je hebt een mooie zusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
onder het kopje post je zus..
dit is een van mijn 2 zussen.. en hou de fapfap reacties voor je
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=6561480&media_secret=eb09
een goede TT!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:27 schreef Sok41 het volgende:
Wat is dat nu vvoor TT? !
heb je een mirror voor mij...? ik kan niet op hyves op mn stage...!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de TT goed![]()
[..]
je hebt een mooie zus![]()
Het is me een hele eerquote:
http://i18.tinypic.com/61y8bcx.jpgquote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je een mirror voor mij...? ik kan niet op hyves op mn stage...!![]()
![]()
Mja, had niet gehoeven!quote:
Toevallig iemand hier die stage loopt in Rome ??? dat verklaard dan alle vreemde reacties van diegenequote:Romeinse lucht verontreinigd met drugs
In de Italiaanse hoofdstad hebben onderzoekers aangetoond dat de lucht vervuild is met drugs. Men trof na metingen deeltjes cocaine, marihuana, cafeine en tabak aan. De concentratie cocaine kwam op maximaal 0.1 nanogram per kubieke meter, deze meting was in de wintermaanden gehouden. De hoogste waarden werden bij de universiteit Sapienza gevonden. Bij andere metingen in Zuid Italië en de Noord Afrikaanse stad Algiers vond men voornamelijk nicotine en cafeïne in de lucht.
en waarom dat dan nou weer nietquote:
wat een ondankbaar persoon ook weerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom dat dan nou weer niet
je vraagt om een mirror, krijg je er 1, is het niet goed
Ik las ook zoiets in de krant..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Toevallig iemand hier die stage loopt in Rome ??? dat verklaard dan alle vreemde reacties van diegene
Leuk meisje, hoe oud?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
PB die deel 200 opent! mooi man
Mijn zusje
[afbeelding]
(Goover met sikniet te harden
)
dank u vriendelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de TT goed![]()
[..]
je hebt een mooie zus![]()
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** opquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
kan iemand anders soms inloggen op hyves, haar profiel checken en foto linken?
poes?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** op
Kan hier niet op hyvesquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn zus haar profiel:
http://solange86.hyves.nl/
Kan geen foto vinden...zoek ik vanavond wel, remind me of posting it tomorrow...
kan iemand anders soms inloggen op hyves, haar profiel checken en foto linken?
ik ook al, dus boeit nietquote:
geen foto gezien iddquote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** op
quote:
Post dan maar een foto van jezelfquote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil best een foto van mij met mijn kleine broertje posten maar 1, die heb ik niet hier, en 2, zijn jullie daar in geinteresseerd?
Zo lekker pauze houden, ik ga denk voor pizza vandaag
nee, je broertje mag je voor je houdenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil best een foto van mij met mijn kleine broertje posten maar 1, die heb ik niet hier, en 2, zijn jullie daar in geinteresseerd?
Zo lekker pauze houden, ik ga denk voor pizza vandaag
We hebben Houniet idd al een hele tijd niet gezien. Gozert zal wel druk zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef teardropnl het volgende:
Trouwens.... ligt het nou aan mij of heb ik Houniet al een week niet gezien
Dan sta je toch ook even raar te kijkenquote:Man ziet eigen gestolen auto rijden
Een 41-jarige man uit Rotterdam zag vrijdagochtend op de A15 zijn eigen auto rijden. Het voertuig was enkele uren daarvoor gestolen voor zijn woning, meldt de politie. De man reed daarom 's ochtends noodgedwongen met iemand mee naar zijn werk. De twee zagen de auto, bleven deze volgen en belden de politie. Die kon de auto met daarin de 60-jarige autodief even later in Brielle klem rijden. De verdachte had ook nog de gestolen mp3-speler van de man in zijn bezit.
60 jarige autodief, wat een gillerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dan sta je toch ook even raar te kijken
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef teardropnl het volgende:
Trouwens.... ligt het nou aan mij of heb ik Houniet al een week niet gezien
Ik zag heus wel dat je stiekem in mijn fotoboek zat hoorquote:
Wie ben jij ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoor
Moest toch stiekem even kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zag heus wel dat je stiekem in mijn fotoboek zat hoor![]()
![]()
Nee houniet heb ik ook niet meer gezien, juhuuu?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoor
quote:quote:Op maandag 4 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Houniet is idd erg rustig de laatste paar dagen, in andere topics ook niet gesignaleerd...
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dan sta je toch ook even raar te kijken
En hoeveel heeft ie nou betaald voor zijn fiets ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan een verhaal die laatst hier in de regio hot nieuws was..
Gozer ziet zijn fiets gestolen worden, achtervolgt die gasten die zijn fiets jatten.. Helaas moest ie zijn achtervolging lossen.. 30 minuten later kijkt ie op Marktplaats staat zijn fiets al te koop.
Dag later ging ie zijn fiets weer "terugkopen".. en toen ging oom agent ook even mee..![]()
Zeker een kloonquote:
Behoort die soms tot de MILF sectie?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
Ik heb dr ook wel 1, maar die is te oud
En waar is jouwe?quote:
Hou oud ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
Ik had er wel 1 maar dat account is gebannedquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En waar is jouwe?![]()
Ik ga lekker pauze houden mensen, tot later!
Oja > I love Ebay <![]()
Wat had je gedaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik had er wel 1 maar dat account is gebanned
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SESquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?Je oma te koop gezet?
De aanhouder wintquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SES
* PieterBas heeft ook een zusjequote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
whahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de mods dachten daar wat anders over
Welcome to the United States of Embarrassmentquote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
Arrestaties na voedselgevecht schoolkantine
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SES
Totaal nieuwe account, oude account kan ik niet meer opkomen en de naam is ook alweer vergevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha
dus dit is een kloon, of een totaal nieuwe??
Toen wel, ik had eerst een tempban van een paar dagen en daarna een ban 4 lifequote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
[..]Keep the Stage SC alive!
Maar je hebt het flink bont gemaakt, bannen doen ze niet zomaar.
Vanmiddag eindelijk een gesprekje over de afsluiting hier, hoop ik.
k ookquote:
succes dan maarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Vanmiddag eindelijk een gesprekje over de afsluiting hier, hoop ik.
Voetselgevecht = gebroken voet?quote:In Amerika zijn drie scholieren opgepakt na een voedselgevecht in de kantine van hun school. Het gevecht liep volledig uit de hand en zorgde er uiteindelijk ook voor dat een politieagent een gebroken voet opliep.
Het eten viel blijkbaar nogal zwaarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Voetselgevecht = gebroken voet?
Hoe flik je dat?
Hej, wat een te gekke woordgarpquote:Op maandag 4 juni 2007 13:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het eten viel blijkbaar nogal zwaar
ik mikte op die reactie.. stond iets van houd je bek vet vadsig wijf en leer typenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
had ik net ook al gepost bootje, wel een geweldig topic
Oke, dan mag je die geweldige woordgarpen makenquote:
Gelukkig maar anders had ik niets meer te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke, dan mag je die geweldige woordgarpen maken![]()
whahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
TeardropNL Raapt bootje op en zet hem terug in het water
Voor Sokkie is dit de juiste leeftijdquote:
Hier istie weer weg, verredomme gewoon 15 kilometer verderopquote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha
hier is de zon net flink gaan schijnen, heb het raam lekker open gezet, i-de-aal
heb ik lekker jullie zonnetje ingepiktquote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier istie weer weg, verredomme gewoon 15 kilometer verderop
Denk ook niet dat je een kans maaktquote:
Aah lul man, dit pikken wij nietquote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik lekker jullie zonnetje ingepikt![]()
![]()
wat wil je gaan doen dan, hem weer komen ophalen in Haaksbergen??quote:
Zonnetje is hier ook goed aanwezigquote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik lekker jullie zonnetje ingepikt![]()
![]()
Bezet of op zoek?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
Mijn zusje is bijna 21.
Net al paar keer lasso uitgegooid maar telkens misquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat wil je gaan doen dan, hem weer komen ophalen in Haaksbergen??
adres is Tolstraat 26
ik dacht dat je met de auto kwam, is vanaf hier makkelijker te vangen, op de achterbank leggen en terug naar Enschedequote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Net al paar keer lasso uitgegooid maar telkens mis![]()
Ik weet niet wat ik mij erbij moet voorstellen, en of ik mij er wat wil bij voorstellen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
Tering is het bij jullie trouwens ook zo warm? Ik zweet harder dan R Kelly in een speeltuin
Hier staat lekker de airco aanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
Tering is het bij jullie trouwens ook zo warm? Ik zweet harder dan R Kelly in een speeltuin
Hier is het door de airco bijna koud altijdquote:
Zo hard zijn we nu toch niet aan het spammenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Hier lekker t raampje open.. Vanmorgen was t wel kenkerwarmquote:
in maasland?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb ook een zus..![]()
Die loopt stage bij het ministerie van defensie![]()
Denk in andere topiques welquote:Op maandag 4 juni 2007 14:02 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zo hard zijn we nu toch niet aan het spammen
ik moet straks ook maar eens een bakje gaan halenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
Ik zit hier dus letterlijk in slaap te vallen
FF koffie halen dus!
laatst had de loempiaboer met z'n kleine kraampje op de markt de radio aanstaan (denk ik) hoor je ineens Freefall bij dat loempiakraampje vandaag komenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef teardropnl het volgende:
De ijscoboer staat hier nu voor de deur... man flikker op met dat klote muziekje van je !!!!
Hihiquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
Heb je een nieuwe zonnebril ?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar nee hier is het niet warm, het is grauw en ongezellig weer. Het weerhield me er alleen niet van om slippers aan te doen, ja, als ik wat nieuw heb moet het aan ook hèh!![]()
kom je alleen om een TVP te zetten??quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Teije het volgende:
Ik moet wel even een tvp'tje in de #200 zetten natuurlijk.
SLIPPERSSSSSSSS!quote:
Aaaaah nu snap ik hetquote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
SLIPPERSSSSSSSS!
Maar ik vind ze zo cool dat ik dacht "ik plaats er even een coole smilie bij", sorry als het verwarrend over kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Chemokar bij mijn ouders in het dorp heeft het deuntje van 'Que si Que no' van Jodium Bernal op de speakers staanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:04 schreef teardropnl het volgende:
De ijscoboer staat hier nu voor de deur... man flikker op met dat klote muziekje van je !!!!
Leinonlein heeft een slippertje gemaaktquote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
SLIPPERSSSSSSSS!
Maar ik vind ze zo cool dat ik dacht "ik plaats er even een coole smilie bij", sorry als het verwarrend over kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zou je die gast toch ff flink willen ...... (voorkeur zelf invullen)quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef Goover het volgende:
[..]
De Chemokar bij mijn ouders in het dorp heeft het deuntje van 'Que si Que no' van Jodium Bernal op de speakers staan. Dat is pas erg
*muziekje* Op dit moment staat de chemokar bij u in de straat, lever uw lege batterijen, verfresten en ander chemisch afval in bij de chemokar! *muziekje* x10
Je hebt toch geen slippers aan naar stagequote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
SLIPPERSSSSSSSS!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
Alsof ik dat niet doorhadquote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Aaaaah nu snap ik het![]()
![]()
Eigenlijk wist ik het allang maar maakt niet uit he![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou je die gast toch ff flink in de chemokar willen gooien ...... (voorkeur zelf invullen)![]()
![]()
Waarom niet? Of stel jij je nu van die lelijke plastic badslippers voor waar je je eigenlijk in een badkamer nog niet eens mee vertonen kan. Nee die heb ik niet aan, ik heb hele mooie rode, zeer mode verantwoorde slippers aanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je hebt toch geen slippers aan naar stage?
Vink niet echt netjes staan. Sowieso vieze teenslippersquote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Of stel jij je nu van die lelijke plastic badslippers voor waar je je eigenlijk in een badkamer nog niet eens mee vertonen kan. Nee die heb ik niet aan, ik heb hele mooie rode, zeer mode verantwoorde slippers aan![]()
nou, als ze zo verantwoord zijn, plaats dan maar even een foto voor onsquote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waarom niet? Of stel jij je nu van die lelijke plastic badslippers voor waar je je eigenlijk in een badkamer nog niet eens mee vertonen kan. Nee die heb ik niet aan, ik heb hele mooie rode, zeer mode verantwoorde slippers aan![]()
quote:
Niet in elke sector is netheid van belang hoor... Ik denk dat bij het bedrijf waar zij zit ze liever hebben dat je lekker doet wat je zelf wil! In plaats van dat je jezelf een beetje 'netter' gaat kleden. Hier maakt het ook geen zak uit wat ik aan trek.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vink niet echt netjes staan. Sowieso vieze teenslippers![]()
Ghehequote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2858657252674169405&q=dave+chapelle+r+kelly
Dave Chapelle![]()
Enige vorm van netjes gekleed gaan is toch wel noodzakelijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet in elke sector is netheid van belang hoor... Ik denk dat bij het bedrijf waar zij zit ze liever hebben dat je lekker doet wat je zelf wil! In plaats van dat je jezelf een beetje 'netter' gaat kleden. Hier maakt het ook geen zak uit wat ik aan trek.
Die blijft ook geweldig.. WHAT!!!!. YEAH!!!!quote:
Ik denk dat iedereen zich daar dood verveeldquote:Koppel trouwt op kerkhof
Een stel dat elkaar dankzij het internet heeft leren kennen, is afgelopen week getrouwd in het kerkhof, een lugubere plek voor een huwelijksfeest. Paul en NIcola Newman vertelden hoe ze graag wilden trouwen in de kapel op het kerkhof in het Amerikaanse Mutley, in de staat Plymouth. Beiden hebben een goede herinnering aan de kapel nadat ze in januari er een kaarsje opstaken ter nagedachtenis aan de tante van Paul.Ondanks het feit dat ze niet hun volledige huwelijk in de kapel kunnen voltrekken, omdat het niet geregistreerd staat voor trouwfeesten (wel voor begrafenissen!), is het koppel van plan om na de simpele ceremonie op het stadshuis in Plymouth een kleine hulde te houden in de kleine kerk. "We zijn helemaal overweldigd door de schoonheid van de kapel en we waren het eens dat dit de ideale plek zou zijn om in het huwelijksbootje te stappen," zegt Paul. "En nee, we zijn geen gothic-freaks.""Natuurlijk zijn ze welkom om hier te trouwen. Wij waren in elk geval blij met hun vraag," zegt Jan West, de manager van de begrafenisplek. "Ze zullen het eerste koppel zijn dat hier het ja-woord aan elkaar geeft
Net zoiets als wij?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich daar dood verveeld
je dood vervelen op een begraafplaats is nooit grappigquote:Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen zich daar dood verveeld
en wij kunnen het weten hequote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je dood vervelen op een begraafplaats is nooit grappig
flauwquote:Op maandag 4 juni 2007 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je dood vervelen op een begraafplaats is nooit grappig
Haha, representatief, tsja dat ligt maar net aan de sector waar je inzit. Want hoe ziet iemand eruit die representatief moet zijn in een metal cd zaak? Juist!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind het ook maar niks, slippers op het werk. Totaal niet representatief.
Idd, ook altijd geweldige dingen is nooit grappigquote:
Klopt, maar als een bedrijf klanten ontvangt en jij ziet er niet uit. Kan toch niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef teardropnl het volgende:
Loop jij maar lekker op slippers hoor, het gaat er tenslotte om hoe je jezelf voelt
de zon is hier nu op 50% van wat hij uurtje geleden was, hoe is het bij jullie??quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, ook altijd geweldige dingen is nooit grappig![]()
Hoezo zou je er niet uit zien als je slippers aan hebt ? tegenwoordig zijn slippers helemaal aangepast aan de modequote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, maar als een bedrijf klanten ontvangt en jij ziet er niet uit. Kan toch niet?![]()
Hier schijnt het zonnetje en staat er een lekker windje, heerlijk buitenzit weerquote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de zon is hier nu op 50% van wat hij uurtje geleden was, hoe is het bij jullie??
Come on hee, in wat voor wereld leef jij? Volgens mij in de wereld van Adidas slippers ofzo. Ik ga serieus een foto posten van mijn slippers en dan zul je zien dat het er netjes uit ziet.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, maar als een bedrijf klanten ontvangt en jij ziet er niet uit. Kan toch niet?![]()
K heb t in dit geval niet over slippers! Gewoon over het algemeen gezien, jij zegt m.a.w. dat ze aan moet trekken wat zij fijn vindt zitten. Stel dat ze is gekleed als Marilyn Manson ofzo (gaar voorbeeldquote:Op maandag 4 juni 2007 14:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hoezo zou je er niet uit zien als je slippers aan hebt ? tegenwoordig zijn slippers helemaal aangepast aan de mode
hier ook een lekker windje, ideaal om lekker thuis lekker in de tuin te zittenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje en staat er een lekker windje, heerlijk buitenzit weer
Denk dezelfde wereld als jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Come on hee, in wat voor wereld leef jij? Volgens mij in de wereld van Adidas slippers ofzo. Ik ga serieus een foto posten van mijn slippers en dan zul je zien dat het er netjes uit ziet.![]()
Danku Teardrop![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Come on hee, in wat voor wereld leef jij? Volgens mij in de wereld van Adidas slippers ofzo. Ik ga serieus een foto posten van mijn slippers en dan zul je zien dat het er netjes uit ziet.![]()
Danku Teardrop![]()
Ik ben het absoluut met je eens dat mensen er verzorgd en representatief moeten uitzien op hun werk, daarom doe ik dat zelf ook, MET slippersquote:Op maandag 4 juni 2007 14:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb t in dit geval niet over slippers! Gewoon over het algemeen gezien, jij zegt m.a.w. dat ze aan moet trekken wat zij fijn vindt zitten. Stel dat ze is gekleed als Marilyn Manson ofzo (gaar voorbeeld). Kan je toch niet aan komen met klanten als je er zo bij loopt?
ik lees even mee denk ik, bookmark staat alquote:Op maandag 4 juni 2007 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel III
MUHAHA. negers pesten
ik kom er net achter dat ik donderdag 2e ben gewordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:27 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 31 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
010. 151 ReMcOrE
'k ben het helemaal met je eens leinonleinquote:Op maandag 4 juni 2007 14:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut met je eens dat mensen er verzorgd en representatief moeten uitzien op hun werk, daarom doe ik dat zelf ook, MET slippers![]()
Maar vind je dan sandalen, balerina´s en pumps ook niet kunnen want ojee, je ziet voeten. Nette vrouwenvoeten zijn niet lelijk.
Lekker windje maar bewolkt.. richting onweersbuienquote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook een lekker windje, ideaal om lekker thuis lekker in de tuin te zitten
Blijkbaar wel. Ieder zn eigen mening toch of moet ik een meeloper zijn met de mening van jou?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je slippers niet representatief vind![]()
Ook lekker weer om buiten te zitten dusquote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker windje maar bewolkt.. richting onweersbuien![]()
Eens, ieder zn eigen meningquote:Op maandag 4 juni 2007 14:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ieder zn eigen mening toch of moet ik een meeloper zijn met de mening van jou?
haha neej maar dat heb ik ook nooit gezegd?! K vind dat je er representatief bij moet lopen bij een bedrijf, iedereen zn eigen mening betreft representatief zijn! Toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Leinonlein het volgende:
Tuurlijk mag jij dat vinden Roooy, als je maar niet denkt dat ik erbij loop als een gekke Anita ofzo haha. Ik probeer nog steeds wanhopig een foto te vinden van mijn slippers verdorie!
Mooiquote:
Jaaaa dat bedoelde ik dus met rubberen Anita slippers voor de badkamer, die ook in de badkamer niet toegestaan zijnquote:
Huh, in mijn fotoboek, nee hoor?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef Casual-T het volgende:
D'r staat een foto in je fotoboek waar je slippers aanhebt..
[afbeelding]
Of ben jij dat niet?
Wat fijn dat het hier toch zo´n gemoedelijke boel is, ben het met je eens, over deze stelling dan haha.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha neej maar dat heb ik ook nooit gezegd?! K vind dat je er representatief bij moet lopen bij een bedrijf, iedereen zn eigen mening betreft representatief zijn! Toch?
Als jij dat vindt moet je dat vooral doen!
het is iig een onderwerpquote:
true, truequote:
Alles, stelletje tyfushondenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true
hier weer 100% zon trouwens, hebben we weer wat van jullie gepikt??![]()
Hier is het ook 100% zonquote:Op maandag 4 juni 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true
hier weer 100% zon trouwens, hebben we weer wat van jullie gepikt??![]()
Mogen wij jou bespieden?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
- vanavond een foto van mijn slippers
- ja, teenslippers lopen lekker
- slippers zijn interessant
- hier is geen zon, waarom niet?
- meisjes van 9 bespieden, moest stiekem lachen om enkele reacties
ik zag je geweldige bijdrage al staanquote:
we wachten afquote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef Leinonlein het volgende:
- vanavond een foto van mijn slippers
t gaat te fur!!quote:
Jaaaaaaaa, en dat willen wequote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef Casual-T het volgende:
Vinkook, zo komt er nooit een representatief aantal vrouwelijk volk hier!
Dat was dan vast een hormoon van Roycooooooquote:Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*krijgt een hormoon tegen zijn hoofd en valt K.O. op de grond*
Neej neej, nergens last vanquote:Op maandag 4 juni 2007 15:23 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat was dan vast een hormoon van Roycoooooo
Same, dat heb je nou eenmaal de laatste paar wekenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ik heb er ook weinig last van, ik verveel me hier echt de pl**ris
Oke jongens nu even eerlijk zijn ! wie jaagt daar al die vrouwen weg ?!quote:Te weinig vrouwen in Oost-Duitsland
In Oost-Duitsland dreigt binnenkort een tekort aan vrouwen. In bepaalde streken zijn er zelfs 25 procent meer mannen dan vrouwen. Toen de muur in 1989 viel zijn 1.5 miljoen mensen gevlucht uit de DDR. Vooral jonge, opgeleide vrouwen kozen om te vertrekken. In het oosten wonen nu vooral werkloze mannen zonder opleiding.
dikke afscheidsparty samen met je baasquote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Teije het volgende:
[..]
Same, dat heb je nou eenmaal de laatste paar weken![]()
Krijg net te horen dat me baas eventueel al eind deze week stopt (hij zou pas eind van de maand stoppen). Dus met een beetje mazzel een weekje eerder klaar![]()
Dat zijn altijd goeie berichtenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Teije het volgende:
[..]
Dus met een beetje mazzel een weekje eerder klaar![]()
ik zit wel in oost Duitsland maar of ik dat nou in mn eentje doe...!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Oke jongens nu even eerlijk zijn ! wie jaagt daar al die vrouwen weg ?!
De schuldige is al gevondenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zit wel in oost Duitsland maar of ik dat nou in mn eentje doe...!![]()
whahahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die lúcht!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en of, altijd betersquote:
Geer zit altjid te boutenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Wie zit hier te bouten?
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:
Man vorig jaar heb ik maar 75-80 dagen gedaan ofzo terwijl je er eigenlijk 100 moet. No problemo. Tis niet zo dat je je salarisstrookjes moet laten zien of een dag-tot-dag logboek toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef Casual-T het volgende:
Even wat anders..
Ik moet 80 dagen stagelopen, dus 20 weken..
Dus ik netjes 20 weken opgegeven aan mijn stagebedrijf: 19 februari - 5 juli.
Maarrrr... nu is het zo (hoorde ik via via) dat je vanwege die feestdagen enzo dus 21 weken stage moet lopen. Iets wat ik dus niet ga doen..![]()
![]()
Wat zouden jullie doen?
Ik heb trouwens nog 5 verlofdagen (staat in mijn stagegids van de Hogeschool), die ik niet gebruikt heb (is voor ziekte enzo).. daar beroep ik me anders wel op..![]()
Ik moest 90 dagen, ex feestdagen, ziektedagen etc... (begravenis van mijn oma was zelfs geen rede om minder te werkenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:34 schreef Casual-T het volgende:
Even wat anders..
Ik moet 80 dagen stagelopen, dus 20 weken..
Dus ik netjes 20 weken opgegeven aan mijn stagebedrijf: 19 februari - 5 juli.
Maarrrr... nu is het zo (hoorde ik via via) dat je vanwege die feestdagen enzo dus 21 weken stage moet lopen. Iets wat ik dus niet ga doen..![]()
![]()
Wat zouden jullie doen?
Ik heb trouwens nog 5 verlofdagen (staat in mijn stagegids van de Hogeschool), die ik niet gebruikt heb (is voor ziekte enzo).. daar beroep ik me anders wel op..![]()
Nee, op mijn stageverslag zet ik ook lekker februari - juli 2007. Contact is er ook niet tussen het bedrijf hier en mijn school, mijn stagebegeleider alhier faxt ff m'n eindbeoordeling op en klaar..quote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Man vorig jaar heb ik maar 75-80 dagen gedaan ofzo terwijl je er eigenlijk 100 moet. No problemo. Tis niet zo dat je je salarisstrookjes moet laten zien of een dag-tot-dag logboek toch?
We missen je, toevallig vroeg ik vandaag nog of iemand je nog gezien hadquote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef Houniet het volgende:
hallo allemaal![]()
we zijn overgestapt naar een nieuwe provider dus heb geen internet meer![]()
krijg deze week mijn nieuwe modemals het goed is .. .
Zo werkt datquote:Op maandag 4 juni 2007 15:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, op mijn stageverslag zet ik ook lekker februari - juli 2007. Contact is er ook niet tussen het bedrijf hier en mijn school, mijn stagebegeleider alhier faxt ff m'n eindbeoordeling op en klaar..![]()
Trouwens:->
![]()
ik had een muffinquote:Op maandag 4 juni 2007 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
Yes weer even een flink stuk taart naar binnen gewerkt, altijd leuk, jarige collega´s
ik vind eigenlijk ook dat je haar verkering moet vragenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Morgenavond komt het meisje langs waarmee ik gezoend heb op Pinkpop enzo. Vraagt iemand hier op stage 'Ga je haar nu verkering vragen'. Toen ik hard moest lachen om die vraag keek hij mij raar aan![]()
(collega van in de 30 die volgens mij nog nooit een vrouw heeft aangeraakt)
we lezen het verhaal woensdag hier welquote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Morgenavond komt het meisje langs waarmee ik gezoend heb op Pinkpop enzo. Vraagt iemand hier op stage 'Ga je haar nu verkering vragen'. Toen ik hard moest lachen om die vraag keek hij mij raar aan![]()
Cutequote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
agutquote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef teardropnl het volgende:
[..]
We missen je, toevallig vroeg ik vandaag nog of iemand je nog gezien had
We hopen dat je snel weer terug bentquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
agut
ik ben er weer van tussenmensen fijne stage nog
juuu
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
atjoow!!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
agut
juuu
Verkering vragenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk ook dat je haar verkering moet vragen![]()
Neequote:Feauteaux
Dag Hounietquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
agut
juuu
Je moet alles delen met je mede stagiairs !quote:Op maandag 4 juni 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkering vragenDat heb ik echt al lang niet meer gedaan
Wel een keer gevraagd aan een meisje hoe zij dan tegen onze relatie aan keek, om een beetje op 1 lijn te komen. Maar dat is ook al tijdje geleden.
[..]
NeeIk post niet ALLES op Fok! (Wel veel trouwens
)
Ik vind dat eigenlijk best schattigquote:Op maandag 4 juni 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Leinonlein, wil je verkering met mijquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best schattig![]()
Voorspelbaarquote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Leinonlein, wil je verkering met mij
dat hij het vraagt of dat hij gePWND gaat worden door Leinonlein??quote:
Ja schattig misschien, maar of het werkt...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best schattig![]()
Beidequote:Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hij het vraagt of dat hij gePWND gaat worden door Leinonlein??![]()
popduel
maar hij moest eerst worden gemaakt voordat je het voorspelbaar vondquote:
Tuurlijk, daar zwichten dames voorquote:Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja schattig misschien, maar of het werkt...
Pvd Goover, je bent er maar druk mee!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:50 schreef Goover het volgende:
Ik denk dat ze ja gaat zeggenLet maar op
Al weer bijna naar huis. Vanavond komt een vriend film kijken bij mij, hopen dat ik wakker kan blijven
Ook moet ik nog stofzuigen en beetje opruimen voor morgen
Ja tenzij het antwoord is:quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:52 schreef Goover het volgende:
Maar wie weet ga ik het nog vragen ookMaar dan meer voor de lol en om er daarna dan toch stiekem een reactie uit te halen
Ja, er kruipen steeds spinnen naar mijn plafond om in de meest onmogelijke hoekjes een web te bouwen. Mijn raam staat bijna altijd op een kier en daar staat een boom zo goed als tegenaan. Ohwja, mijn plafond is 3 meter hoog ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Pvd Goover, je bent er maar druk mee!![]()
* ReMcOrE vindt dit een goede zin voor Gooverquote:Op maandag 4 juni 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Je gaat toch geen verkering vragen? Zeg dan gewoon: Nu we hebben geneukt snap je wel dat je voorlopig niet meer weg komt hè
Daar is het nog even te vroeg voor, maar als het moment daar is maakt het niet heel veel uit hoe je het formuleert. Ik zwichtte voor "wil je mijn vriendinnetje zijn?" haha, zooo lief!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja schattig misschien, maar of het werkt...
Meh zou daar toch wat detail in aanbrengen:quote:Op maandag 4 juni 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Je gaat toch geen verkering vragen? Zeg dan gewoon: Nu we hebben geneukt snap je wel dat je voorlopig niet meer weg komt hè
Dan moeten we wel eerst het bed in duiken.. dat is nog niet gebeurd...quote:Op maandag 4 juni 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
We kunnen ook gelijk trouwen, heb je veel geld?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Leinonlein, wil je verkering met mij
of bedoelde je dat je het schattig vond dat iemand van 30 nog nooit een vrouw heeft aangeraakt ?
wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moeten we wel eerst het bed in duiken.. dat is nog niet gebeurd...
Whehehe, ze smolt laatst al weg toen ik een kusje op haar neus gafquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daar is het nog even te vroeg voor, maar als het moment daar is maakt het niet heel veel uit hoe je het formuleert. Ik zwichtte voor "wil je mijn vriendinnetje zijn?" haha, zooo lief!
Ja schattige mannen zijn leuk, als ze maar ook een mannelijke kant hebben![]()
Ze is toch niet van suikerquote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Whehehe, ze smolt laatst al weg toen ik een kusje op haar neus gaf![]()
Das zo te regelen tochquote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan moeten we wel eerst het bed in duiken.. dat is nog niet gebeurd...
En terecht, hebben genoeg onderwerpen gehad! Nog maar 1 topic vol vandaagquote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef Sok41 het volgende:
Postsnelheid loopt weer op..
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
We kunnen ook gelijk trouwen, heb je veel geld?![]()
Ik zie inderdaad ook geen problemen!quote:
Oh ja dat is ook heel lief *mist lover*. Nou, ik wens je vast veel plezier!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Is ze van chocolaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
PB had al een soort dezelfde grapquote:
Yes we hebben een deal!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef teardropnl het volgende:
[..]Voor mijn doen is het veel geld
Ik FOK! fulltime, en krijg er nog fulltime voor betaald ook
en wat nou als hij maar een salaris krijgt van 900 euro in de maand en nog bij zn ouders thuis woont en dus niet uitgeeft aan kost en inwoning?quote:
Ehm een plaatje of voorbeeldje zou handig zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Casual-T het volgende:
Even een vraagje..
Als ik nou binnen excel ff gemakkelijk een overzichtje wil maken van (bijvoorbeeld) de kosten per kostenplaats, zonder dat allemaal te gaan zitten sorteren en sommeren, welke functie oid moet ik dan gebruiken?
Stage SC huwelijkquote:
Is het dubbele ook goedquote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en wat nou als hij maar een salaris krijgt van 900 euro in de maand en nog bij zn ouders thuis woont en dus niet uitgeeft aan kost en inwoning?![]()
Grootverdiener hoorquote:
Even aan mijn verloofde vragen, maar ik denk het welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:14 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar komt de bruid, daar komt de bruid!
Mogen wij dan ook allemaal komen op de bruiloft?
Wanneer is de vrijgezellenavond?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Even aan mijn verloofde vragen, maar ik denk het wel![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wanneer is de vrijgezellenavond?![]()
Filterenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Casual-T het volgende:
Even een vraagje..
Als ik nou binnen excel ff gemakkelijk een overzichtje wil maken van (bijvoorbeeld) de kosten per kostenplaats, zonder dat allemaal te gaan zitten sorteren en sommeren, welke functie oid moet ik dan gebruiken?
ja later! ik kan pas op zn vroegst over 5.30 uur in Nederland zijn, kan het niet komend weekend ofzo!quote:
Ok, doe je rare pakkie maar aan. Dan gaan we door Amsterdam banjeren en vragen of willekeurige meisjes telefoonnummers willen achterlaten op jou kleding.quote:
Nou vooruit omdat jij het bentquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja later! ik kan pas op zn vroegst over 5.30 uur in Nederland zijn, kan het niet komend weekend ofzo!![]()
Klinkt als iets waar ik wel bij aanwezig zou willen zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, doe je rare pakkie maar aan. Dan gaan we door Amsterdam banjeren en vragen of willekeurige meisjes telefoonnummers willen achterlaten op jou kleding.
Daarna naar een stripclub.
En dan droppen we je zonder geld in Duitsland ergens en dan moet je thuis zien te komen![]()
Jij hebt ook rare fantasien zegquote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ok, doe je rare pakkie maar aan. Dan gaan we door Amsterdam banjeren en vragen of willekeurige meisjes telefoonnummers willen achterlaten op jou kleding.
En dan droppen we je zonder geld in Duitsland ergens en dan moet je thuis zien te komen![]()
Het feest is natuurlijk in Beriljn gekkie!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja later! ik kan pas op zn vroegst over 5.30 uur in Nederland zijn, kan het niet komend weekend ofzo!![]()
Ik eet mijn Sultana altijd 's morgens. Maar ik was hem ook vergetenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik merk net dat ik mijn sultana's op de keukentafel heb laten liggen....
![]()
ik heb mezelf ge0wned
Duitsland...? Ik stel voor dat we eerder richting Bulgarije of Hongarije gaan, dat maakt het wat spannender!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is mooi dichtbij! Ik heb nog wel wat slaapplaatsen in de aanbieding dan!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het feest is natuurlijk in Beriljn gekkie!
Kan ik dan alvast een slaapplaats reserverenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duitsland...? Ik stel voor dat we eerder richting Bulgarije of Hongarije gaan, dat maakt het wat spannender!![]()
[..]
Dat is mooi dichtbij! Ik heb nog wel wat slaapplaatsen in de aanbieding dan!![]()
Wat jij wil lieffiequote:Op maandag 4 juni 2007 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het feest is natuurlijk in Beriljn gekkie!
Tuurlijk, bij mij kunnen alle toffe mensen slapen, de rest slaapt maar onder een brug ofzo!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan ik dan alvast een slaapplaats reserveren
Nog een paar min en ik mag naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |