Zuiver?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb snap je al een tijdje niet gehoord. Heeft ie een nieuw stopwoordje![]()
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
Stijn had via de luidsprekers geroepen dat Huub moest ophouden.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
Ik dacht dat hij bedoelde of hij gezien had wat Brian deed met de stoelen.. dat ieder normaal persoon daar fel op reageert.. en ze toen kregen te horen dat ze moesten ophouden..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
Dat kankerlijer was voor Brian bedoeld. Heeft Huub vanmiddag over gesproken met Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Huub is weer lekker vrolijk.
Wees niet bang, dat gaat nooit lang goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
Brianquote:
Hij krijgt zelf brian mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
Tuurlijk kunnen ze het al dan niet gestuurd af doen met een grap en een grol, blijft staan de morele verantwoordelijkheid. De beelden toonden agressie en geweld en het resultaat was lichamelijk letsel, wie neemt daar de verantwoordelijkheid voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |