Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja op de een of andere manier... hoop shit zooi
- ik had zondag een brief van de gemeente hoorn in de bus, die wil het nodige vangen van mij nu mijn moeder overleden isen ik heb gewoon een afstandsverklaring van nalatenschap dus oppleuren
- mijn auto leek gisteren definitief overleden, maar een supergozer bij een bovaggaragebedrijf kan het fixen voor 400,-
- mijn telefoon deed vanaf zondag niet meer (inmiddels gelukkig weer wel)
- ik heb nog geen tegenstander voor het NK, chris is zich de tandjes aan het regelen voor me
- mijn wasmachine ging eergister kapot
en gisteren voelde ik me dus zeer drama-down, maar na een lekkere training, een kwebbel met mijn maatje en de twee meevallers van vandaag voel ik me gek genoeg alsof ik de hele wereld aankan. (nu de gemeente hoorn nog)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje....![]()
![]()
![]()
heb je je PM gelezen...???![]()
I'm fine dear.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa...gaat wel........how are U...??
ja.... een beetje boelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je me gemist......???![]()
![]()
daar woon ik anders wel al 10 jaarquote:Opdinsdag 5 juni 2007 20:15schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo! Gelukkag komp jij niet uit De Haag!:P
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Damn, je kan ook problemen over de hele week verdelen hoor.;)
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik hoop gauw weer "aanwezig" te zijn...:Y;):*:*
heb je ook een beetje veel boel gemist...:@;(
ikke ook nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?
rosé...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
mmmmmmmmmmm. de rosé smaakt superdeluxe moet ik zeggen![]()
'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar woon ik anders wel al 10 jaarhoezo?
![]()
whehe.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
je verstoort mijn kwartet joh!
maar idd, JJ, what's the deal??
oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja joh, je bent er weinig op hetmoment, hoe komt dat?
Wat een rare maten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die Amerikaanse blikken zijn trouwens net iets groter dan onze. In die rechter zat 337 ml en in de linker 335 ml. Scheelt toch gauw zo'n 3 ml met onze blikjes
op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
mmmmmmmmmmm. de rosé smaakt superdeluxe moet ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'De tandjes" Ik weet dat dat Haags is!:7
LOL!!!! dit is de eerste keer in zeker een jaar ja, als het niet langer is, dat ik daaraan zit! Vond het zulk zomerweer dat ik daar gewoon rose bij vond passen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
op een hele hete dag is een lekker koud rosé wel lekker ja...:Y:9~
al drink ik het mss één keer per jaar..._O-
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh...euhhh...ja...heb wat persoonlijke dingen die ik ff op een rijtje moet zetten...:{...niks ernstig hoor...;)...komt wel goed....:Y^O^
Hier in de randstad gebruiken we dat ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een onvervaste mokummer, en dat zeggen we in mokum ook hoor! Belangrijkste verschil tussen hagenesen en mokumers is dat wij niet het woord
kankûh
gebruiken maar pleuris
![]()
![]()
Maar het zijn er nog steeds geen 6...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef BrandX het volgende:
hehe eindelijk gelukt, zonder tussenkomst van OA![]()
hoop doet leven Brandx...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef BrandX het volgende:
zelfs een zesde erbij????
neuh, dat was teveel van het goede![]()
de randstad is van amsterdam, naar utrecht via den haag naar rotterdam..quote:Opdinsdag 5 juni 2007 20:39schreef OA het volgende:
[..]
Hier in de randstad gebruiken we dat ook:7
Pleurisjong, pleurisweer, etc...[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop doet leven Brandx...:Y...jeweets...:):P
het gaat me vanzelf eenkeer gebeuren, en dan poets ik hem je nog wel om je orenquote:
ik bedoel rijnmond...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
de randstad is van amsterdam, naar utrecht via den haag naar rotterdam..
maar in plaats van dat wij zeggen: kianker wat een tyfuszooi, zegt een mokummer: de peleueueu-ris! wat een pleuriszooi
Wil jij dan beweren dat jij er een ker zes hadquote:
Vanmiddag....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat jij er een ker zes had![]()
![]()
![]()
![]()
tering he... vind je dat nog normaalquote:
ja..dusss...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[KSC #236] Ober...! Koffie voor iedereen!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |