übertofheid uit de jaren 80.quote:
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Misstique het volgende:
Ik vind ze eng.
Daar ben ik toch voor?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Misstique het volgende:
Ik vind ze eng.
Moet jij niet weg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar ben ik toch voor?
En Gizmo is niet eng, alleen die slechte zijn eng..
Gizmo is een synoniem voor gadget.quote:
Ik had een andere PI moeten gebruiken.quote:
Mwa. Aandoenlijk, eerder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Q. het volgende:
Ik ben pas eng!
Het enige wat ik nog bij de IBG hoef te doen is ze 26.000 euro terugbetalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
'Welkom bij de IB-Groep Infolijn'
De begintune van De Hel.
Ik krijg nog bijna 4000 euro van zequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog bij de IBG hoef te doen is ze 26.000 euro terugbetalen..
ElisaB zei hetgeen wat ik het liefst hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Ah, ook een nieuwe sig, c_c.
Hmmm. De noobfilter staat schijnbaar nog aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef Chowi het volgende:
Ze huilt op mijn schouder uit, omdat die pagina niet bestaat, Siemen. Flauw hoor, die dooie mussen.
Waar was dat? Doe es linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ElisaB zei hetgeen wat ik het liefst hoor.
Iemand wat water voor dat arme beestje?quote:
Da's behoorlijk wat!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Chowi het volgende:
Damesstatus:
Geen dame. [|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||.....] Dame.
Ik mis die andere vijf streepjes omdat ik bier drink.quote:
Is dat het enige mannelijke aan je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mis die andere vijf streepjes omdat ik bier drink.
Voor zover ik weet wel, ja.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:23 schreef Chowi het volgende:
Damesstatus:
Geen dame. [||||||||||||||||..................................................................] Dame.
Geldt dat voor jou of voor mij? Want in het geval van het laatste word ik heul boos.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef Stofje het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn huidige lichaam, dat past me nét wat beter. Maar bedankt voor het voorstel!
Zulks een tegenstrijdigheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me gevangen in een mannenlichaam.
Wat een hypocrisie alom, jíj bent hier de perverseling.quote:
Nee, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef Chowi het volgende:
Niet nakend. Wíl ik het zien?
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?quote:
en waarom ben jij niet komen opdagen op ons afspraakjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?
Welja, ik vroeg enkel of de combinatie nasi en bier afrodiserend werkt. Niets met vuisten en klamme holtes ofzo hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een hypocrisie alom, jíj bent hier de perverseling..
Afspraakje? Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en waarom ben jij niet komen opdagen op ons afspraakje
Laatst wilde je ook al seks. Maar niet zomaar seks, nee, een "vluggertje" (huuu,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Welja, ik vroeg enkel of de combinatie nasi en bier afrodiserend werkt. Niets met vuisten en klamme holtes ofzo hoor.
Nee, ik heb gewoon een mager lijf, niet gespierd en heb een vreemd hoofd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je soms schaamlippen, Stofje? Is dát het?
Hier, nog een zwik woorden om te verdraaien: schoot, lappenmand, handdoek, pastinaak, mattenklopper, roomsoes, spelonk, bats, memorabel, broek en zonnebloem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laatst wilde je ook al seks. Maar niet zomaar seks, nee, een "vluggertje" (huuu,.) om er vervolgens na vijf minuten af te rollen en in slaap te vallen. Kijk uit hoor, straks knap ik nog af.
.
oh ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Afspraakje? Waar? Wanneer?
af·spraak·je (het ~, ~s)
1 afspraak tussen verliefden om elkaar ergens te ontmoeten en deze vervolgens af te zeggen => rendez-vous
Ik dacht dat dát de betekenis was.
Zeg! Niet van dat negatieve! Je bent een puike mevr... eh, mijnheer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een mager lijf, niet gespierd en heb een vreemd hoofd.
Je hebt het letterlijk zo gezegd! Wil je dat ik het opzoek, soms? Hm, HM?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier, nog een zwik woorden om te verdraaien: schoot, lappenmand, handdoek, pastinaak, mattenklopper, roomsoes, spelonk, bats, memorabel, broek en zonnebloem.
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het letterlijk zo gezegd! Wil je dat ik het opzoek, soms? Hm, HM?!
In dat geval; bluf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.
Het was op MSN. Dan druk ik even op Ctrl+F en typ ik een trefwoord in. Zo gefixed hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ze doet het en ze gaat het vinden, ook al moet ze de hele nacht zoeken. Ze gaat álle 891 voorgaande delen van BeF doorspitten en lachen om grapjes van vroeger. En als het dan uiteindelijk vindt, nou, poeh, dán breekt de hel los.
Zoek op 'erectie', daar hadden we het ook even over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was op MSN. Dan druk ik even op Ctrl+F en typ ik een trefwoord in. Zo gefixed hoor.
quote:(21:09) Ecco: Maar het is ook een tijdje geleden dat een vrouw de gelegenheid had om dat bij me te doen.
(21:10) Primrose Oxterby: Is dit een uiting van seksuele frustratie?
(21:10) Ecco: Nee hoor ik duik er altijd onmiddellijk op voordat ze iets anders kunnen.
(21:10) Primrose Oxterby: Dat siert je ongetwijfeld.
(21:11) Ecco: "HA JE WOU IN SLAAP VALLEN MET HOOFDPIJN HÈ?"
(21:11) Primrose Oxterby: 't Is toch niet ook voorbij voor ze de kans hebben gehad om met hun ogen te knipperen?.
(21:13) Ecco: Nee, enkel om te voorkomen dat er een smoes opdoemt.
Ah, ja, die is ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zoek op 'erectie', daar hadden we het ook even over.
quote:(21:02) Lazy Daisy O.: Van mijn politieke correctie. "De kindertjes in Afrika hebben honger, wíj niet!."
(21:03) Lazy Daisy O.: Ik prefereer trouwens het woord "orexie", maar op een of andere manier associeer ik dat altijd met "erectie"..
(21:03) Ecco: Dat gaat ook makkelijk .
(21:03) Lazy Daisy O.: Jij had het ook hè?. Geef maar toe!
(21:04) Ecco: De associatie hè!
(21:04) Lazy Daisy O.: Je bent gewoon pervers!.
Ja, maar in het echt ben ik alleen maar verlegen en stil. Dus dat compenseert weer het een en ander.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:32 schreef Stofje het volgende:
Ik vind ehqo best een nette meneer en jou enigszins vies.
Je beaamde enigszins dat het ook weer snel over was!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar ik zei nergens dat ik een vluggertje wou, enkel dat ik er snel opduik.
Is dat wat pinokkio had als hij loog?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef Stofje het volgende:
"Ik had het over neuscerectie!"
Och, 't gaat nog altijd sneller dan een maand of wat geleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Zomaar een heel uur en een minuut niet posten, hm?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi, jij bént BeF, jij bent de motor die BeF draaiende houdt. Jouw aanwezigheid hier doet mening hart sneller kloppen en mening penis buitenproportioneel groeien. Dus als jij weg bent, dan valt het stil.
Duhuh.
Ohnee, goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Jij hebt geen pé-nis, McD.
Ik ben vereerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi, jij bént BeF, jij bent de motor die BeF draaiende houdt. Jouw aanwezigheid hier doet mening hart sneller kloppen en mening penis buitenproportioneel groeien. Dus als jij weg bent, dan valt het stil.
Duhuh.
Eigenlijk vind ik dat zulke dingen meer spontaan moeten gaan. Maar voor deze ene keer, okay.quote:
Tja, ik vind dat je nu op een leeftijd gekomen bent, dat je je zou moeten realiseren dat spontaniteit niet meer bestaat. Het is gewoon open dat gat en rausen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat zulke dingen meer spontaan moeten gaan. Maar voor deze ene keer, okay.
Ik weet niet in wat voor sprookjeswereld jij leeft. Is er een IRC-kanaal van?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat je nu op een leeftijd gekomen bent, dat je je zou moeten realiseren dat spontaniteit niet meer bestaat. Het is gewoon open dat gat en rausen.
een beetje wel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Ik kijk Thomas van Luyn en ik vind dat die jongen écht héél érg op Q lijkt.
De ogen en de wenkbrauwen kloppen niet, zie je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Thomas van Luyn (links).
[afbeelding]
Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |