Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
Stijn had via de luidsprekers geroepen dat Huub moest ophouden.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
Ik dacht dat hij bedoelde of hij gezien had wat Brian deed met de stoelen.. dat ieder normaal persoon daar fel op reageert.. en ze toen kregen te horen dat ze moesten ophouden..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
Dat kankerlijer was voor Brian bedoeld. Heeft Huub vanmiddag over gesproken met Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie niet gehoord had dat ze moesten ophouden...![]()
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Huub is weer lekker vrolijk.
Wees niet bang, dat gaat nooit lang goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en gewoon lachen over vannacht...handjeklap met Dellie...en het was humor volgens Huub..
schiet mij maar lek![]()
Brianquote:
Hij krijgt zelf brian mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
Tuurlijk kunnen ze het al dan niet gestuurd af doen met een grap en een grol, blijft staan de morele verantwoordelijkheid. De beelden toonden agressie en geweld en het resultaat was lichamelijk letsel, wie neemt daar de verantwoordelijkheid voor?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
schiet mij maar lek![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef Charmian het volgende:
ik schat in dat als die huilie weer terugkomt dat ze dan wel weer ruzie gaan maken
Oh ruk die miste ik geneens aan tafel. Ohh das gemeen van mequote:
dan moet je vaker kijken dan ben je daar zo weer overheen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
En zo hoort het!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Dellie kan alle namen die genoemd worden niet onthouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Die heeft zich terug getrokkenquote:
ooo, Peta Wlsonquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
Eric is achter zijn 24 uur begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Ja joh??!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat naar huis olé olé!
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan jankenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandartsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
Ik hoop dat er meerdere ( 3 a 4 )uit geschopt worden en vervangen.. door vers bloed. Dit gaat nergens overquote:Op maandag 4 juni 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.
Naar de Bergmankliniek...?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandarts
Ze zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben het erg gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |