quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en foken 2 weekjes niet online
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
tja wat moet ik anders he, ik sloot hem dus moet ik hem ook openenquote:
Moet je helaas wel afstand doen dan je UserIconquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:09 schreef -jos- het volgende:
heuj, ik ga in Delft studeren en volgend jaar ook wonen![]()
Dacht et ff niet, zoveel ajaksieden zal Delft toch niet hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:11 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Moet je helaas wel afstand doen dan je UserIconwant dat kan echt niet dan he
Lalalalalalaquote:
Ik woon ook in de Tanthof. Ik heb een leuk huisje, een bushalte voor mijn deur, normale buren en een C1000 o p loopafstandquote:Nog mensen uit Tanthof hier aanwezig?
Ik ben wel geboren in Delft, maar niet getogen, en de kans bestaat nu dat ik er wellicht heen verhuis
Ik hoor gemengde verhalen, dus als iemand een beetje info heeft, kom maar op!
Die maken tyvesherrie ?quote:
Thanx!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:44 schreef Bravebart het volgende:
Naja bed soort van opgemaakt, ik ben slapen![]()
Succes straks Ienepien![]()
Ik had nog gezegd dat ze het fulltime moesten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Thanx!
Was wel leuk gesprek, wordt alleen nog wel spannend, als ze bv iemand met meer werkervaring tegenkomen. Verder bestond intern nog wat gebakkelei over de invulling, het aantal uren met name. Dus het zou zo maar kunnen zijn dat het een part-time functie wordt en dan heb ik er nie zo veel aan...
Pas over 2 weken hoor ik meer...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had nog gezegd dat ze het fulltime moesten maken![]()
TU
Maar mooi dat het leuk gesprek was![]()
![]()
Juist, dat is de juiste gedachtegangquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Ach ik was iig de eerste sollicitant dus dan moet de rest eerst mij verslaan, hihi![]()
Jepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:28 schreef Autoreply het volgende:
Bart, kan je dat filmpje van gisteren nog ff doorsturen of op internet knallen?![]()
Whehe, topavond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep
http://video.tinypic.com/player.php?v=6frze2v
Iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, topavond.
@ Ienepien; wanneer hoor je of je bent aangenomen?
@ iedereen; komende donderdag bbq en onbeperkt bier drinken @ lr. Komt allen![]()
ssssttquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben je gebanned ofzo dat je met dit account post![]()
?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, topavond.
@ iedereen; komende donderdag bbq en onbeperkt bier drinken @ lr. Komt allen![]()
L&Rquote:
Je bent niet eens onlinequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omdat ik MSN/mail/foon en FoBo meer dan genoeg vind![]()
Dat valt reuze mee hoor, niet alleen studenten. Gewoon tof bbq-en.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh echt een studentending dus, dan kom ik niet![]()
Op zijn vroegst eind volgende week hoor ik of ik op 2e gesprek mag... Ik was nl. de eerste in het rijtje, dus moet het langste wachten...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:43 schreef Autoreply het volgende:
kutwijf is ze ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef chromosoompje het volgende:
Goffer, SOL is niet te verleiden voor sex![]()
Gratis?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor, niet alleen studenten. Gewoon tof bbq-en.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
SoL vertelde me idd al zo iets over jou![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
SoL vertelde me idd al zo iets over jou![]()
Jah lekker he. Deze week weer lekker barbeknoeien enzo, vreselijk hoor dat student zijnquote:
Hij bedoelde zichzelfquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
[..]shit dus nu weet je dat ik haar genaaid heb terwijl je telkens net de deur uit was
ja ze was zo eerlijk om het toe te geven, helaas wel pas nadat het uit wasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
[..]shit dus nu weet je dat ik haar genaaid heb terwijl je telkens net de deur uit was
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jah lekker he. Deze week weer lekker barbeknoeien enzo, vreselijk hoor dat student zijn![]()
[..]
Hij bedoelde zichzelf![]()
Neem hem dan terugquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Hij was altijd fantastisch in bed, daar kan geen andere vent tegenop, bovenop, onderop![]()
Ienepien wat doe jij vanaaf? Dan kom ik naar je houten huisjequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's niet geheel compatibel met je onderschrift mate![]()
Dit hou ik toch niet bij tussen het werken doorquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, tof. Ik had al zo'n vermoeden maar je deed 't nogal overtuigend![]()
Nah, je bent hier toch niet weinig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dit hou ik toch niet bij tussen het werken door![]()
jah tis nu speedchat heurquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Moet je dan ook werkelijk aan het werk op je werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef Ienepien het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je zei ooit nog 's dat je al die kloons nog thuis had staan, vandaar![]()
lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef Autoreply het volgende:
Gemiddeld 3 posts per minuut. Best genant eigenlijk...
Nee maar volgens dagwaarde wel: Zargon, Queen_Bee, BeeDee, DeeCruise, enter, ladidadia, BrightEyes, (joepie ik ben ook een mod), Qwea, Piovan (quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee maar volgens dagwaarde wel: Zargon, Queen_Bee, BeeDee, DeeCruise, enter, ladidadia, BrightEyes, (joepie ik ben ook een mod), Qwea, Piovan () en Quickie_Butt .... ben ik nog iemand vergeten chromosoompje?
Ohja en ik neuk remlof en PeZu ook, en na het lezen van dit topic denkt hij ook vast dat ik chromosoompje neuk, of dat het een kloon is van me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef chromosoompje het volgende:
[..]wie is A_A dan
Sex met SOL
A_A nooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALT TABquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Moet je dan ook werkelijk aan het werk op je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |