quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef Charmian het volgende:
ik schat in dat als die huilie weer terugkomt dat ze dan wel weer ruzie gaan maken
Oh ruk die miste ik geneens aan tafel. Ohh das gemeen van mequote:
dan moet je vaker kijken dan ben je daar zo weer overheen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
En zo hoort het!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Dellie kan alle namen die genoemd worden niet onthouden...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
Dellie zit vrolijk met Huub mee te lachen. Brain zit zich zichtbaar te irriteren.
Die heeft zich terug getrokkenquote:
ooo, Peta Wlsonquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef Calimero_31 het volgende:
Wat is dit programma in no time tot een waardeloos iets geworden zeg.![]()
Alleen maar vechten, gorigheid, platvloers gedoe.
Eigenlijk kijk ik al niet meer frequent sinds Lieke erin kwam. Ik vind Huub veranderd sinds zij erin is gekomen, en niet ten positieve.![]()
Ik begon steeds meer Natasia te waarderen. En dat is eigenlijk pas triest.![]()
Eric is achter zijn 24 uur begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Ja joh??!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef SiRojK het volgende:
Eric gaat naar huis olé olé!
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan jankenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef zaadjuh het volgende:
JA EN WAAR IS ERIK NOU KOM NET VAN ME WERK
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandartsquote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter, zal zo wel weer janken, of eerst drinken en dan janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |