Ik hoop dat er meerdere ( 3 a 4 )uit geschopt worden en vervangen.. door vers bloed. Dit gaat nergens overquote:Op maandag 4 juni 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na alles vannacht en nu weer lange tijd 'achter' denk ik dat het ver gedaan is met Eric. Die 24-uur zal er wel gaan komen.
Naar de Bergmankliniek...?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
[..]
zijn lip moet natuurlijk cosmetisch hersteld worden, of hij is naar de tandarts
Ze zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op maandag 4 juni 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben het erg gezellig
Mij weer gek maken om zoiets te zeggen, wou al zowat de beertender erbij pakken.quote:
Die doet niet aan lippen sectiesquote:
Dat riep Huub niet... althans niet tegen Stijn. Hij riep wel iets tegen Stijn, maar richtte zich toen weer tot Brian en vervolgde met 'Vuile kankerlijer". Als je de beelden niet goed bekijkt LIJKT het alsof hij het tegen Stijn zei, maar het was gewoon tegen Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom riep Huub gister: Stijn vuile kankerlijer?
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Huub is een zielig agressief dom pikkie, en ik hoop elke keer dat ie er uit gegooid word. Zo dat lucht op![]()
Het is een vierjarige HBO opleding en Brian heeft in 2005 de Bachelor titel behaald. Wat heb jij gestudeerd?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het was een net opgestarte prive opleiding? Niet zo heel geweldig allemaal. Hoezo HBO?
Ja hij WAS leuk ooit one 's upon in the westquote:
Kun je dat nog een keer zeggen?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Huub is een zielig agressief dom pikkie, en ik hoop elke keer dat ie er uit gegooid word. Zo dat lucht op![]()
Ja hoorquote:
gelukkig zitten er ook nog intelligente mensen in DGK, ik weet alleen zo snel niet wie.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef Soury het volgende:
Zoveel keus is er niet. Dus opzouten met de helft en een paar verse erinquote:Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig zitten er ook nog intelligente mensen in DGK, ik weet alleen zo snel niet wie.![]()
Ja goed idee Eric, brian, Natasja er uit als eerstquote:Op maandag 4 juni 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoveel keus is er niet. Dus opzouten met de helft en een paar verse erin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |