Het is goed dat je er bij zet dat Thomas die linker is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Thomas van Luyn (links).
[afbeelding]
Q.
ja, ik dacht eerst dat hij die rechter bedoelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is goed dat je er bij zet dat Thomas die linker is.
godver, anders koop je een MSN ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek: http://forum.fok.nl/topic/1032220/2/100#50113994
Zeik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
godver, anders koop je een MSN ofzo [afbeelding]
Als het niet inmiddels een gewoonte was gemiddeld per dag zo'm 5 links naar crewtopics te plaatsen in een openbare slowchatreeks, had ik niet gezeken.quote:
Eensch. En anders PM, iets wat daadwerkelijk het enigszins doet op dit forum itt de search.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
godver, anders koop je een MSN ofzo [afbeelding]
Ik dacht dat iedereen onderhand de BS kloons wel kende.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek: http://forum.fok.nl/topic/1032220/2/100#50113994
5 links? Overdrijf niet zo, knul.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het niet inmiddels een gewoonte was gemiddeld per dag zo'm 5 links naar crewtopics te plaatsen in een openbare slowchatreeks, had ik niet gezeken.
Hallo, ik ben een biermeisje!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:18 schreef SiemeN het volgende:
Bierbierbierbierbiermeisjes.
Mag ik een biertje?quote:
Nee, niet zó een.quote:
Hertog Jan-meisje.quote:
Nóg beter.quote:
Dat wordt dus gratis koffie drinken bij de Albert Heijn, samen met de bejaarden uit de wijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef Stofje het volgende:
Godver. Nou, kijk, dít is het probleem.
-Koffie-
Ik ga me maar eens prepareren om wat te gaan doen, want dit schiet ook niet op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Chowi het volgende:
Oploskoffie is de oplossing. Hihi, wat een leuke woordspeling. Oploskoffie, oplossing. Hihihihih.
Ik twijfel wat van toepassing is op mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Een welgemeende 'sterf' aan ieder die zich aangesproken voelt, een oprechte 'hoi, hoe is het?' voor de rest.
En een synoniemenlijst?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef ehqo het volgende:
Klaprozen. Overal klaprozen.
Is dat in het Duits Endlösungskaffee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:23 schreef Chowi het volgende:
Oploskoffie is de oplossing. Hihi, wat een leuke woordspeling. Oploskoffie, oplossing. Hihihihih.
Maf, gek, apart, bijzonder, abstract, Jan Wolkers, frappant, zot, psychotisch, lijp, doorgedraaid, dwaas, geflipt, malloot, zwerver, piechem, idioot, (lotje)getikt, kwibus, imbiciel, gestoord en krankzinnig.quote:
Ik negeer Duits altijd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is dat in het Duits Endlösungskaffee?
Ze zijn daar écht niet bijster slim hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Dagonet het volgende:
Net wakker en online enzo, vanmiddag om drie uur werken, zie ik net dat ze om 9 uur een vergadering om 10 uur hadden ingepland.
Nou ja, waarschijnlijk wilde hij het snel afgerond hebben en zo snel mogelijk de grootst mogelijke groep bereiken, het was alleen maar doorgeven van informatie van de stuurgroep. Ik hoor het straks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn daar écht niet bijster slim hè?.
Heb je daar een scherm voor nodig, om aan 17 inches te komen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef cerror het volgende:
Nieuw lcd-scherm binnen. 17 inches of fun.
Tof speelgoed. Heb thuis ook zo'n 19" breedbeelddinges staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef cerror het volgende:
Nieuw lcd-scherm binnen. 17 inches of fun.
2 21" LCD's per systeem, in totaal een stuk of 20 over de afdeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik zit hier op mijn werkplek met één systeem met 3 17"LCD monitoren.
Sorry. Het was in het Nederlands.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Dagonet het volgende:
Ja, zég dan dat het in het Nederlands was..
Nee, geen enkele emotie, zelfs geen trilling van m'n bovenlip.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef SiemeN het volgende:
Uw zoekbewerking - "een artikel in het Nederlands over (illegaal) downloaden, waaruit bleek dat mensen best willen betalen voor cd's, als ze rond de 8 dollar zouden kosten" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Het was ook écht niet grappig, dus dat is niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, geen enkele emotie, zelfs geen trilling van m'n bovenlip.
Ja, ik wist het ook al wel, ikzelf ben er ook zo één. Ik ben echter bezig met m'n scriptie en die heeft natuurlijk een bronnenlijst. Ik kan zonder bron dus niks beweren in deze.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:22 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom alleen onderzoeksdingen tegen uit 2001 en 2003 in het nederlands. Maar dat bij een lagere prijs per cd mensen sneller bereid zijn om niet illegaal te downloaden maar te kopen is al heel lang bekend..
Ik vind SiemeN en ehqo vandaag heel erg stomme users.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef ehqo het volgende:
Veel LP's die ik zoek zijn acht tot dertien euro. Ik heb er een onderzoek aan gewijd, en ik vind dat nog wel de moeite waard. Wellicht kan je daar wat mee.
Bron: www.google.comquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik wist het ook al wel, ikzelf ben er ook zo één. Ik ben echter bezig met m'n scriptie en die heeft natuurlijk een bronnenlijst. Ik kan zonder bron dus niks beweren in deze.
Ik heb welgeteld 25 muggenbulten op mijn voorhoofd, mij kan je niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind SiemeN en ehqo vandaag heel erg stomme users.
Hoe krijg je dat voor elkander? Ik heb hier nog maar 1 steekmug gezien en die liet me met rust.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 25 muggenbulten op mijn voorhoofd, mij kan je niets kwalijk nemen.
Tijdens en na schemer op een veld midden in het bos vertoeven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkander? Ik heb hier nog maar 1 steekmug gezien en die liet me met rust.
Dan zou ik als ik jou was liever op teken letten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tijdens en na schemer op een veld midden in het bos vertoeven.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Misstique het volgende:
babies.
Name a time and place.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek! Dago! Ik heb Munchkin Fu gekocht. Hij is minder leuk dan Impossible, maar dat viel te verwachten. Alsnog leuk. We moeten weer 's spelen.
Samenwonen?quote:
quote:
Lits zit nog anderhalve week ofzo zonder werk en ik ben ik, dus wij hebben tijdquote:
Is dat niet heel snel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
.
In een veul leukere wijk. In een huis dat tweemaal zo groot is als wat ik nu heb, en waar we 4 kamers hebben ipv 1.
Ja. Een beetje wel.quote:
Ik zal t overleggen met Dago.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits zit nog anderhalve week ofzo zonder werk en ik ben ik, dus wij hebben tijd. Roep maar een keer een dag dat jullie kunnen
.
Reden genoeg om het gewoon te proberen dan, inderdaad. Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja. Een beetje wel.. Maar ja, dit is echt zo'n geval waar ik maar op m'n gevoel af ga
.
Het is wel gewoon weer huur. Dus we zitten niet aan een hypotheek vast, in het ergste geval.
En ik heb alleen nog het plattegrondje gezien (gaan vrijdag echt kijken) en ik vind het nu al gaaf.
En, niet in de laatste plaats, ik zit nu nog in een studentenonderkomen waar ik eigenlijk geen recht meer op heb.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Ik heb echt zo'n periode waarin ik níets wil plannen en met niemand rekening wil houden. Bedankt, popjes..
Stelletjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Bedankt..
Yayquote:
Hmmmm, het komt niet helemaal over zoals ik het bedoel. Never mind. Het komt er gewoon op neer dat ik blij ben single te zijn, en ergens door wat posts hier moest ik daar even aan denken.quote:
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Ik heb echt zo'n periode waarin ik níets wil plannen en met niemand rekening wil houden. Bedankt, popjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |