je hebt een mooie zusquote:Op maandag 4 juni 2007 12:23 schreef Bootje84 het volgende:
onder het kopje post je zus..
dit is een van mijn 2 zussen.. en hou de fapfap reacties voor je
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=6561480&media_secret=eb09
een goede TT!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:27 schreef Sok41 het volgende:
Wat is dat nu vvoor TT? !
heb je een mirror voor mij...? ik kan niet op hyves op mn stage...!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de TT goed![]()
[..]
je hebt een mooie zus![]()
Het is me een hele eerquote:
http://i18.tinypic.com/61y8bcx.jpgquote:Op maandag 4 juni 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je een mirror voor mij...? ik kan niet op hyves op mn stage...!![]()
![]()
Mja, had niet gehoeven!quote:
Toevallig iemand hier die stage loopt in Rome ??? dat verklaard dan alle vreemde reacties van diegenequote:Romeinse lucht verontreinigd met drugs
In de Italiaanse hoofdstad hebben onderzoekers aangetoond dat de lucht vervuild is met drugs. Men trof na metingen deeltjes cocaine, marihuana, cafeine en tabak aan. De concentratie cocaine kwam op maximaal 0.1 nanogram per kubieke meter, deze meting was in de wintermaanden gehouden. De hoogste waarden werden bij de universiteit Sapienza gevonden. Bij andere metingen in Zuid Italië en de Noord Afrikaanse stad Algiers vond men voornamelijk nicotine en cafeïne in de lucht.
en waarom dat dan nou weer nietquote:
wat een ondankbaar persoon ook weerquote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom dat dan nou weer niet
je vraagt om een mirror, krijg je er 1, is het niet goed
Ik las ook zoiets in de krant..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Toevallig iemand hier die stage loopt in Rome ??? dat verklaard dan alle vreemde reacties van diegene
Leuk meisje, hoe oud?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:29 schreef Goover het volgende:
PB die deel 200 opent! mooi man
Mijn zusje
[afbeelding]
(Goover met sikniet te harden
)
dank u vriendelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de TT goed![]()
[..]
je hebt een mooie zus![]()
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** opquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
kan iemand anders soms inloggen op hyves, haar profiel checken en foto linken?
poes?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** op
Kan hier niet op hyvesquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
Mijn zus haar profiel:
http://solange86.hyves.nl/
Kan geen foto vinden...zoek ik vanavond wel, remind me of posting it tomorrow...
kan iemand anders soms inloggen op hyves, haar profiel checken en foto linken?
ik ook al, dus boeit nietquote:
geen foto gezien iddquote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zou best willen alleen er staat geen foto op, ja alleen 1 met paard in het donker dus daar zie je nog geen ene **** op
quote:
Post dan maar een foto van jezelfquote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil best een foto van mij met mijn kleine broertje posten maar 1, die heb ik niet hier, en 2, zijn jullie daar in geinteresseerd?
Zo lekker pauze houden, ik ga denk voor pizza vandaag
nee, je broertje mag je voor je houdenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik wil best een foto van mij met mijn kleine broertje posten maar 1, die heb ik niet hier, en 2, zijn jullie daar in geinteresseerd?
Zo lekker pauze houden, ik ga denk voor pizza vandaag
We hebben Houniet idd al een hele tijd niet gezien. Gozert zal wel druk zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef teardropnl het volgende:
Trouwens.... ligt het nou aan mij of heb ik Houniet al een week niet gezien
Dan sta je toch ook even raar te kijkenquote:Man ziet eigen gestolen auto rijden
Een 41-jarige man uit Rotterdam zag vrijdagochtend op de A15 zijn eigen auto rijden. Het voertuig was enkele uren daarvoor gestolen voor zijn woning, meldt de politie. De man reed daarom 's ochtends noodgedwongen met iemand mee naar zijn werk. De twee zagen de auto, bleven deze volgen en belden de politie. Die kon de auto met daarin de 60-jarige autodief even later in Brielle klem rijden. De verdachte had ook nog de gestolen mp3-speler van de man in zijn bezit.
60 jarige autodief, wat een gillerquote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dan sta je toch ook even raar te kijken
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef teardropnl het volgende:
Trouwens.... ligt het nou aan mij of heb ik Houniet al een week niet gezien
Ik zag heus wel dat je stiekem in mijn fotoboek zat hoorquote:
Wie ben jij ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoor
Moest toch stiekem even kijkenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zag heus wel dat je stiekem in mijn fotoboek zat hoor![]()
![]()
Nee houniet heb ik ook niet meer gezien, juhuuu?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey ik was er vorige week ook niet, en ik heb heus wel door dat jullie niet aan mij gedacht hebben hoor
quote:quote:Op maandag 4 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Houniet is idd erg rustig de laatste paar dagen, in andere topics ook niet gesignaleerd...
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:04 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dan sta je toch ook even raar te kijken
En hoeveel heeft ie nou betaald voor zijn fiets ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doet me denken aan een verhaal die laatst hier in de regio hot nieuws was..
Gozer ziet zijn fiets gestolen worden, achtervolgt die gasten die zijn fiets jatten.. Helaas moest ie zijn achtervolging lossen.. 30 minuten later kijkt ie op Marktplaats staat zijn fiets al te koop.
Dag later ging ie zijn fiets weer "terugkopen".. en toen ging oom agent ook even mee..![]()
Zeker een kloonquote:
Behoort die soms tot de MILF sectie?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
Ik heb dr ook wel 1, maar die is te oud
En waar is jouwe?quote:
Hou oud ?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
Ik had er wel 1 maar dat account is gebannedquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En waar is jouwe?![]()
Ik ga lekker pauze houden mensen, tot later!
Oja > I love Ebay <![]()
Wat had je gedaan?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik had er wel 1 maar dat account is gebanned
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SESquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?Je oma te koop gezet?
De aanhouder wintquote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SES
* PieterBas heeft ook een zusjequote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog meer zusjes?
whahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de mods dachten daar wat anders over
Welcome to the United States of Embarrassmentquote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
Arrestaties na voedselgevecht schoolkantine
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stage SC was gesloten dus toen heb ik bij klaagbaak een nieuwe stage SC geopend, daarna bij onzin van je leven, en daarna nog een keer bij SES
Totaal nieuwe account, oude account kan ik niet meer opkomen en de naam is ook alweer vergevenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha
dus dit is een kloon, of een totaal nieuwe??
Toen wel, ik had eerst een tempban van een paar dagen en daarna een ban 4 lifequote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
[..]Keep the Stage SC alive!
Maar je hebt het flink bont gemaakt, bannen doen ze niet zomaar.
Vanmiddag eindelijk een gesprekje over de afsluiting hier, hoop ik.
k ookquote:
succes dan maarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef Goover het volgende:
Vanmiddag eindelijk een gesprekje over de afsluiting hier, hoop ik.
Voetselgevecht = gebroken voet?quote:In Amerika zijn drie scholieren opgepakt na een voedselgevecht in de kantine van hun school. Het gevecht liep volledig uit de hand en zorgde er uiteindelijk ook voor dat een politieagent een gebroken voet opliep.
Het eten viel blijkbaar nogal zwaarquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Voetselgevecht = gebroken voet?
Hoe flik je dat?
Hej, wat een te gekke woordgarpquote:Op maandag 4 juni 2007 13:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het eten viel blijkbaar nogal zwaar
ik mikte op die reactie.. stond iets van houd je bek vet vadsig wijf en leer typenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
had ik net ook al gepost bootje, wel een geweldig topic
Oke, dan mag je die geweldige woordgarpen makenquote:
Gelukkig maar anders had ik niets meer te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oke, dan mag je die geweldige woordgarpen maken![]()
whahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef teardropnl het volgende:
[..]
TeardropNL Raapt bootje op en zet hem terug in het water
Voor Sokkie is dit de juiste leeftijdquote:
Hier istie weer weg, verredomme gewoon 15 kilometer verderopquote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha
hier is de zon net flink gaan schijnen, heb het raam lekker open gezet, i-de-aal
heb ik lekker jullie zonnetje ingepiktquote:Op maandag 4 juni 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hier istie weer weg, verredomme gewoon 15 kilometer verderop
Denk ook niet dat je een kans maaktquote:
Aah lul man, dit pikken wij nietquote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik lekker jullie zonnetje ingepikt![]()
![]()
wat wil je gaan doen dan, hem weer komen ophalen in Haaksbergen??quote:
Zonnetje is hier ook goed aanwezigquote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik lekker jullie zonnetje ingepikt![]()
![]()
Bezet of op zoek?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
Mijn zusje is bijna 21.
Net al paar keer lasso uitgegooid maar telkens misquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat wil je gaan doen dan, hem weer komen ophalen in Haaksbergen??
adres is Tolstraat 26
ik dacht dat je met de auto kwam, is vanaf hier makkelijker te vangen, op de achterbank leggen en terug naar Enschedequote:Op maandag 4 juni 2007 13:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Net al paar keer lasso uitgegooid maar telkens mis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |