Dat doet ze. Als Huub Brian wel slaat en als Huub er dan uit moet, is Lieke ook zo weg.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ze haalde Huub wel eens weg en sprak hem vermanend toe... (De zg vergiftiging van Huub door Brian avond).
Lieke zal het wel goed bedoelen maat toch vind ik dat ze zich teveel met zijn spel bemoeit en helemaal als ze naar Brian gaat om die ook te sussen. Ze moet zich met d'r eigen spel bemoeien.
Geen woord over de klap met die punthak van Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Moet Huub nu excuses aan Amanda maken van Brian?
Zelfreflectie is hem totaal vreemd.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef akveor het volgende:
Moet Huub nu excuses aan Amanda maken van Brian? Volgens mij waren ze daar vannacht al mee bezig toen Amanda d'r met d'r grote bek tussen kwam en de hele zaak weer liet escaleren. Die gast leeft echt in z'n eigen belevingswereld.
Amanda mag zelfs geen drinken halen, want Huub is boven....quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef 2live het volgende:
brian is nu wel eng bezig zeg
Jawel hoor, maar dat is minder erg dan spugen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen woord over de klap met die punthak van Amanda.
Wat een poppenkast, DGK...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:19 schreef Dark het volgende:
Bron: Kennislink
Volgens Stijn Reijnders, die deze week promoveert op zijn onderzoek naar televisieamusemement, is er niet veel nieuws onder de zon en valt het allemaal wel mee met dat morele verval.
Neem nu de Amerikaanse Jerry Springer, dat is wel het laagste van het laagste, zeggen Nederlandse critici. Maar, stelt Reijnders, Jerry Springer is helemaal niet zo typisch Amerikaans en zeker niet alleen van deze tijd. Kijk maar eens naar het poppenspel met Jan Klaassen en Katrijn. ‘De overeenkomsten met de gasten uit Jerry Springer zijn sprekend: Jan Klaassen is een aan de drank verslingerde ‘jongen van de straat’ die zich regelmatig met andere vrouwen inlaat, dit tot grote ergernis van zijn vrouw Katrijn. De hardhandige scheld- en vechtpartijen die hier uit voortvloeien vormen de rode draad van deze populaire vermaaksvorm, met afsluitend vaak een korte moraal’, schrijft Reijnders.
Stijn Reijnders heeft hier voor doorgeleerd, hij weet wat scoort op televisie!![]()
Dat snap ik... en ik snap ook wel dat Lieke zich ook bij de anderen moet inlikken. Maar ze kiest, in mijn ogen, soms op de verkeerde momenten de verkeerde taktiek. Ik vind Lieke heel erg vasthoudend en kan meesterlijk taggen (Palma) maar ze schakelt (nog) veel te langzaam.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze. Als Huub Brian wel slaat en als Huub er dan uit moet, is Lieke ook zo weg.
Het werkt dubbel dus.
Daar kun je je nog in vergissen. Dellie weet niet beter, ze heeft altijd dominante vriendjes gehad.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef riri het volgende:
een relatie die geen lang leven beschoren is...Brian en Amanda....Brian die alleen maar eisen stelt en de ander niet in zijn waarde laat....als hem amanda haar gedrag niet aanstaat wat doet hij dan met haar
Gewoon vernederend zoals hij tegen vrouwen praat.....
Ik hoop ooit nog eens dat de punt van haarhak ook brian zijn rug zal raken, eens kijken hoe snel aan de telefoon hangt te janken.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen woord over de klap met die punthak van Amanda.
Dit snap ik dus niet? Trapje met een slof tegen zijn scheen en Nena is exit. Nu wurgen en meppen ze elkaar zonder sancties. Ben bang dat er domweg geen deelnemers meer zijn die zich aanmelden voor DGKquote:Op maandag 4 juni 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog eens dat de punt van haarhak ook brian zijn rug zal raken, eens kijken hoe snel aan de telefoon hangt te janken.
ze zegt ook niet voor niks...."ik krijg een Déjà Vu ""quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kun je je nog in vergissen. Dellie weet niet beter, ze heeft altijd dominante vriendjes gehad.
Ik zou die scheerbeurt wel eens af willen maken (ik ben onhandig met messenquote:
Kan dat niet met zo'n groot mes (wat je in Westerns ziet)quote:Op maandag 4 juni 2007 18:46 schreef Meganog het volgende:
Lief, Amanda mag Brian scheren.
En ze mag de deur dicht doen.
Hij zal het doen om Brian te zieken...en dat lukt..Brian deed net nog sjagerijnig tegen Amanda omdat ze ten eerste zomaar iets ging doen zonder dat aan hem te melden en dan ook nog met Huub..(Fries laten lopen).."ga weg", zei hij "je stinkt naar Huub"...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub dit nou nog gewoon met Amanda doet. Ik snap er niets van. Gisteren mept ze hem met de punthak van haar schoen... en nu lopen ze weer gezellig naast elkaar. Het leven in zo'n kooi zal wel heel anders zijn.
geestelijk welquote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Natasja scheert zij oksels, Dellie zijn baard, is die gast gehandicapt ofzo?
Mag niet met mesjes spelenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of het in deze context mag, maar ze doen me vaak denken aan apen die vlooien: jij doet mij en ik doe jouquote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Zoals deze :quote:Op maandag 4 juni 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat niet met zo'n groot mes (wat je in Westerns ziet)![]()
Jammer dat er geen mp3's kunnen hier. Ennio Morricone zo leuk zijnquote:
geestelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Lekker veel nemen dusquote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
Kom ik dit tegen over lijnzaadolie: http://www.ergogenics.org/alfalinoleenzuur.html
Mannen kunnen beter geen lijnzaadolie gebruiken. Dat zegt William Marley van Marshall University. Het supplement verhoogt de kans op prostaatkanker.
Ik heb ze nou werkelijk nog nooit om 6 uur zien eten.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
En nu weer commetaar op Lieke, dat ze zo laat is met eten koken. Wifebeater zegt dat ieder normaal mens om 18.00 uur eet.![]()
Owww en ik maar denken dat ze 's nachts sex hebben... Tijdens het vlooien hoeft ie niet klaar te komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in deze context mag, maar ze doen me vaak denken aan apen die vlooien: jij doet mij en ik doe jou![]()
Past allemaal in het zich dienstbaar en onderworpen opstellen van het vrouwtje.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze nou werkelijk nog nooit om 6 uur zien eten.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, Brian heeft mn Glock geleend.![]()
Iemand zonder ervaring met zo,n mes produceert prachtig beeldmateriaal voor de "wondenfoto's" van Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Heftige fantasieen houd jij er vandaag op na![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |