Je hebt toch geen anorexia?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Steek je vingers achter in je keel. Of ga naar de WC.
Hoe pel je je banaan trouwens? Echte helden pellen hem hetzelfde als de apen hem pellen, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pff, ik koop wel een andere. Als je een banaan eenmaal hebt gepelt word ie nooit meer de oude.![]()
Nee, ik gebruik alleen mijn handen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe pel je je banaan trouwens? Echte helden pellen hem hetzelfde als de apen hem pellen, zoals het hoort.
Maar houd je hem vast aan zijn stokje of aan zijn bovenkant?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik alleen mijn handen.
Aan de bovenkant. Ik misbruik het stokje om de schil er op geweldadige wijze af te rukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar houd je hem vast aan zijn stokje of aan zijn bovenkant?
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:39 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Verhuiswerk?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
En ga meteen weer weg naar Utrecht
Tot vanavond!
Hoiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
Tot vanavond!
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga in bodegraven in een magazijn werken en voor hetzelfde bedrijf tabakswaar bezorgen
als het goed is.
Ik moet nu eerst even een CV opstellen en m'n paspoort gaan zoeken
Frits wacht eens even...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben weer thuis!
Tot vanavond!
Ws nodig voor personeelsdossier oid...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?![]()
Mooi dat je ander werk hebt!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga in bodegraven in een magazijn werken en voor hetzelfde bedrijf tabakswaar bezorgen
als het goed is.
Ik moet nu eerst even een CV opstellen en m'n paspoort gaan zoeken
zwak...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik sla fitness vandaag maar over. Het is warm, en ik vind verhuizingen workout genoeg.
fitness is voor de dommequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef OA het volgende:
[..]
zwak...![]()
Gewoon gaan fitnessen! [afbeelding]
Ik was moe, net in de bus even liggen slapenquote:
Nee, maar je moet ID laten zien om in te schrijven bij een uitzendbureau blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Paspoort? Is bodegraven in het buitenland?![]()
Ben je ooit te moe om te fokken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent pas moe als je niet meer kan Fok! ken.
Geen ervaring mee! Maar mooi als het werkt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, gaat best gemakkelijk bij zo'n uitzendbureau blijkbaar
Ja, nou ken ik 'toevallig' ook die kerel die daar werkt, ook een maat van mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Geen ervaring mee! Maar mooi als het werkt!
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEREN! Anders stuur ik peoike op je af.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |