Deze post had ik ook kunnen maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef SiemeN het volgende:
Jullie herinneren me er nog even aan dat ik ontzettend blij ben dat ik single ben. Ik heb echt zo'n periode waarin ik níets wil plannen en met niemand rekening wil houden. Bedankt, popjes..
Och, vaak ook wel, natuurlijk. Momenteel heb ik er gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik vind het wel even fijn zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.
Volgens mij heb jij gewoon teveel relaties gehad in je verleden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, vaak ook wel, natuurlijk. Momenteel heb ik er gewoon niet zo'n behoefte aan. Ik vind het wel even fijn zo.
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Net alsof dat "rekening houden met..." zoiets negatiefs is. Ik vind het wel fijn, juist.
Dat je met iemand rekening houdt, hoeft niet per definitie te betekenen dat je je weekenden van tevoren planned, hè?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.
Ik heb deze maand in 1 week 3 concerten én een vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als een week van tevoren mijn weekend al vol zit, terwijl ik op die dag zelf wellicht heel ergens anders zin in heb.
Dat is waar. Maar ik heb in allebei evenmin trek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat je met iemand rekening houdt, hoeft niet per definitie te betekenen dat je je weekenden van tevoren planned, hè?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Misstique het volgende:
Heeft één van jullie wel eens een vrijgezellenfeestje mogen meemaken? Zo ja, wat waren de kosten van dat feestje?
Zeg dát dan gewoon!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik heb in allebei evenmin trek.
Arm deern. Gelukkig vallen concerten nog mee. Veel erger zijn die dagen dat je 'iets gaat doen', zonder dat dat verder concreet is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb deze maand in 1 week 3 concerten én een vrijgezellenfeest..
Valt wel mee. Ik ben niet zo'n relatie type. Er zat er gewoon ééntje tussen die iets te lang heeft geduurd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon teveel relaties gehad in je verleden.
Mjah, het tegenovergestelde is ook geen pretje. Ik wil nog wel 's in regelteef-buien schieten. Heb dat echt af moeten leren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben niet zo'n relatie type. Er zat er gewoon ééntje tussen die iets te lang heeft geduurd.
En verder wat ehqo zegt: ik ben allergisch voor plannen.
Per persoon???quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Twintig kratten bier en een stripper. Een euro of driehonderd, gok ik.
Ik zal het ze even doormailenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek, je hebt ze toch wel dat briljante topic in R&P laten lezen he? 'Vreemdgaan op vrijgezellenavond', over een gast die het de normaalste zaak van de wereld vond dat je met de stripper in bed belandt, want het is nou eenmaal de laatste dag van je vrijgezelle leven.
Ligt eraan of de stripper een échte, biologische vrouw moet zijn, of dat een 'new-born' ook goed is.quote:
Wij hebben een bedrag pp gemailed gekregen waar ik het niet mee eens ben en waar ik inmiddels al een 2e keer tegen geageerd heb.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uitgaande van het gunstigste scenario hè.
Zo'n zelfde winkel zit ook in Zwolle.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, in Utrecht zit een Elf, waar ze Dungeons And Dragons en Warcraft zooi en plastic zwaarden verkopen aan mensen in elfenkleding, maar ze hebben ook bijna alle Munchkins en een óntzettend leuk meisje achter de kassa.
Dan juist wél strippers, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Misstique het volgende:
Het is een vrijgezellenfeest van een vrouw overigens, geen bier en geen strippers..
Nope, dat zou ze absoluut niet op prijs stellen.quote:
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n zelfde winkel zit ook in Zwolle.
Oh. Dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Misstique het volgende:
Maar dan met een leuke jongen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf geen winkels in Zwolle meer in. Straks gooi ik hele kasten met kristallen trolletjes om ofzo.
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef ehqo het volgende:
Voor 50 euro wil ik best strippen. Ik kan er denk ik niets van, maar je bespaart wel.
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
Oh. In dat geval kan ik proberen te jongleren. Als je daar de avond mee begint kan het alleen maar beter worden, dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
We willen geen stippuuuhhuuuurrrr!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
quote:
Straks krijg ik nog van die rooie wangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tiek! Het is ehqo! Desnoods organiseer je een pre-vrijgezellenfeest voor jezelf. Dat bod laat je toch niet lopen?!
Wat vroeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Bed+boek.
Oh, ik blijf ook niet liggen hoor, maar ik lees het liefst in bed, en zo lig ik in een briesje.quote:
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Chowi het volgende:
Ik lag dubbel toen ik ehqo amateuristisch stripdansend voor me zag. HAHA!
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jow, dankje. Daar ging mijn laatste greintje zelfwaardering.
Whehehe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zit een All your base are belong to us kaart in Munchkin Fu.
Wat is MF?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken Munchkin Fu niet, maar dit is sowieso een "quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij je, e. Hoe pervers je ook praat, dat poëtische beeld wat ik bij je heb verandert gewoon niet.
Sorry.
Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.quote:
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik probeer pervers te zijn.
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het lijstje met perversiteiten wordt met elk gesprek die wij voeren aangevuld.
Ik dacht alleen, in een oogopslag, toen ik het laatste woord zag, "wat is het woord interpretatie daar raar gespeld!".quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van interpretatie. Bovendien zou jij nu veel eerder zeggen: "Ik las interpenetratie!".
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Munchkin is een heel tof kaartspel, met allerlei verschillende uitgaven naast het origineel, zoals Munchkin Fu.
http://www.sjgames.com/munchkin/
Koop zijwieltjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Chowi het volgende:
IK BEN TE LABIEL!
quote:
Op 1u38. Ongeveer.quote:
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnetquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben meer van de digitale RPG's. Kaarten gaat bij mij niet verder dan speelkaarten.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaartspelen zijn dan ook voor mensen met vrienden, dus ik zit op Bnet
Zegt me niks?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Was het nog een bekende van iemand?
Die bij zwolle voor de trein gesprongen is?
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Zwolle ligt niet tussen Assen en Groningen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zwolle ligt niet tussen Assen en Groningen.
Nee, dat heeft te maken met mijn meesterplan om Drenthe, Friesland en Groningen van Nederland af te scheiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rijdt daarom de trein tussen Assen en Groningen niet ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, dat heeft te maken met mijn meesterplan om Drenthe, Friesland en Groningen van Nederland af te scheiden.
Ik was het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef mcDavid het volgende:
Bloederig, denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Hoe is dat nou, voor de trein springen?
Je voelt wel iets zwaars over je lichaam bewegen. Voor de rest is het ongeveer net zo pijnlijk als wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Hoe is dat nou, voor de trein springen?
Altijd al willen weten, hoe die vliegjes dat nou ervaren!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je voelt wel iets zwaars over je lichaam bewegen. Voor de rest is het ongeveer net zo pijnlijk als wenkbrauwen epileren.
Jij bent cool.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb ik nergens last van?
SIGNIFICANT WEER: ENKELE GEISOLEERDE (ONWEERS)BUIEN, MOGELIJK METquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop op onweer, en regen. Dan ga ik door het park heen dartelen.
Jeweetz.quote:
Eerst zien, éérst zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
SIGNIFICANT WEER: ENKELE GEISOLEERDE (ONWEERS)BUIEN, MOGELIJK MET
HAGEL.
Ik ook. Nakend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik hoop op onweer, en regen. Dan ga ik door het park heen dartelen.
Air-conditioning.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |