abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:30:28 #161
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50137176
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Lekker, lekker:Y
Ik hou alleen niet zo van kip, maar voor de rest klinkt het me prima in den oren;)
Dat moet er wel goed infietsen naar ik aanneem.
smaakt idd uitstekend! HEb een hele goeie chinees hier zitten. En de nasi is echt pittig!
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik kom eraan:Y)
moet je opschieten, want op = op!
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:35:23 #162
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50137393
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef BrandX het volgende:

[..]

smaakt idd uitstekend! HEb een hele goeie chinees hier zitten. En de nasi is echt pittig!
[..]

moet je opschieten, want op = op!
kijk, dat zijn zaken.
Van die nasi die zogenaamd pittig is maar dat stiekem niet is, moet ik ook niet
Signature.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:39:07 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50137555
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:42:30 #164
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50137686
Mèn, ik dacht dat wij hier slap konden ouwehoeren, maar zij slaan alles! Gaat echt helemaal nergens over daar
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:44:17 #165
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50137765
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
Mèn, ik dacht dat wij hier slap konden ouwehoeren, maar zij slaan alles! Gaat echt helemaal nergens over daar

Hier gaat het tenminste nog ergens over..
Wat ook stiekem wel prettig is

Zo, kreeg net een mailtje dat ik een dezer dagen schriftelijke bevestiging krijg van de geschillencommissie.
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:45:11 #166
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50137801
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Hier gaat het tenminste nog ergens over..
Wat ook stiekem wel prettig is:7

Zo, kreeg net een mailtje dat ik een dezer dagen schriftelijke bevestiging krijg van de geschillencommissie.:s)
klopt, ik zal morgen ff checken zo halverwege de middag of je ontvangen bent
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:47:17 #167
pi_50137880
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:42 schreef BrandX het volgende:
Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo. Ze nummeren alleen niet.

Ik denk dat als je op het verkeerde moment bij ons binnenvalt, dat je ook niet weet wie der gek is en wie wel.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:47:25 #168
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50137885
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

klopt, ik zal morgen ff checken zo halverwege de middag of je ontvangen bent
heel relaxed
Mag ik vragen hoe het nu een beetje in z'n werk gaat zeg maar?
Wat ik kan verwachten?
Of moet ik dat maar niet vragen?
Signature.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:48:07 #169
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50137911
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo. Ze nummeren alleen niet.

Ik denk dat als je op het verkeerde moment bij ons binnenvalt, dat je ook niet weet wie der gek is en wie wel.
daar zit wel wat in idd, de meeste nieuwe komen ook niet meer terug
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:50:10 #170
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50137992
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die kliek bestaat al sinds 1873 of zo.:OZe nummeren alleen niet.;)

Ik denk dat als je op het verkeerde moment bij ons binnenvalt, dat je ook niet weet wie der gek is en wie wel.:D
ja ok, de AA bestaat dan wel lang, maar ze hebben geen klote verstand van koffie
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:52:38 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138096
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:

[..]

heel relaxed:Y
Mag ik vragen hoe het nu een beetje in z'n werk gaat zeg maar?
Wat ik kan verwachten?
Of moet ik dat maar niet vragen?:P
ja hoor.
je krijgt een bevestiging, met waarschijnlijk twee acceptgiro's, een voor klachtengeld, een voor depot (in de brief staat uitgelegd hoe of wat en binnen welke termijn)
daarna wordt kpn om verweer gevraagd (mogen hun kant van het verhaal vertellen)
na een maand kan het op zitting komen, het dossier is klaar om uitgenodigd te worden
je krijgt een uitnodiging voor een zitting (den haag of utrecht)
zitting van ong. 25 minuten
dan een maandje wachten op de uitspraak

en klaar is eer-ik

OF!!!!!
kpn gaat tussentijds met je schikken, en dat kan dan gebeuren vanaf de verweerronde.
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:53:22 #172
pi_50138130
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:

[..]

daar zit wel wat in idd, de meeste nieuwe komen ook niet meer terug
En we zijn nog wel zo beleefd voor nieuwen
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:55:10 #173
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138196
Informatie Telecommunicatie

En dan verder?

Na ontvangst van het vragenformulier wordt op het secretariaat van de Commissie gecontroleerd of de Commissie uw klacht inderdaad kan behandelen.

Alvorens uitsluitsel wordt gegeven of het aanhangig gemaakte geschil door de Commissie kan worden behandeld, kan de Commissie ter completering van het dossier aanvullende stukken opvragen. Indien binnen de door de Commissie gestelde termijn de gevraagde gegevens niet zijn ontvangen, zal het dossier worden gesloten. Heropening van het dossier is niet mogelijk, tenzij er sprake is van bijzondere omstandigheden die heropening kunnen rechtvaardigen.

Vervolgens laat het secretariaat u weten op welke bankrekening u het verschuldigde klachtengeld moet storten. Op datzelfde rekeningnummer moet u dan ook 50% van het bedrag storten dat u nog niet aan de ondernemer heeft betaald. De Commissie neemt dit bedrag in bewaring (in "depot") en zal bij de uitspraak bepalen aan wie het toekomt. Uiteraard moet u het deel van de rekening waarover u geen geschil heeft, wel aan de ondernemer betalen.

Na ontvangst van uw storting(en) krijgt de ondernemer afschriften van uw vragenformulier en de andere stukken toegestuurd. Hij krijgt dan een maand de tijd om schriftelijk bij de Commissie te reageren. U krijgt vervolgens een kopie van de reactie van de ondernemer ter kennisname toegezonden.

De ondernemer wil alsnog overleggen

Het kan zijn dat de ondernemer na ontvangst van de stukken u toch nog een aanbod doet om een behandeling door de Geschillencommissie te voorkomen. U kunt dat aanbod accepteren en afzien van verdere behandeling van het geschil. Bedenk echter wel dat u het klachtengeld in dat geval niet terugkrijgt. U moet daar dan dus rekening mee houden bij het aanbod dat de ondernemer doet.

De zitting

Vervolgens ontvangen u en de ondernemer bericht wanneer het geschil door de Commissie zal worden behandeld. Met de zittingsdatum kan niet meer worden geschoven.
Bent u in een bepaalde periode verhinderd en wilt u wel graag op de zitting komen, dan is het verstandig tijdig uw verhinderdata te melden. Mogelijk kan daarmee dan bij het bepalen van de zittingsdatum rekening worden gehouden. Indien u voor de zitting verhinderd bent, kunt u overwegen iemand te machtigen om namens u op te treden.

De zitting wordt gehouden in Den Haag of Utrecht.

Wanneer u naar de zitting komt, heeft u de gelegenheid om uw klachten mondeling toe te lichten. Bovendien biedt het de Commissie de mogelijkheid tot het stellen van vragen en u tot het geven van nader commentaar. Dit kan verhelderend werken. Zowel u als de ondernemer zijn echter vrij om te komen of weg te blijven. Als u komt, is dat voor eigen rekening. De zitting duurt circa 30 minuten.

De uitspraak

Nadat de Commissie partijen gehoord heeft, beraadslaagt zij (buiten aanwezigheid van de partijen) over haar beslissing.

De Commissie kan iedere beslissing nemen, die zij redelijk en billijk acht ter beëindiging van het geschil.

Een andere mogelijkheid is, dat de Commissie partijen alsnog tot een schikking brengt. Dit kan uiteraard alleen als beide partijen hiermee instemmen.

Het komt voor dat de ondernemer u voor het indienen van de klacht een aanbod heeft gedaan, maar dat u dat aanbod niet redelijk vond en de zaak toch aan de Commissie heeft voorgelegd. Acht de Commissie dat aanbod wel redelijk, dan kan zij bepalen dat de ondernemer dat aanbod gestand moet doen. In dat geval hoeft de ondernemer als regel niet het klachtengeld aan u te vergoeden.

Circa één maand na de zitting wordt de uitspraak schriftelijk aan partijen medegedeeld.

EINDE BERICHT

lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:55:37 #174
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50138220
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

ja hoor.
je krijgt een bevestiging, met waarschijnlijk twee acceptgiro's, een voor klachtengeld, een voor depot (in de brief staat uitgelegd hoe of wat en binnen welke termijn)
na een maand kan het op zitting komen, het dossier is klaar om uitgenodigd te worden

en klaar is eer-ik

OF!!!!!
kpn gaat tussentijds met je schikken, en dat kan dan gebeuren vanaf de verweerronde.
tering, wat gaat dat ver allemaal dan zeg
Dat had ik eigenlijk niet verwacht
Nou ja, ik zie wel hoe het loopt dan...
Wat is depot dan? en wat gaat me dat kosten?
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:55:54 #175
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138236
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En we zijn nog wel zo beleefd voor nieuwen:')
ja, bieden gelijk koffie aan en zulks. En JJ overlaad ze met kus en knuffelsmileys.... wat doen we verkeerd?
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:56:07 #176
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138246
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:

[..]

tering, wat gaat dat ver allemaal dan zeg:{
Dat had ik eigenlijk niet verwacht:D
Nou ja, ik zie wel hoe het loopt dan...
Wat is depot dan? en wat gaat me dat kosten?
zie boven!
lolwut
pi_50138253
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

ja hoor.

en klaar is eer-ik

OF!!!!!
Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BX
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:57:13 #178
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138289
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

zie boven!
Oh, en ik sta je de gehele procedure natuurlijk bij met raad en daad
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:57:42 #179
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50138315
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:55 schreef BrandX het volgende:
Informatie Telecommunicatie

En dan verder?

Na ontvangst van het vragenformulier wordt op het secretariaat van de Commissie gecontroleerd of de Commissie uw klacht inderdaad kan behandelen.

Alvorens uitsluitsel wordt gegeven of het aanhangig gemaakte geschil door de Commissie kan worden behandeld, kan de Commissie ter completering van het dossier aanvullende stukken opvragen. Indien binnen de door de Commissie gestelde termijn de gevraagde gegevens niet zijn ontvangen, zal het dossier worden gesloten. Heropening van het dossier is niet mogelijk, tenzij er sprake is van bijzondere omstandigheden die heropening kunnen rechtvaardigen.

Vervolgens laat het secretariaat u weten op welke bankrekening u het verschuldigde klachtengeld moet storten. Op datzelfde rekeningnummer moet u dan ook 50% van het bedrag storten dat u nog niet aan de ondernemer heeft betaald. De Commissie neemt dit bedrag in bewaring (in "depot") en zal bij de uitspraak bepalen aan wie het toekomt. Uiteraard moet u het deel van de rekening waarover u geen geschil heeft, wel aan de ondernemer betalen.

Na ontvangst van uw storting(en) krijgt de ondernemer afschriften van uw vragenformulier en de andere stukken toegestuurd. Hij krijgt dan een maand de tijd om schriftelijk bij de Commissie te reageren. U krijgt vervolgens een kopie van de reactie van de ondernemer ter kennisname toegezonden.

De ondernemer wil alsnog overleggen

Het kan zijn dat de ondernemer na ontvangst van de stukken u toch nog een aanbod doet om een behandeling door de Geschillencommissie te voorkomen. U kunt dat aanbod accepteren en afzien van verdere behandeling van het geschil. Bedenk echter wel dat u het klachtengeld in dat geval niet terugkrijgt. U moet daar dan dus rekening mee houden bij het aanbod dat de ondernemer doet.

De zitting

Vervolgens ontvangen u en de ondernemer bericht wanneer het geschil door de Commissie zal worden behandeld. Met de zittingsdatum kan niet meer worden geschoven.
Bent u in een bepaalde periode verhinderd en wilt u wel graag op de zitting komen, dan is het verstandig tijdig uw verhinderdata te melden. Mogelijk kan daarmee dan bij het bepalen van de zittingsdatum rekening worden gehouden. Indien u voor de zitting verhinderd bent, kunt u overwegen iemand te machtigen om namens u op te treden.

De zitting wordt gehouden in Den Haag of Utrecht.

Wanneer u naar de zitting komt, heeft u de gelegenheid om uw klachten mondeling toe te lichten. Bovendien biedt het de Commissie de mogelijkheid tot het stellen van vragen en u tot het geven van nader commentaar. Dit kan verhelderend werken. Zowel u als de ondernemer zijn echter vrij om te komen of weg te blijven. Als u komt, is dat voor eigen rekening. De zitting duurt circa 30 minuten.

De uitspraak

Nadat de Commissie partijen gehoord heeft, beraadslaagt zij (buiten aanwezigheid van de partijen) over haar beslissing.

De Commissie kan iedere beslissing nemen, die zij redelijk en billijk acht ter beëindiging van het geschil.

Een andere mogelijkheid is, dat de Commissie partijen alsnog tot een schikking brengt. Dit kan uiteraard alleen als beide partijen hiermee instemmen.

Het komt voor dat de ondernemer u voor het indienen van de klacht een aanbod heeft gedaan, maar dat u dat aanbod niet redelijk vond en de zaak toch aan de Commissie heeft voorgelegd. Acht de Commissie dat aanbod wel redelijk, dan kan zij bepalen dat de ondernemer dat aanbod gestand moet doen. In dat geval hoeft de ondernemer als regel niet het klachtengeld aan u te vergoeden.

Circa één maand na de zitting wordt de uitspraak schriftelijk aan partijen medegedeeld.

EINDE BERICHT

Ik ga dat eens even goed doorlezen straks.
Ik moet nu weer eens bier drinken hoor ik net
In elk geval bedankt, hier kan ik wel wat mee
Ik hoop in elk geval ook gewoon dat KPN een schikking wil treffen, dat gezeik met voorkomen enzo heb ik echt geen zin in
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:58:17 #180
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138346
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BX^O^
zekers te weten!
en het draait zo goed, dat de overheid zo veel mogelijk instanties onder onze paraplu wil hebben. We hebben recent nog de hele financiele dienstverlening onder onze hoede gekregen, alleen die instanties werken nog niet zo mee
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:58:41 #181
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50138366
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef BrandX het volgende:

[..]

Oh, en ik sta je de gehele procedure natuurlijk bij met raad en daad
Dat is alvast verschrikkelijk fijn om te weten
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:58:44 #182
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138367
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik ga dat eens even goed doorlezen straks.
Ik moet nu weer eens bier drinken hoor ik net:@
In elk geval bedankt, hier kan ik wel wat mee:Y
Ik hoop in elk geval ook gewoon dat KPN een schikking wil treffen, dat gezeik met voorkomen enzo heb ik echt geen zin in:P
Als de KPN dat doet, voordat je een bod accepteerd, eerst hier overleggen!!!!!
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:59:17 #183
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50138398
I kspreek u allen vanavond, ik ben even weg
Signature.
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 19:59:33 #184
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138408
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Heldere gang van zaken wel daar! Goede instelling werk jij voor BX^O^
oh, en dat is dus ook de reden waarom ik zo goed wist hoe het zou gaan lopen met die camera bij bol
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:59:57 #185
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50138427
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als de KPN dat doet, voordat je een bod accepteerd, eerst hier overleggen!!!!!
zal ik sowieso doen!
Signature.
pi_50138429
Bonsoir...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:00:19 #187
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138443
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bonsoir...:W:*
JJ!
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:03:36 #188
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138581
ben weer twee afleveringen van daybreak kijken! :p
lolwut
pi_50138593
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:

[..]

JJ! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
BrandX.... ...hoe is het daar....????
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:04:36 #190
pi_50138629
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
Bonsoir...
Good evening!
pi_50138646
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Good evening!
hello....
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:10:26 #192
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_50138831
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hello....
JJ... lieve schat
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:53 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138899
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

BrandX....:W:*:*...hoe is het daar....????;):)
ja op de een of andere manier... hoop shit zooi
- ik had zondag een brief van de gemeente hoorn in de bus, die wil het nodige vangen van mij nu mijn moeder overleden is en ik heb gewoon een afstandsverklaring van nalatenschap dus oppleuren
- mijn auto leek gisteren definitief overleden, maar een supergozer bij een bovaggaragebedrijf kan het fixen voor 400,-
- mijn telefoon deed vanaf zondag niet meer (inmiddels gelukkig weer wel)
- ik heb nog geen tegenstander voor het NK, chris is zich de tandjes aan het regelen voor me
- mijn wasmachine ging eergister kapot

en gisteren voelde ik me dus zeer drama-down, maar na een lekkere training, een kwebbel met mijn maatje en de twee meevallers van vandaag voel ik me gek genoeg alsof ik de hele wereld aankan. (nu de gemeente hoorn nog )
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:12:12 #194
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50138911
sooooowwww, dat moest ik ff kwijt geloof ik
lolwut
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:13:22 #195
pi_50138955
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:05 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hello....
How s life, mydear?
pi_50138965
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef BrandX het volgende:

[..]

- ik had zondag een brief van de gemeente hoorn in de bus, die wil het nodige vangen van mij nu mijn moeder overleden is en ik heb gewoon een afstandsverklaring van nalatenschap dus oppleuren
- mijn auto leek gisteren definitief overleden, maar een supergozer bij een bovaggaragebedrijf kan het fixen voor 400,-
- ik heb nog geen tegenstander voor het NK, chris is zich de tandjes aan het regelen voor me

en gisteren voelde ik me dus zeer drama-down, maar na een lekkere training, een kwebbel met mijn maatje en de twee meevallers van vandaag voel ik me gek genoeg alsof ik de hele wereld aankan. (nu de gemeente hoorn nog )
oeh....
pi_50138968
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef BrandX het volgende:

[..]

oh, en dat is dus ook de reden waarom ik zo goed wist hoe het zou gaan lopen met die camera bij bol
Handig!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139003
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef MPG het volgende:

[..]

JJ... lieve schat
hey lieverd.....

heb je me gemist......???
pi_50139027
quote:

[..]

Zo! Gelukkag komp jij niet uit De Haag!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139034
JJ
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139041
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

How s life, mydear?
mwoa...gaat wel..... ...how are U...??
pi_50139077
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
JJ
Fritsje....

heb je je PM gelezen...???
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:16:35 #203
pi_50139090
quote:

[..]

Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.
pi_50139176
Avond!

VF, heb je pm gelezen!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_50139200
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef OA het volgende:
Avond!

VF, heb je pm gelezen!
OAtje.....
pi_50139252
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

OAtje.....
JJeetje
pi_50139314
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Fritsje....

heb je je PM gelezen...???

Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139320
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef OA het volgende:

[..]

JJeetje [afbeelding]
ik heb zo te zien niet echt veel gemist....
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:22:39 #209
pi_50139327
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

mwoa...gaat wel..... ...how are U...??
I'm fine dear.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:23:55 #210
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_50139371
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hey lieverd.....

heb je me gemist......???
ja.... een beetje boel
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:25:29 #211
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139439
quote:
Opdinsdag 5 juni 2007 20:15schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Zo! Gelukkag komp jij niet uit De Haag!:P
daar woon ik anders wel al 10 jaar hoezo?
lolwut
pi_50139460
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef MPG het volgende:

[..]

ja.... een beetje boel
ik hoop gauw weer "aanwezig" te zijn...

heb je ook een beetje veel boel gemist...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:26:17 #213
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139476
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.;)
waarom half als je het gelijk goed kan doen
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:26:50 #214
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139500
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

ik hoop gauw weer "aanwezig" te zijn...:Y;):*:*

heb je ook een beetje veel boel gemist...:@;(
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:28:23 #215
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139549
mmmmmmmmmmm. de rosé smaakt superdeluxe moet ik zeggen
lolwut
pi_50139552
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

ikke ook nieuwsgierig...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:28:35 #217
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139557
nou, dan maar het kwartetje volmaken
lolwut
pi_50139580
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
rosé...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:29:07 #219
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139586
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef OA het volgende:

[..]

ikke ook nieuwsgierig...:Y
je verstoort mijn kwartet joh!

maar idd, JJ, what's the deal??
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:29:42 #220
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139611
wacht rustig terwijl day break laad... Duurt effies
lolwut
pi_50139642
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:

[..]

daar woon ik anders wel al 10 jaar hoezo?
'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139687
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

je verstoort mijn kwartet joh!

maar idd, JJ, what's the deal??
whehe.....
ik kon vanmiddag ongestoord een sextet maken...
pi_50139711
Ik heb vanmiddag op Schiphol ff van dittem gekocht:

Rootbeer kende ik vooral uit films enzo, dat bestellen ze vaak als ze met kids iets gaan drinken. Smaakte een beetje naar Dr. Pepper met een beetje Lysterine mondwater smaakje. Lekker, maar absoluut niet te vaak.
Dat rechtse is een soort café fresco, maar dan in blik en Japans. Gewoon koffie met melk! Best lekker
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139750
Die Amerikaanse blikken zijn trouwens net iets groter dan onze. In die rechter zat 337 ml en in de linker 335 ml. Scheelt toch gauw zo'n 3 ml met onze blikjes
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50139782
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten... ...niks ernstig hoor... ...komt wel goed....
pi_50139815
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die Amerikaanse blikken zijn trouwens net iets groter dan onze. In die rechter zat 337 ml en in de linker 335 ml. Scheelt toch gauw zo'n 3 ml met onze blikjes
Wat een rare maten...
pi_50139849
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...

al drink ik het mss één keer per jaar...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:37:08 #228
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139907
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!:7
ik ben een onvervaste mokummer, en dat zeggen we in mokum ook hoor! Belangrijkste verschil tussen hagenesen en mokumers is dat wij niet het woord kankûh gebruiken maar pleuris
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:38:04 #229
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139948
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...:Y:9~

al drink ik het mss één keer per jaar..._O-
LOL!!!! dit is de eerste keer in zeker een jaar ja, als het niet langer is, dat ik daaraan zit! Vond het zulk zomerweer dat ik daar gewoon rose bij vond passen!
normaal drink ik rood of bier
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:38:36 #230
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139965
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten...:{...niks ernstig hoor...;)...komt wel goed....:Y^O^
ok dan! succes!
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:38:46 #231
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139972
KWARTET!!!!!
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:38:58 #232
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139979
hehe eindelijk gelukt, zonder tussenkomst van OA
lolwut
pi_50139985
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik ben een onvervaste mokummer, en dat zeggen we in mokum ook hoor! Belangrijkste verschil tussen hagenesen en mokumers is dat wij niet het woord kankûh gebruiken maar pleuris
Hier in de randstad gebruiken we dat ook
Pleurisjong, pleurisweer, etc...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:39:15 #234
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50139991
zelfs een zesde erbij????

neuh, dat was teveel van het goede
lolwut
pi_50140005
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef BrandX het volgende:

[..]

ok dan! succes!
merci....
pi_50140015
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef BrandX het volgende:
hehe eindelijk gelukt, zonder tussenkomst van OA
Maar het zijn er nog steeds geen 6...
pi_50140030
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef BrandX het volgende:
zelfs een zesde erbij????

neuh, dat was teveel van het goede
hoop doet leven Brandx... ...jeweets...
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:40:28 #238
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50140037
quote:
Opdinsdag 5 juni 2007 20:39schreef OA het volgende:

[..]

Hier in de randstad gebruiken we dat ook:7
Pleurisjong, pleurisweer, etc...[afbeelding]
de randstad is van amsterdam, naar utrecht via den haag naar rotterdam..

maar in plaats van dat wij zeggen: kianker wat een tyfuszooi, zegt een mokummer: de peleueueu-ris! wat een pleuriszooi

lolwut
  Boks-Chick dinsdag 5 juni 2007 @ 20:41:37 #239
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_50140093
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

hoop doet leven Brandx...:Y...jeweets...:):P
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef OA het volgende:

[..]