Kom ze maar halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
dat is dan 5 koppen koffie als licentiekosten voor het gebruiken van een Mosterd-Maaltijdje, patented by MPG
Waar, wanneer, dan zal ik mijn agenda eens raadplegenquote:
Het gaat bij mij meer om zaken als voor mijn deur parkeren en daar tegen optreden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ik ken toevallig () ook een juut, en die werkte toevallig ook in het gebied waar ik altijd zonder licht fietste, en ik heb nooit een boete van hem gehad.
Terwijl ik hem vaak 's avonds tegenkwam bij een algemene controle.
Kom ik nog op terug! Een keer in Eindhoven ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar, wanneer, dan zal ik mijn agenda eens raadplegen
Dat doe ik regelmatig als ik me verveel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
De politie durft sowieso weinig laatste tijd. Maar goed, ik ga zelf ook niet door de Pauperwijken heen 's avonds. Alleen. M'n beste vriendin is een tijd terug 's avonds aangevallen door een mafkees die ineens tevoorschijn dook.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig als ik me verveel.![]()
Nou hebben wij hier niet echt pauperwijken gelukkig...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
De politie durft sowieso weinig laatste tijd. Maar goed, ik ga zelf ook niet door de Pauperwijken heen 's avonds. Alleen. M'n beste vriendin is een tijd terug 's avonds aangevallen door een mafkees die ineens tevoorschijn dook.
Ik stak de neus van mn auto een keer voorzichtig een straat ik om te kijken of ik de kruising over kon. Deed er een auto met gillende banden stilstaan (hij reed natuurlijk veel te hard) en stapte het jongetje (met pet natuurlijk) uit om te zeggen dat ik moest uitkijken. Hij was zeker geschrokkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:57 schreef Kuukske het volgende:
Hier heb je ook van die klootviolen die je afsnijden als je iets doet wat hen niet aanstaat, uitstappen en panisch gaan doen.
Zielig welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik stak de neus van mn auto een keer voorzichtig een straat ik om te kijken of ik de kruising over kon. Deed er een auto met gillende banden stilstaan (hij reed natuurlijk veel te hard) en stapte het jongetje (met pet natuurlijk) uit om te zeggen dat ik moest uitkijken. Hij was zeker geschrokken![]()
Had de school beter moeten vertellen wát nou precies de bedoeling was/isquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Ah goed bezig.
7 per dag. Eitje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef vdvorst het volgende:
Nog maar: 14 reflectie verslagen te gaan! (nog 2 dagen de tijd)
leuk is dat
Eitje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb honger.
Dag Papiertje!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Naar huiszzzz....
En waar kom jij zo laat vandaan, mister?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
Best gelopen.
Nou, ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:10 schreef crossover het volgende:
[..]
En waar kom jij zo laat vandaan, mister?![]()
oja, uitzendbureau. in dat geval: nog iets nuttigs tegengekomen?
Oh, op zo'n orderpicker rondgassen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ja.
Ik ga waarschijnlijk, wordt daarover morgen gebeld, magazijnwerkzaamheden incluis koerierswerkzaamheden voor dat zelfde bedrijf uitvoeren
ik denk het haast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, op zo'n orderpicker rondgassen?
Zal ik het potje voor je halen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet plassen
Opleiding: Kleuterschoolquote:
van hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
Eén bon soir. Enzo.
Bedankt voor deze uiterst nuttige bijdragequote:
Hotdogs 14.gif.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
JD heeft hotdogs. Word je daar wel warm van?
magnificentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
you've got mail en nu met bijlage14.gif
quote:betreft: afsluiting abonnement nr. 0613555259, klantnummer 1060966576
precies dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
die gekleurde dingen moet ik even ontkleuren neem ik aan?;)
Ziet er weer goed uit verder^O^
Gaat morgen weer zo op de bus:Y
ohja, wat bedoel je precies met 'hun referentie'?
De vorige brief had ik dit instaan:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |