quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, OA de vermogende man, geeft een rondje![]()
eetzequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:hoi zeg post. Ik heb pauze en ga eten
doeeeg!
Essen als in waar de meet is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Essen Duitsland? Of Essen Belgie?
Dat zal in germanie zijn, daar daar een starbucks zit.quote:
Volgens mij bestaat er zelfs een Essen ergens in Nederlandquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal in germanie zijn, daar daar een starbucks zit.
Ik wist niet dat Essen ook in belgie was
Nog steeds zou ik een meet in Utrecht ofzo (het beste koffiehuis van Nederland zit daar) ook prima vinden
Denk ik voor iedereen wat makkelijker bereikbaar.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:24 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 04 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 293 Kuukske
016. 139 shifto
018. 138 OA
021. 128 Papierversnipperaar
024. 122 vrolijke-frits
028. 111 MPG
051. 083 Sebasser
051. 083 juon_jacket1
061. 075 eer-ik
082. 065 BrandX
157. 042 boem-dikkie
168. 040 Frutsel
Ik gaf ook geen commentaar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik had weer niets te doen.
Ik ben weer goed bezig geweest.quote:
best, ik ga dalijk naar een uitzend bureau.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee kom hier niet zo vaak meer. Hoeist nou?
Kan je niet op de planning van TNT gaan werken??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ik ga dalijk naar een uitzend bureau.
voor het eerst in m'n leven.
Enkelt ende allenig omdat ik die klotepakketten zo zat ben
Zoek iets in de geestelijke gezondheids zorg. Ken je lachuh, joh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ik ga dalijk naar een uitzend bureau.
voor het eerst in m'n leven.
Enkelt ende allenig omdat ik die klotepakketten zo zat ben
ze laten daar alleen maar mensen werken die bij TNT zelf in vaste dienst zijn, en heel veel wijken uit hun kop kennen. Anders had ik dat best willen doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je niet op de planning van TNT gaan werken??
En dan de boel lekker in de war sturen...![]()
Je bent pas 22, maar eigenlijk ben je dan al "te oud" voor de bijbaantjes...![]()
d.w.z. men heeft liever vakkenvullers/tomatenplukkers/winkelhulpjes/etc van 16, want die zijn goedkoper...![]()
geestelijk gehandicaptenzorg heb ik een bijbaan aangeboden gekregen, dan zou ik een groepsbegeleider moeten worden, maar ik ben bang voor geestelijk gehandicapten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoek iets in de geestelijke gezondheids zorg. Ken je lachuh, joh!
Pas maar op. De economie raakt oververhit. Straks bieden ze je een droom-baan aan op het UitzBurquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze laten daar alleen maar mensen werken die bij TNT zelf in vaste dienst zijn, en heel veel wijken uit hun kop kennen. Anders had ik dat best willen doen.
Die tijden zijn bits, maar te overzien. 04:00 - 12:00 of 12:00 - 21:30
Maar verder zal er toch zeker wel íets te werken zijn?
Ik ben echt niet te beroerd om te werken, maar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik niet doe, echt pertinent weiger.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas maar op. De economie raakt oververhit. Straks bieden ze je een droom-baan aan op het UitzBur
Oh, dus je bent vanaf vanmiddag weer bereikbaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer.
Ik ga er nu in elk geval heen, en even een simkaart halen
Wij koffie addicts wisten dat vorige week al!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Trigalti het volgende:
Nieuws gelezen? Nou wil ik helemaal koffie lustenHetnieuws
Je hebt toch geen anorexia?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Steek je vingers achter in je keel. Of ga naar de WC.
Hoe pel je je banaan trouwens? Echte helden pellen hem hetzelfde als de apen hem pellen, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pff, ik koop wel een andere. Als je een banaan eenmaal hebt gepelt word ie nooit meer de oude.![]()
Nee, ik gebruik alleen mijn handen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe pel je je banaan trouwens? Echte helden pellen hem hetzelfde als de apen hem pellen, zoals het hoort.
Maar houd je hem vast aan zijn stokje of aan zijn bovenkant?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik alleen mijn handen.
Aan de bovenkant. Ik misbruik het stokje om de schil er op geweldadige wijze af te rukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar houd je hem vast aan zijn stokje of aan zijn bovenkant?
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:39 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Verhuiswerk?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
En ga meteen weer weg naar Utrecht
Tot vanavond!
Hoiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
Tot vanavond!
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga in bodegraven in een magazijn werken en voor hetzelfde bedrijf tabakswaar bezorgen
als het goed is.
Ik moet nu eerst even een CV opstellen en m'n paspoort gaan zoeken
Frits wacht eens even...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
Tot vanavond!
Ws nodig voor personeelsdossier oid...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?![]()
Mooi dat je ander werk hebt!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga in bodegraven in een magazijn werken en voor hetzelfde bedrijf tabakswaar bezorgen
als het goed is.
Ik moet nu eerst even een CV opstellen en m'n paspoort gaan zoeken
zwak...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik sla fitness vandaag maar over. Het is warm, en ik vind verhuizingen workout genoeg.
fitness is voor de dommequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
zwak...![]()
Gewoon gaan fitnessen! [afbeelding]
Ik was moe, net in de bus even liggen slapenquote:
Nee, maar je moet ID laten zien om in te schrijven bij een uitzendbureau blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?![]()
Ben je ooit te moe om te fokken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent pas moe als je niet meer kan Fok! ken.
Geen ervaring mee! Maar mooi als het werkt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, gaat best gemakkelijk bij zo'n uitzendbureau blijkbaar
Ja, nou ken ik 'toevallig' ook die kerel die daar werkt, ook een maat van mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Geen ervaring mee! Maar mooi als het werkt!
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEREN! Anders stuur ik peoike op je af.![]()
![]()
Whehe!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou ken ik 'toevallig' ook die kerel die daar werkt, ook een maat van me
Die houdt nu even de relaxete baantjes achter
Connecties hebben roeleert de pan uit jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Mooi hè, overal 'mannetjes' hebben!?!![]()
Echt niet, hij slaaptquote:
Wat is dat nou weer voor rare naam...quote:
Ja, alleen als ze dan smeris zijn (lees: zinloos zwaailicht aanzettende ambtenaar om door rood te kunnen rijden) zeggen ze dat ze niet teveel voor je kunnen doen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Connecties hebben roeleert de pan uit ja
Dat is een verbastering van poekie, de naam van m'n katquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare naam...![]()
En hoe spreek je het uit?![]()
Schrijf het eens fonetisch?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
Is dit hier al voorbij gekomen? Koffie goed voor mentale gezondheid
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is een verbastering van poekie, de naam van m'n kat
Lenny is erdoor geobsedeerd, hij heeft er zelfs een foto van in z'n fobo
Pas een paar honderd keer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
Ik hoor net van wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
Nou, ik ken toevallig (quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alleen als ze dan smeris zijn (lees: zinloos zwaailicht aanzettende ambtenaar om door rood te kunnen rijden) zeggen ze dat ze niet teveel voor je kunnen doen...![]()
Voortrekkerij!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
Nou, ik ken toevallig () ook een juut, en die werkte toevallig ook in het gebied waar ik altijd zonder licht fietste, en ik heb nooit een boete van hem gehad.
Terwijl ik hem vaak 's avonds tegenkwam bij een algemene controle.
erg he.quote:
dat is dan 5 koppen koffie als licentiekosten voor het gebruiken van een Mosterd-Maaltijdje, patented by MPGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
Ja, jij bent gearriveerd..quote:
Kom ze maar halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is dan 5 koppen koffie als licentiekosten voor het gebruiken van een Mosterd-Maaltijdje, patented by MPG
Waar, wanneer, dan zal ik mijn agenda eens raadplegenquote:
Het gaat bij mij meer om zaken als voor mijn deur parkeren en daar tegen optreden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ik ken toevallig () ook een juut, en die werkte toevallig ook in het gebied waar ik altijd zonder licht fietste, en ik heb nooit een boete van hem gehad.
Terwijl ik hem vaak 's avonds tegenkwam bij een algemene controle.
Kom ik nog op terug! Een keer in Eindhoven ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar, wanneer, dan zal ik mijn agenda eens raadplegen
Dat doe ik regelmatig als ik me verveel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
De politie durft sowieso weinig laatste tijd. Maar goed, ik ga zelf ook niet door de Pauperwijken heen 's avonds. Alleen. M'n beste vriendin is een tijd terug 's avonds aangevallen door een mafkees die ineens tevoorschijn dook.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig als ik me verveel.![]()
Nou hebben wij hier niet echt pauperwijken gelukkig...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
De politie durft sowieso weinig laatste tijd. Maar goed, ik ga zelf ook niet door de Pauperwijken heen 's avonds. Alleen. M'n beste vriendin is een tijd terug 's avonds aangevallen door een mafkees die ineens tevoorschijn dook.
Ik stak de neus van mn auto een keer voorzichtig een straat ik om te kijken of ik de kruising over kon. Deed er een auto met gillende banden stilstaan (hij reed natuurlijk veel te hard) en stapte het jongetje (met pet natuurlijk) uit om te zeggen dat ik moest uitkijken. Hij was zeker geschrokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Hier heb je ook van die klootviolen die je afsnijden als je iets doet wat hen niet aanstaat, uitstappen en panisch gaan doen.
Zielig welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stak de neus van mn auto een keer voorzichtig een straat ik om te kijken of ik de kruising over kon. Deed er een auto met gillende banden stilstaan (hij reed natuurlijk veel te hard) en stapte het jongetje (met pet natuurlijk) uit om te zeggen dat ik moest uitkijken. Hij was zeker geschrokken![]()
Had de school beter moeten vertellen wát nou precies de bedoeling was/isquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Ah goed bezig.
7 per dag. Eitje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef vdvorst het volgende:
Nog maar: 14 reflectie verslagen te gaan! (nog 2 dagen de tijd)
leuk is dat
Eitje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Dag Papiertje!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Naar huiszzzz....
En waar kom jij zo laat vandaan, mister?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
Best gelopen.
Nou, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:10 schreef crossover het volgende:
[..]
En waar kom jij zo laat vandaan, mister?![]()
oja, uitzendbureau. in dat geval: nog iets nuttigs tegengekomen?
Oh, op zo'n orderpicker rondgassen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ja.
Ik ga waarschijnlijk, wordt daarover morgen gebeld, magazijnwerkzaamheden incluis koerierswerkzaamheden voor dat zelfde bedrijf uitvoeren
ik denk het haast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, op zo'n orderpicker rondgassen?
Zal ik het potje voor je halen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet plassen
Opleiding: Kleuterschoolquote:
van hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Eén bon soir. Enzo.
Bedankt voor deze uiterst nuttige bijdragequote:
Hotdogs 14.gif.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
JD heeft hotdogs. Word je daar wel warm van?
magnificentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
you've got mail en nu met bijlage14.gif
quote:betreft: afsluiting abonnement nr. 0613555259, klantnummer 1060966576
precies dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
die gekleurde dingen moet ik even ontkleuren neem ik aan?;)
Ziet er weer goed uit verder^O^
Gaat morgen weer zo op de bus:Y
ohja, wat bedoel je precies met 'hun referentie'?
De vorige brief had ik dit instaan:
[..]
eetse en zuipsequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef BrandX het volgende:ben ff flesje wijn (heb ik gewoon heerlijk trek in!) en iets te happen halen. tot zo!
nee, de 15e komt ie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Heb je de uitslag al eer?
Ja, ik krijg morgen als het goed is te horen waar ik kan gaan werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk van de examens. Maar krijg je van het uitzendbureau ook uitslag?
Lekker, lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
Ik heb gescoord:
een Syrah Rosé
en Pittige nasi met garnalen en daarnaast een halve gebraden kip
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
Ik heb gescoord:
een Syrah Rosé
en Pittige nasi met garnalen en daarnaast een halve gebraden kip
![]()
![]()
![]()
![]()
smaakt idd uitstekend! HEb een hele goeie chinees hier zitten. En de nasi is echt pittig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker, lekker:Y
Ik hou alleen niet zo van kip, maar voor de rest klinkt het me prima in den oren;)
Dat moet er wel goed infietsen naar ik aanneem.
moet je opschieten, want op = op!quote:
kijk, dat zijn zaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
smaakt idd uitstekend! HEb een hele goeie chinees hier zitten. En de nasi is echt pittig!![]()
[..]
moet je opschieten, want op = op!![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
Mèn, ik dacht dat wij hier slap konden ouwehoeren, maar zij slaan alles! Gaat echt helemaal nergens over daar
klopt, ik zal morgen ff checken zo halverwege de middag of je ontvangen bentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier gaat het tenminste nog ergens over..
Wat ook stiekem wel prettig is:7
Zo, kreeg net een mailtje dat ik een dezer dagen schriftelijke bevestiging krijg van de geschillencommissie.:s)
Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
Mèn, ik dacht dat wij hier slap konden ouwehoeren, maar zij slaan alles! Gaat echt helemaal nergens over daar
heel relaxedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, ik zal morgen ff checken zo halverwege de middag of je ontvangen bent![]()
daar zit wel wat in idd, de meeste nieuwe komen ook niet meer terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo.Ze nummeren alleen niet.
![]()
Ik denk dat als je op het verkeerde moment bij ons binnenvalt, dat je ook niet weet wie der gek is en wie wel.![]()
ja ok, de AA bestaat dan wel lang, maar ze hebben geen klote verstand van koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo.:OZe nummeren alleen niet.;)
Ik denk dat als je op het verkeerde moment bij ons binnenvalt, dat je ook niet weet wie der gek is en wie wel.:D
ja hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heel relaxed:Y
Mag ik vragen hoe het nu een beetje in z'n werk gaat zeg maar?
Wat ik kan verwachten?
Of moet ik dat maar niet vragen?:P
En we zijn nog wel zo beleefd voor nieuwenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar zit wel wat in idd, de meeste nieuwe komen ook niet meer terug
tering, wat gaat dat ver allemaal dan zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoor.
je krijgt een bevestiging, met waarschijnlijk twee acceptgiro's, een voor klachtengeld, een voor depot (in de brief staat uitgelegd hoe of wat en binnen welke termijn)
daarna wordt kpn om verweer gevraagd (mogen hun kant van het verhaal vertellen)
na een maand kan het op zitting komen, het dossier is klaar om uitgenodigd te worden
je krijgt een uitnodiging voor een zitting (den haag of utrecht)
zitting van ong. 25 minuten
dan een maandje wachten op de uitspraak
en klaar is eer-ik
OF!!!!!
kpn gaat tussentijds met je schikken, en dat kan dan gebeuren vanaf de verweerronde.
ja, bieden gelijk koffie aan en zulks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En we zijn nog wel zo beleefd voor nieuwen:')
zie boven!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tering, wat gaat dat ver allemaal dan zeg:{
Dat had ik eigenlijk niet verwacht:D
Nou ja, ik zie wel hoe het loopt dan...
Wat is depot dan? en wat gaat me dat kosten?
Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BXquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoor.
je krijgt een bevestiging, met waarschijnlijk twee acceptgiro's, een voor klachtengeld, een voor depot (in de brief staat uitgelegd hoe of wat en binnen welke termijn)
daarna wordt kpn om verweer gevraagd (mogen hun kant van het verhaal vertellen)
na een maand kan het op zitting komen, het dossier is klaar om uitgenodigd te worden
je krijgt een uitnodiging voor een zitting (den haag of utrecht)
zitting van ong. 25 minuten
dan een maandje wachten op de uitspraak
en klaar is eer-ik
OF!!!!!
kpn gaat tussentijds met je schikken, en dat kan dan gebeuren vanaf de verweerronde.
Ik ga dat eens even goed doorlezen straks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef BrandX het volgende:
Informatie Telecommunicatie
En dan verder?
Na ontvangst van het vragenformulier wordt op het secretariaat van de Commissie gecontroleerd of de Commissie uw klacht inderdaad kan behandelen.
Alvorens uitsluitsel wordt gegeven of het aanhangig gemaakte geschil door de Commissie kan worden behandeld, kan de Commissie ter completering van het dossier aanvullende stukken opvragen. Indien binnen de door de Commissie gestelde termijn de gevraagde gegevens niet zijn ontvangen, zal het dossier worden gesloten. Heropening van het dossier is niet mogelijk, tenzij er sprake is van bijzondere omstandigheden die heropening kunnen rechtvaardigen.
Vervolgens laat het secretariaat u weten op welke bankrekening u het verschuldigde klachtengeld moet storten. Op datzelfde rekeningnummer moet u dan ook 50% van het bedrag storten dat u nog niet aan de ondernemer heeft betaald. De Commissie neemt dit bedrag in bewaring (in "depot") en zal bij de uitspraak bepalen aan wie het toekomt. Uiteraard moet u het deel van de rekening waarover u geen geschil heeft, wel aan de ondernemer betalen.
Na ontvangst van uw storting(en) krijgt de ondernemer afschriften van uw vragenformulier en de andere stukken toegestuurd. Hij krijgt dan een maand de tijd om schriftelijk bij de Commissie te reageren. U krijgt vervolgens een kopie van de reactie van de ondernemer ter kennisname toegezonden.
De ondernemer wil alsnog overleggen
Het kan zijn dat de ondernemer na ontvangst van de stukken u toch nog een aanbod doet om een behandeling door de Geschillencommissie te voorkomen. U kunt dat aanbod accepteren en afzien van verdere behandeling van het geschil. Bedenk echter wel dat u het klachtengeld in dat geval niet terugkrijgt. U moet daar dan dus rekening mee houden bij het aanbod dat de ondernemer doet.
De zitting
Vervolgens ontvangen u en de ondernemer bericht wanneer het geschil door de Commissie zal worden behandeld. Met de zittingsdatum kan niet meer worden geschoven.
Bent u in een bepaalde periode verhinderd en wilt u wel graag op de zitting komen, dan is het verstandig tijdig uw verhinderdata te melden. Mogelijk kan daarmee dan bij het bepalen van de zittingsdatum rekening worden gehouden. Indien u voor de zitting verhinderd bent, kunt u overwegen iemand te machtigen om namens u op te treden.
De zitting wordt gehouden in Den Haag of Utrecht.
Wanneer u naar de zitting komt, heeft u de gelegenheid om uw klachten mondeling toe te lichten. Bovendien biedt het de Commissie de mogelijkheid tot het stellen van vragen en u tot het geven van nader commentaar. Dit kan verhelderend werken. Zowel u als de ondernemer zijn echter vrij om te komen of weg te blijven. Als u komt, is dat voor eigen rekening. De zitting duurt circa 30 minuten.
De uitspraak
Nadat de Commissie partijen gehoord heeft, beraadslaagt zij (buiten aanwezigheid van de partijen) over haar beslissing.
De Commissie kan iedere beslissing nemen, die zij redelijk en billijk acht ter beëindiging van het geschil.
Een andere mogelijkheid is, dat de Commissie partijen alsnog tot een schikking brengt. Dit kan uiteraard alleen als beide partijen hiermee instemmen.
Het komt voor dat de ondernemer u voor het indienen van de klacht een aanbod heeft gedaan, maar dat u dat aanbod niet redelijk vond en de zaak toch aan de Commissie heeft voorgelegd. Acht de Commissie dat aanbod wel redelijk, dan kan zij bepalen dat de ondernemer dat aanbod gestand moet doen. In dat geval hoeft de ondernemer als regel niet het klachtengeld aan u te vergoeden.
Circa één maand na de zitting wordt de uitspraak schriftelijk aan partijen medegedeeld.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDE BERICHT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BX^O^
Dat is alvast verschrikkelijk fijn om te wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh, en ik sta je de gehele procedure natuurlijk bij met raad en daad![]()
Als de KPN dat doet, voordat je een bod accepteerd, eerst hier overleggen!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dat eens even goed doorlezen straks.
Ik moet nu weer eens bier drinken hoor ik net:@
In elk geval bedankt, hier kan ik wel wat mee:Y
Ik hoop in elk geval ook gewoon dat KPN een schikking wil treffen, dat gezeik met voorkomen enzo heb ik echt geen zin in:P
oh, en dat is dus ook de reden waarom ik zo goed wist hoe het zou gaan lopen met die camera bij bolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BX^O^
zal ik sowieso doen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als de KPN dat doet, voordat je een bod accepteerd, eerst hier overleggen!!!!!
BrandX....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
JJ! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
JJ... lieve schatquote:
ja op de een of andere manier... hoop shit zooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....:W:*:*...hoe is het daar....????;):)
How s life, mydear?quote:
oeh....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja op de een of andere manier... hoop shit zooi
- ik had zondag een brief van de gemeente hoorn in de bus, die wil het nodige vangen van mij nu mijn moeder overleden isen ik heb gewoon een afstandsverklaring van nalatenschap dus oppleuren
- mijn auto leek gisteren definitief overleden, maar een supergozer bij een bovaggaragebedrijf kan het fixen voor 400,-
- mijn telefoon deed vanaf zondag niet meer (inmiddels gelukkig weer wel)
- ik heb nog geen tegenstander voor het NK, chris is zich de tandjes aan het regelen voor me
- mijn wasmachine ging eergister kapot
en gisteren voelde ik me dus zeer drama-down, maar na een lekkere training, een kwebbel met mijn maatje en de twee meevallers van vandaag voel ik me gek genoeg alsof ik de hele wereld aankan. (nu de gemeente hoorn nog)
Handig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, en dat is dus ook de reden waarom ik zo goed wist hoe het zou gaan lopen met die camera bij bol
Zo! Gelukkag komp jij niet uit De Haag!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
- ik had zondag een brief van de gemeente hoorn in de bus, die wil het nodige vangen van mij nu mijn moeder overleden isen ik heb gewoon een afstandsverklaring van nalatenschap dus oppleuren
- mijn auto leek gisteren definitief overleden, maar een supergozer bij een bovaggaragebedrijf kan het fixen voor 400,-
- ik heb nog geen tegenstander voor het NK, chris is zich de tandjes aan het regelen voor me
en gisteren voelde ik me dus zeer drama-down, maar na een lekkere training, een kwebbel met mijn maatje en de twee meevallers van vandaag voel ik me gek genoeg alsof ik de hele wereld aankan. (nu de gemeente hoorn nog)
Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje....![]()
![]()
![]()
heb je je PM gelezen...???![]()
I'm fine dear.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa...gaat wel........how are U...??
ja.... een beetje boelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je me gemist......???![]()
![]()
daar woon ik anders wel al 10 jaarquote:Opdinsdag 5 juni 2007 20:15schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo! Gelukkag komp jij niet uit De Haag!:P
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.;)
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoop gauw weer "aanwezig" te zijn...:Y;):*:*
heb je ook een beetje veel boel gemist...:@;(
ikke ook nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?
rosé...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
mmmmmmmmmmm. de rosé smaakt superdeluxe moet ik zeggen![]()
'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar woon ik anders wel al 10 jaarhoezo?
![]()
whehe.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
je verstoort mijn kwartet joh!
maar idd, JJ, what's the deal??
oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?
Wat een rare maten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die Amerikaanse blikken zijn trouwens net iets groter dan onze. In die rechter zat 337 ml en in de linker 335 ml. Scheelt toch gauw zo'n 3 ml met onze blikjes
op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
mmmmmmmmmmm. de rosé smaakt superdeluxe moet ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!:7
LOL!!!! dit is de eerste keer in zeker een jaar ja, als het niet langer is, dat ik daaraan zit! Vond het zulk zomerweer dat ik daar gewoon rose bij vond passen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...:Y:9~
al drink ik het mss één keer per jaar..._O-
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten...:{...niks ernstig hoor...;)...komt wel goed....:Y^O^
Hier in de randstad gebruiken we dat ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een onvervaste mokummer, en dat zeggen we in mokum ook hoor! Belangrijkste verschil tussen hagenesen en mokumers is dat wij niet het woord
kankûh
gebruiken maar pleuris
![]()
![]()
Maar het zijn er nog steeds geen 6...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef BrandX het volgende:
hehe eindelijk gelukt, zonder tussenkomst van OA![]()
hoop doet leven Brandx...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef BrandX het volgende:
zelfs een zesde erbij????
neuh, dat was teveel van het goede![]()
de randstad is van amsterdam, naar utrecht via den haag naar rotterdam..quote:Opdinsdag 5 juni 2007 20:39schreef OA het volgende:
[..]
Hier in de randstad gebruiken we dat ook:7
Pleurisjong, pleurisweer, etc...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven Brandx...:Y...jeweets...:):P
het gaat me vanzelf eenkeer gebeuren, en dan poets ik hem je nog wel om je orenquote:
ik bedoel rijnmond...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
de randstad is van amsterdam, naar utrecht via den haag naar rotterdam..
maar in plaats van dat wij zeggen: kianker wat een tyfuszooi, zegt een mokummer: de peleueueu-ris! wat een pleuriszooi
Wil jij dan beweren dat jij er een ker zes hadquote:
Vanmiddag....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat jij er een ker zes had![]()
![]()
![]()
![]()
tering he... vind je dat nog normaalquote:
ja..dusss...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[KSC #236] Ober...! Koffie voor iedereen!!!
[afbeelding]
nietsquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze smiley's gebruik ik eigenlijk nooit.
Jullie wel? En zo ja, waarvoor? wat wil je of geef je er mee aan???
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]..zekers om mijn liefde voor fritsje en MPg te betuigen...
..als er iste niet echt goed gaat
de rest ook niet eigenlijk...:D
neuh, niet die, maar wel in deze combi:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch he...heb ik je heel af en toe deze===>:7zien gebruiken...:Y;)
wat doe je nog hier dan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef BrandX het volgende:
aflevering 9 van day break gezien, nu naar aflevering 10![]()
heerlijke serie!
die is juist tof.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en toch he...heb ik je heel af en toe deze===>zien gebruiken...
![]()
![]()
ja ik ga al!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat doe je nog hier dan...:o..hup jijKIJKEN...o|O
quote:
quote:
dat vind ik ook, als ik 'tof' wil uitdrukken gebruik ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers...:Y..maar vind em meer een "mannen"-smilie..._O-
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
sextet....:XO-)*O*_O_
deze is ook vaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dat vind ik ook, als ik 'tof' wil uitdrukken gebruik ikof
![]()
which reminds me:gebruik ik al helemaal nooit! vind dat eigenlijk zo'n beetje de meest vage. Van alles willen wezen, maar van alles net niets.
mja...snap em ook niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
dat vind ik ook, als ik 'tof' wil uitdrukken gebruik ikof
![]()
which reminds me:gebruik ik al helemaal nooit! vind dat eigenlijk zo'n beetje de meest vage. Van alles willen wezen, maar van alles net niets.
quote:
quote:
pas de problêmes...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
je suis desolé. maar helaas pindakaas!![]()
hé heb ik eindelijkeen keer gebruikt!
![]()
ik heb hier een fles Chileense wijn als test...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat wordt het een vrolijk en melig topic zo! zitten jullie ook aan de rose of zulks een heerlijk drankje?
btw: de fles is op een haar na leeg![]()
jawel, maar met een beetje fantasie nog een standaardquote:
oeh, lekkerrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
ik heb hier een fles Chileense wijn als test...:7
nah...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:11 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat wordt het een vrolijk en melig topic zo! zitten jullie ook aan de rose of zulks een heerlijk drankje?
btw: de fles is op een haar na leeg![]()
weet ik nog niet...quote:
sowieso niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...![]()
...heb geen drank nodig om me nu super te voelen....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...}:|:{w...heb geen drank nodig om me nu super te voelen....^O^*O**O**O*
Arme lieverd, geen Senseoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier wel......moest alleen ff wennen dat het geen Senseo is...
![]()
neuh, hoewel op werkgebied mijn leven superdeluxe gaat. Kan alles doen wat ik wil, ben op zoek naar welke baan ik wil gaan doen over een klein jaartje, heb alleen geen flauw idee wat ik zou willen doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef OA het volgende:
zakelijk succesje BX ??:s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |