quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, Brian heeft mn Glock geleend.![]()
Iemand zonder ervaring met zo,n mes produceert prachtig beeldmateriaal voor de "wondenfoto's" van Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heftige fantasieen houd jij er vandaag op na![]()
Op dit moment ben ik dan even blij dat ik geen streams hebquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT.
Waar ga je heen en wanneer?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog beeld... En net mijn vakantie geboekt.
OT:
Wat zat Brian bij Amanda te bedelen om een zwaardere veroordeling voor Huub dan voor hemzelf.
De rotste klusjes worden altijd aan mij doorgespeeldquote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Disana, doe jij verslag van het voorlezen?![]()
Je zou het voor de aardigheid toch eens (voor één keer dan) aan moeten horen. Ze lult er tegen of ze nog in de luiers liggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dan even blij dat ik geen streams heb
Bikkelquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Wat doet Natasia weer onecht lief tegen haar kindjes. Veel geklets over de verjaardag waarvoor dus zelfs geen telefoontje gepleegd kon worden.
'Heb je nog naar Carlo en Irene gekeken. Zag je mama zitten.' 'Nog maar 3 maandjes.'
Aan de andere kindjes van Nederland: Nou ik kan ook niet wachten hoor, tot ik weer bij mijn kindjes ben. Ik begin het sporten een beetje te missen, donderdag mag ik weer rustig aan trainen. Sporten hoort wel een beetje bij me.
Een talenwonderquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef 2live het volgende:
amanda moet oppassen met Brians strotappel
het rotste klusje vind ik toch echt naar brian en amanda luisterenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De rotste klusjes worden altijd aan mij doorgespeeld![]()
![]()
Het is voor mij al een tijdje een sport haar op het juiste moment te vangen. Die praatjes rondom het voorlezen zijn van een heerlijk tenenkrommende gruwelijkheidquote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zou het voor de aardigheid toch eens (voor één keer dan) aan moeten horen. Ze lult er tegen of ze nog in de luiers liggen.![]()
Ik heb het een klein beetje voor je overgenomen, maar nu ook weer MUTE hoor. Het begin is altijd Hilarisch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
kunnen ze straks een mooie compilatie van maken, en cadeau geven bij haar afscheidquote:Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is voor mij al een tijdje een sport haar op het juiste moment te vangen. Die praatjes rondom het voorlezen zijn van een heerlijk tenenkrommende gruwelijkheid![]()
Die zalvende stem van Brian en dat overslaande gehaspel van Amanda... als je er lang naar luistert, voel je je alsof je levertraan hebt geslikt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het rotste klusje vind ik toch echt naar brian en amanda luisteren![]()
Je bent een schat, maar maak je geen zorgen, ik geniet ervanquote:Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het een klein beetje voor je overgenomen, maar nu ook weer MUTE hoor. Het begin is altijd Hilarisch.
is levertraan zo viesquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zalvende stem van Brian en dat overslaande gehaspel van Amanda... als je er lang naar luistert, voel je je alsof je levertraan hebt geslikt.
(bah hoe verzin ik het)
Naar Italië, waar mijn beste vriend woont. Laatste twee weken van juli.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Waar ga je heen en wanneer?
Om ziek van te worden, de gesprekken tussen die 2.
Ach is maar 2 keer per maandquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Minimaal zo vies als de zalvende stem die Brian reserveert voor zijn Mannyquote:
dat heeft iets vertederends, amanda en brian zijn echt te walgelijk voor woordenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Minimaal zo vies als de zalvende stem die Brian reserveert voor zijn MannyIk vind die twee vaak net pappie en kindje.
Hij heeft een bijzondere kijk op het leven.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
Dus Brian duidt Lieke nu al aan met 'Domme Del'. Waar het prototype ervan bij staat.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef SIRA het volgende:
haha, Brian: "luister wat ik je bedoel"
zijn goeiste vak is nederlandtsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Nee nee nee, luister wat ik je bedoel."
Hij staat weer te betuttelen met een goed Nederlandse uitspraak.
Dat heeft hier allang een extra betekenis gekregen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef Reza-impreza het volgende:
hij zei het weer:
be·werk·stel·li·gen (ov.ww.)
1 de uitvoering van iets tot stand brengen => iets gedaan krijgen van iem.
Hahha, dat dacht ik ook al toen ze vroegen waar hij wasquote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef 2live het volgende:
is eric al naar huis?
Zuiver?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb snap je al een tijdje niet gehoord. Heeft ie een nieuw stopwoordje![]()
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
Stijn had via de luidsprekers geroepen dat Huub moest ophouden.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Ik dacht dat hij bedoelde of hij gezien had wat Brian deed met de stoelen.. dat ieder normaal persoon daar fel op reageert.. en ze toen kregen te horen dat ze moesten ophouden..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
Dat kankerlijer was voor Brian bedoeld. Heeft Huub vanmiddag over gesproken met Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Huub is weer lekker vrolijk.
Wees niet bang, dat gaat nooit lang goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
Brianquote:
Hij krijgt zelf brian mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
Tuurlijk kunnen ze het al dan niet gestuurd af doen met een grap en een grol, blijft staan de morele verantwoordelijkheid. De beelden toonden agressie en geweld en het resultaat was lichamelijk letsel, wie neemt daar de verantwoordelijkheid voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef Charmian het volgende:
ik schat in dat als die huilie weer terugkomt dat ze dan wel weer ruzie gaan maken
Oh ruk die miste ik geneens aan tafel. Ohh das gemeen van mequote:
dan moet je vaker kijken dan ben je daar zo weer overheen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
En zo hoort het!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Dellie kan alle namen die genoemd worden niet onthouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Die heeft zich terug getrokkenquote:
ooo, Peta Wlsonquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
Eric is achter zijn 24 uur begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Ja joh??!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat naar huis olé olé!
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan jankenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandartsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
Ik hoop dat er meerdere ( 3 a 4 )uit geschopt worden en vervangen.. door vers bloed. Dit gaat nergens overquote:Op maandag 4 juni 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.
Naar de Bergmankliniek...?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandarts
Ze zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben het erg gezellig
Mij weer gek maken om zoiets te zeggen, wou al zowat de beertender erbij pakken.quote:
Die doet niet aan lippen sectiesquote:
Dat riep Huub niet... althans niet tegen Stijn. Hij riep wel iets tegen Stijn, maar richtte zich toen weer tot Brian en vervolgde met 'Vuile kankerlijer". Als je de beelden niet goed bekijkt LIJKT het alsof hij het tegen Stijn zei, maar het was gewoon tegen Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Huub is een zielig agressief dom pikkie, en ik hoop elke keer dat ie er uit gegooid word. Zo dat lucht op![]()
Het is een vierjarige HBO opleding en Brian heeft in 2005 de Bachelor titel behaald. Wat heb jij gestudeerd?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het was een net opgestarte prive opleiding? Niet zo heel geweldig allemaal. Hoezo HBO?
Ja hij WAS leuk ooit one 's upon in the westquote:
Kun je dat nog een keer zeggen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Huub is een zielig agressief dom pikkie, en ik hoop elke keer dat ie er uit gegooid word. Zo dat lucht op![]()
Ja hoorquote:
gelukkig zitten er ook nog intelligente mensen in DGK, ik weet alleen zo snel niet wie.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Zoveel keus is er niet. Dus opzouten met de helft en een paar verse erinquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig zitten er ook nog intelligente mensen in DGK, ik weet alleen zo snel niet wie.![]()
Ja goed idee Eric, brian, Natasja er uit als eerstquote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoveel keus is er niet. Dus opzouten met de helft en een paar verse erin![]()
je vergeet Amanda die staat met stip op 1 !quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja goed idee Eric, brian, Natasja er uit als eerst
Ik zou zeggen, doorstart met Jaap, Eric en Lieke.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Het verveldende is dat die 3 op Brian na geen geweld hebben gebruikt al die andere wel. Dus Natas en Eric, en Lieke zijn safe de rest kan opzouten. Maar ja ik maak de regels nietquote:Op maandag 4 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja heeft in Huubs lip gebeten!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verveldende is dat die 3 op Brian na geen geweld hebben gebruikt al die andere wel. Dus Natas en Eric, en Lieke zijn safe de rest kan opzouten. Maar ja ik maak de regels niet
Ook oprotten danquote:
Natas heeft gebetenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verveldende is dat die 3 op Brian na geen geweld hebben gebruikt al die andere wel. Dus Natas en Eric, en Lieke zijn safe de rest kan opzouten. Maar ja ik maak de regels niet
Lieke alleen nog over dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Natas heeft gebeten
Eric heeft twee mensen aangerand
Ik denk dat ze wachten op de ellende van Erics terugkeer.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef paraquat het volgende:
wat een gezelligheid!!!!! Dit groepje kon afgelopen nacht elkaars bloed wel drinken, hoor ze nu lachen!!!
O.k. Eric ook exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Natas heeft gebeten
Eric heeft twee mensen aangerand
Als Jaap het zegt wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef SIRA het volgende:
dat lachje van Brian he.. das toch focking niet normaal (word ik trouwens ook niet goed van van dat focking hell, etc ...)
Dat zijn inderdaad dingen waar mijn broek van afzaktquote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef paraquat het volgende:
wat een gezelligheid!!!!! Dit groepje kon afgelopen nacht elkaars bloed wel drinken, hoor ze nu lachen!!!
Lieke heeft Palma geduwdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. Eric ook exit.
Zes nieuwe erin. Aleen Lieke blijft over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |