't Is heel apart. Ingewikkeld werk joh. Dingetjes doen, en printjes, en dan met enveloppen en dossiers enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duh, dat weet ik ook wel muts, gaat er om dat je tussen de ambtenaartjes zit. Wat zal dat een "productie" zijn.![]()
Beter dan dat ze om de 5 minuten je lastig vallen omdat ze iets niet begrijpen. Of omdat er ergens teveel of te weinig witregels staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef sigme het volgende:
Het mooie is, wij horen & zien ze, maar hebben niks met ze te maken; hooguit mompelen we af en toe iets een sarcasme dat zij niet horen en vermoedelijk niet zouden begrijpen.
Ja nee, in beheer zou ik niet willen zitten _0-.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Beter dan dat ze om de 5 minuten je lastig vallen omdat ze iets niet begrijpen. Of omdat er ergens teveel of te weinig witregels staan.
Met veel oliewalmen en herrie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alleen echte machines van veel staal mag productie genoemd worden.
Roestvrijstaal! Gietijzer!quote:
Dat lijkt me niet echt relevant voor FB. Maar het gaat mij om de grote paralellen met andere op theoriėn en niet op de praktijk gebaseerde staatsinrichtingsideeėn zoals het communisme. Ofwel de gigantische maakbaarheidsgedachte die er vanuit gaat, zonder overheid zal alles beter worden in onze heilstaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Over welk specifieke deel heb je het dan en waarom vind jij dit volstrekt dwaas en gevaarlijk?
Ik vind dit mooierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn pas machines!
Klopt, maar in het topic reageer je niet op mijn aan jouw gerichte bijdrage.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt relevant voor FB.
Interessant!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef sigme het volgende:
In computer science a syntax error refers to an error in the syntax of a sequence of characters or tokens that is intended to be written in a particular programming language.
If a syntax error is encountered during compilation it must be corrected if the source code is to be successfully compiled. An attribute that often separates commercial quality compilers from academic projects is the extent to which an attempt is made to automatically correct the error and continue processing the source code.
Syntax errors may also occur when an invalid equation is entered into a calculator. This can be caused by opening brackets without closing them, or less commonly, using several decimal points in one number.
Niet veel mensen zouden die airco-rechtsboven herkennen.quote:
Foute aanname.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zwart neem ik aan?
Wehehe. Wacht maar tot jij sapman bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Interessant!
Boeiend!
BOEIEND!
Heel interessant!
BOEIEND!
Bellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef problematiQue het volgende:
eerste rijles ging goed, en misschien werk ik straks voor meer dan 10 euro per uur (is veel voor een 18 jarige) bij de belastingdienst. Jee.
Altijd die Turken weer he. Hun halve economie is zwart dus...quote:
Bouwen is juist leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef sigme het volgende:
Ik heb nooit met dat soort foutmeldingen te maken, gelukkig; ik bouw niet, da's klotewerk.
Groots en meeslepend moet het zijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn pas machines!
Syntaxisen enzo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
Da's gay.
Nee, mensen die de syntaxis van anderen gebruiken om vanuit hun computertje lego-bouwwerken te maken.quote:
Dan is er dus een nuttige toepassing.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, mensen die de syntaxis van anderen gebruiken om vanuit hun computertje lego-bouwwerken te maken.
Gewoon outsourcen naar China, daar bestaan Homo's nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gemaakt door gays met hun Casiootje.
Nu je het zegt, Chinese homo's heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon outsourcen naar China, daar bestaan Homo's niet.
Achter jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb ook nog nooit een homo in de file gezien eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |