quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, Brian heeft mn Glock geleend.![]()
Iemand zonder ervaring met zo,n mes produceert prachtig beeldmateriaal voor de "wondenfoto's" van Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heftige fantasieen houd jij er vandaag op na![]()
Op dit moment ben ik dan even blij dat ik geen streams hebquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT.
Waar ga je heen en wanneer?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog beeld... En net mijn vakantie geboekt.
OT:
Wat zat Brian bij Amanda te bedelen om een zwaardere veroordeling voor Huub dan voor hemzelf.
De rotste klusjes worden altijd aan mij doorgespeeldquote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Disana, doe jij verslag van het voorlezen?![]()
Je zou het voor de aardigheid toch eens (voor één keer dan) aan moeten horen. Ze lult er tegen of ze nog in de luiers liggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dan even blij dat ik geen streams heb
Bikkelquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Wat doet Natasia weer onecht lief tegen haar kindjes. Veel geklets over de verjaardag waarvoor dus zelfs geen telefoontje gepleegd kon worden.
'Heb je nog naar Carlo en Irene gekeken. Zag je mama zitten.' 'Nog maar 3 maandjes.'
Aan de andere kindjes van Nederland: Nou ik kan ook niet wachten hoor, tot ik weer bij mijn kindjes ben. Ik begin het sporten een beetje te missen, donderdag mag ik weer rustig aan trainen. Sporten hoort wel een beetje bij me.
Een talenwonderquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef 2live het volgende:
amanda moet oppassen met Brians strotappel
het rotste klusje vind ik toch echt naar brian en amanda luisterenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De rotste klusjes worden altijd aan mij doorgespeeld![]()
![]()
Het is voor mij al een tijdje een sport haar op het juiste moment te vangen. Die praatjes rondom het voorlezen zijn van een heerlijk tenenkrommende gruwelijkheidquote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zou het voor de aardigheid toch eens (voor één keer dan) aan moeten horen. Ze lult er tegen of ze nog in de luiers liggen.![]()
Ik heb het een klein beetje voor je overgenomen, maar nu ook weer MUTE hoor. Het begin is altijd Hilarisch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
kunnen ze straks een mooie compilatie van maken, en cadeau geven bij haar afscheidquote:Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is voor mij al een tijdje een sport haar op het juiste moment te vangen. Die praatjes rondom het voorlezen zijn van een heerlijk tenenkrommende gruwelijkheid![]()
Die zalvende stem van Brian en dat overslaande gehaspel van Amanda... als je er lang naar luistert, voel je je alsof je levertraan hebt geslikt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef 2live het volgende:
[..]
het rotste klusje vind ik toch echt naar brian en amanda luisteren![]()
Je bent een schat, maar maak je geen zorgen, ik geniet ervanquote:Op maandag 4 juni 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het een klein beetje voor je overgenomen, maar nu ook weer MUTE hoor. Het begin is altijd Hilarisch.
is levertraan zo viesquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zalvende stem van Brian en dat overslaande gehaspel van Amanda... als je er lang naar luistert, voel je je alsof je levertraan hebt geslikt.
(bah hoe verzin ik het)
Naar Italië, waar mijn beste vriend woont. Laatste twee weken van juli.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Waar ga je heen en wanneer?
Om ziek van te worden, de gesprekken tussen die 2.
Ach is maar 2 keer per maandquote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Minimaal zo vies als de zalvende stem die Brian reserveert voor zijn Mannyquote:
dat heeft iets vertederends, amanda en brian zijn echt te walgelijk voor woordenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Minimaal zo vies als de zalvende stem die Brian reserveert voor zijn MannyIk vind die twee vaak net pappie en kindje.
Hij heeft een bijzondere kijk op het leven.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
Dus Brian duidt Lieke nu al aan met 'Domme Del'. Waar het prototype ervan bij staat.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef SIRA het volgende:
haha, Brian: "luister wat ik je bedoel"
zijn goeiste vak is nederlandtsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Nee nee nee, luister wat ik je bedoel."
Hij staat weer te betuttelen met een goed Nederlandse uitspraak.
Dat heeft hier allang een extra betekenis gekregen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef Reza-impreza het volgende:
hij zei het weer:
be·werk·stel·li·gen (ov.ww.)
1 de uitvoering van iets tot stand brengen => iets gedaan krijgen van iem.
Hahha, dat dacht ik ook al toen ze vroegen waar hij wasquote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef 2live het volgende:
is eric al naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |