niet zo, knul.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het niet inmiddels een gewoonte was gemiddeld per dag zo'm 5 links naar crewtopics te plaatsen in een openbare slowchatreeks, had ik niet gezeken.
Hallo, ik ben een biermeisje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Bierbierbierbierbiermeisjes.
Mag ik een biertje?quote:
Nee, niet zķ een.quote:
Hertog Jan-meisje.quote:
Nķg beter.quote:
Dat wordt dus gratis koffie drinken bij de Albert Heijn, samen met de bejaarden uit de wijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef Stofje het volgende:
Godver. Nou, kijk, dít is het probleem.
-Koffie-
Ik ga me maar eens prepareren om wat te gaan doen, want dit schiet ook niet op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Chowi het volgende:
Oploskoffie is de oplossing. Hihi, wat een leuke woordspeling. Oploskoffie, oplossing. Hihihihih.
Ik twijfel wat van toepassing is op mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Een welgemeende 'sterf' aan ieder die zich aangesproken voelt, een oprechte 'hoi, hoe is het?' voor de rest.
En een synoniemenlijst?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef ehqo het volgende:
Klaprozen. Overal klaprozen.
Is dat in het Duits Endlösungskaffee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Chowi het volgende:
Oploskoffie is de oplossing. Hihi, wat een leuke woordspeling. Oploskoffie, oplossing. Hihihihih.
Maf, gek, apart, bijzonder, abstract, Jan Wolkers, frappant, zot, psychotisch, lijp, doorgedraaid, dwaas, geflipt, malloot, zwerver, piechem, idioot, (lotje)getikt, kwibus, imbiciel, gestoord en krankzinnig.quote:
Ik negeer Duits altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat in het Duits Endlösungskaffee?
Ze zijn daar écht niet bijster slim hč?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Dagonet het volgende:
Net wakker en online enzo, vanmiddag om drie uur werken, zie ik net dat ze om 9 uur een vergadering om 10 uur hadden ingepland.
Nou ja, waarschijnlijk wilde hij het snel afgerond hebben en zo snel mogelijk de grootst mogelijke groep bereiken, het was alleen maar doorgeven van informatie van de stuurgroep. Ik hoor het straks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn daar écht niet bijster slim hč?.
Heb je daar een scherm voor nodig, om aan 17 inches te komen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef cerror het volgende:
Nieuw lcd-scherm binnen. 17 inches of fun.
Tof speelgoed. Heb thuis ook zo'n 19" breedbeelddinges staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef cerror het volgende:
Nieuw lcd-scherm binnen. 17 inches of fun.
2 21" LCD's per systeem, in totaal een stuk of 20 over de afdeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik zit hier op mijn werkplek met één systeem met 3 17"LCD monitoren.
Sorry. Het was in het Nederlands.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Dagonet het volgende:
Ja, zég dan dat het in het Nederlands was..
Nee, geen enkele emotie, zelfs geen trilling van m'n bovenlip.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef SiemeN het volgende:
Uw zoekbewerking - "een artikel in het Nederlands over (illegaal) downloaden, waaruit bleek dat mensen best willen betalen voor cd's, als ze rond de 8 dollar zouden kosten" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Het was ook écht niet grappig, dus dat is niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen enkele emotie, zelfs geen trilling van m'n bovenlip.
Ja, ik wist het ook al wel, ikzelf ben er ook zo één. Ik ben echter bezig met m'n scriptie en die heeft natuurlijk een bronnenlijst. Ik kan zonder bron dus niks beweren in deze.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom alleen onderzoeksdingen tegen uit 2001 en 2003 in het nederlands. Maar dat bij een lagere prijs per cd mensen sneller bereid zijn om niet illegaal te downloaden maar te kopen is al heel lang bekend..
Ik vind SiemeN en ehqo vandaag heel erg stomme users.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef ehqo het volgende:
Veel LP's die ik zoek zijn acht tot dertien euro. Ik heb er een onderzoek aan gewijd, en ik vind dat nog wel de moeite waard. Wellicht kan je daar wat mee.
Bron: www.google.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik wist het ook al wel, ikzelf ben er ook zo één. Ik ben echter bezig met m'n scriptie en die heeft natuurlijk een bronnenlijst. Ik kan zonder bron dus niks beweren in deze.
Ik heb welgeteld 25 muggenbulten op mijn voorhoofd, mij kan je niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind SiemeN en ehqo vandaag heel erg stomme users.
Hoe krijg je dat voor elkander? Ik heb hier nog maar 1 steekmug gezien en die liet me met rust.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 25 muggenbulten op mijn voorhoofd, mij kan je niets kwalijk nemen.
Tijdens en na schemer op een veld midden in het bos vertoeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkander? Ik heb hier nog maar 1 steekmug gezien en die liet me met rust.
Dan zou ik als ik jou was liever op teken letten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tijdens en na schemer op een veld midden in het bos vertoeven.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
babies.
Name a time and place.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek! Dago! Ik heb Munchkin Fu gekocht. Hij is minder leuk dan Impossible, maar dat viel te verwachten. Alsnog leuk. We moeten weer 's spelen.
Samenwonen?quote:
quote:
Lits zit nog anderhalve week ofzo zonder werk en ik ben ik, dus wij hebben tijdquote:
Is dat niet heel snel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
.
In een veul leukere wijk. In een huis dat tweemaal zo groot is als wat ik nu heb, en waar we 4 kamers hebben ipv 1.
Ja. Een beetje wel.quote:
Ik zal t overleggen met Dago.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits zit nog anderhalve week ofzo zonder werk en ik ben ik, dus wij hebben tijd. Roep maar een keer een dag dat jullie kunnen
.
Reden genoeg om het gewoon te proberen dan, inderdaad. Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja. Een beetje wel.. Maar ja, dit is echt zo'n geval waar ik maar op m'n gevoel af ga
.
Het is wel gewoon weer huur. Dus we zitten niet aan een hypotheek vast, in het ergste geval.
En ik heb alleen nog het plattegrondje gezien (gaan vrijdag echt kijken) en ik vind het nu al gaaf.
En, niet in de laatste plaats, ik zit nu nog in een studentenonderkomen waar ik eigenlijk geen recht meer op heb.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Ik heb echt zo'n periode waarin ik níets wil plannen en met niemand rekening wil houden. Bedankt, popjes..
Stelletjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Bedankt..
Yayquote:
Hmmmm, het komt niet helemaal over zoals ik het bedoel. Never mind. Het komt er gewoon op neer dat ik blij ben single te zijn, en ergens door wat posts hier moest ik daar even aan denken.quote:
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Ik heb echt zo'n periode waarin ik níets wil plannen en met niemand rekening wil houden. Bedankt, popjes..
Deze post had ik ook kunnen maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Och, vaak ook wel, natuurlijk. Momenteel heb ik er gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik vind het wel even fijn zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.
Volgens mij heb jij gewoon teveel relaties gehad in je verleden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, vaak ook wel, natuurlijk. Momenteel heb ik er gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik vind het wel even fijn zo.
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.
Dat je met iemand rekening houdt, hoeft niet per definitie te betekenen dat je je weekenden van tevoren planned, hč?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.
Ik heb deze maand in 1 week 3 concerten én een vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.
Dat is waar. Maar ik heb in allebei evenmin trek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat je met iemand rekening houdt, hoeft niet per definitie te betekenen dat je je weekenden van tevoren planned, hč?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Misstique het volgende:
Heeft één van jullie wel eens een vrijgezellenfeestje mogen meemaken? Zo ja, wat waren de kosten van dat feestje?
Zeg dát dan gewoon!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik heb in allebei evenmin trek.
Arm deern. Gelukkig vallen concerten nog mee. Veel erger zijn die dagen dat je 'iets gaat doen', zonder dat dat verder concreet is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb deze maand in 1 week 3 concerten én een vrijgezellenfeest..
Valt wel mee. Ik ben niet zo'n relatie type. Er zat er gewoon ééntje tussen die iets te lang heeft geduurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon teveel relaties gehad in je verleden.
Mjah, het tegenovergestelde is ook geen pretje. Ik wil nog wel 's in regelteef-buien schieten. Heb dat echt af moeten leren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben niet zo'n relatie type. Er zat er gewoon ééntje tussen die iets te lang heeft geduurd.
En verder wat ehqo zegt: ik ben allergisch voor plannen.
Per persoon???quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Twintig kratten bier en een stripper. Een euro of driehonderd, gok ik.
Ik zal het ze even doormailenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek, je hebt ze toch wel dat briljante topic in R&P laten lezen he? 'Vreemdgaan op vrijgezellenavond', over een gast die het de normaalste zaak van de wereld vond dat je met de stripper in bed belandt, want het is nou eenmaal de laatste dag van je vrijgezelle leven.
Ligt eraan of de stripper een échte, biologische vrouw moet zijn, of dat een 'new-born' ook goed is.quote:
Wij hebben een bedrag pp gemailed gekregen waar ik het niet mee eens ben en waar ik inmiddels al een 2e keer tegen geageerd heb.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uitgaande van het gunstigste scenario hč.
Zo'n zelfde winkel zit ook in Zwolle.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, in Utrecht zit een Elf, waar ze Dungeons And Dragons en Warcraft zooi en plastic zwaarden verkopen aan mensen in elfenkleding, maar ze hebben ook bijna alle Munchkins en een ķntzettend leuk meisje achter de kassa.
Dan juist wél strippers, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Misstique het volgende:
Het is een vrijgezellenfeest van een vrouw overigens, geen bier en geen strippers..
Nope, dat zou ze absoluut niet op prijs stellen.quote:
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n zelfde winkel zit ook in Zwolle.
Oh. Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
Maar dan met een leuke jongen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef ehqo het volgende:
Voor 50 euro wil ik best strippen. Ik kan er denk ik niets van, maar je bespaart wel.
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
Oh. In dat geval kan ik proberen te jongleren. Als je daar de avond mee begint kan het alleen maar beter worden, dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
quote:
Straks krijg ik nog van die rooie wangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
Wat vroeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Bed+boek.
Oh, ik blijf ook niet liggen hoor, maar ik lees het liefst in bed, en zo lig ik in een briesje.quote:
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Chowi het volgende:
Ik lag dubbel toen ik ehqo amateuristisch stripdansend voor me zag. HAHA!
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.
Whehehe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit een All your base are belong to us kaart in Munchkin Fu.
Wat is MF?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken Munchkin Fu niet, maar dit is sowieso een "quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.
Sorry.
Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.quote:
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.
Ik dacht alleen, in een oogopslag, toen ik het laatste woord zag, "wat is het woord interpretatie daar raar gespeld!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.
http://www.sjgames.com/munchkin/
Koop zijwieltjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Chowi het volgende:
IK BEN TE LABIEL!
quote:
Op 1u38. Ongeveer.quote:
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnetquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnet
Zegt me niks?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Was het nog een bekende van iemand?
Die bij zwolle voor de trein gesprongen is?
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Zwolle ligt niet tussen Assen en Groningen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet tussen Assen en Groningen.
Nee, dat heeft te maken met mijn meesterplan om Drenthe, Friesland en Groningen van Nederland af te scheiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, dat heeft te maken met mijn meesterplan om Drenthe, Friesland en Groningen van Nederland af te scheiden.
Ik was het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Bloederig, denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Hoe is dat nou, voor de trein springen?
Je voelt wel iets zwaars over je lichaam bewegen. Voor de rest is het ongeveer net zo pijnlijk als wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Hoe is dat nou, voor de trein springen?
Altijd al willen weten, hoe die vliegjes dat nou ervaren!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je voelt wel iets zwaars over je lichaam bewegen. Voor de rest is het ongeveer net zo pijnlijk als wenkbrauwen epileren.
Jij bent cool.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb ik nergens last van?
SIGNIFICANT WEER: ENKELE GEISOLEERDE (ONWEERS)BUIEN, MOGELIJK METquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop op onweer, en regen. Dan ga ik door het park heen dartelen.
Jeweetz.quote:
Eerst zien, éérst zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
SIGNIFICANT WEER: ENKELE GEISOLEERDE (ONWEERS)BUIEN, MOGELIJK MET
HAGEL.
Ik ook. Nakend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop op onweer, en regen. Dan ga ik door het park heen dartelen.
Air-conditioning.quote:
Wij hebben alleen arko.quote:
In Zwolle? Vertel je even waar precies, dan? Dan kom ik even lurken.quote:
Hallo.quote:
Er is allang een andere!quote:
Even het belangrijkste quoteteteten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |