Ik zat er met open mond naar te kijkenquote:
We hebben dus in ieder geval 1 exit morgen. Amanda is weg. De rest zal wel een OW krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja waarom wilde hij dat doen?? Omdat ie met een schoen werd gemept.
Een waarschuwing voor slaan met de hak van een schoen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:07 schreef webextreme.nl het volgende:
hoop dat amanda echt een waarschuwing krijgt.
En brain ook!
Ik hoop het, maar het zal wel weer meevallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben dus in ieder geval 1 exit morgen. Amanda is weg. De rest zal wel een OW krijgen.
Ik ben voor 7 exits morgenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben dus in ieder geval 1 exit morgen. Amanda is weg. De rest zal wel een OW krijgen.
Scan, avond met de date van Eric gezien?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor slaan met de hak van een schoen?
Als dat geen directe exit is dan weet ik het niet meer.
inpakken en snel naar CS................................quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor slaan met de hak van een schoen?
Als dat geen directe exit is dan weet ik het niet meer.
Ik denk het niet. De regels zijn niet meer zo streng. Was voorheen een glas Bacardi werpen al een OW en een trapje (Nena) een exit, zo gaat het nu niet meer. iedereen zit al dagen onder de krassen builen en butsen, tanden door de lip bij Huub en Eric. En er wordt niet meer opgetreden. Zelfs Listerine spuiten mag tegenwoordig.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meh, er gebeurt toch net niks...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Chill, het loopt daar echt uit de hand.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Dan is het hek van de dam, want dan mag je dus slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het zal wel weer meevallen.
Ja, dat was echt een vuist in het gezicht van Eric...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scan, avond met de date van Eric gezien?
Fysiek geweld mag geloof ik gewoon.
Moment waarop hem het rood voor de ogen wordt. Zoals we net konden aanschouwen.quote:
Ja, ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik kan hier toch wel van genieten...quote:
doen ze alleen als bij brian de stoppen dreigen door te slsaanquote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Tis nog een merkschoen ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef schatje het volgende:
Niet zo miepen Huub om een klapje met een schoen. Amanda idem dito om het spugen in d'r gezicht.
Dat is zo jammer hieraan he. Je weet dat er gewoon niets aan gaat gebeuren. Er is een clash, ze worden op tijd teruggefloten, nog een paar uur gezeik erachteraan en dat was het wel weerquote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, er gebeurt toch net niks...
het wordt allemaal zo extreem voorspelbaar, en tot een echte uitbarsting komt het nooit.![]()
Zal trouwens ook wel weer niet mogen!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef farceman het volgende:
haha Huub en Jaap gaan dadelijk lekker schaken, kan para Brian niet slapen!
Ik hoor mensen vaker zeggen dat het een 'trapje' was. Nou, het was echt een venijnige trap hoor. Nena heeft niet meer kracht, maar heel haar ziel en zaligheid zat echt wel in die trap. Dat ze eruit moest was dan ook volkomen terecht.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De regels zijn niet meer zo streng. Was voorheen een glas Bacardi werpen al een OW en een trapje (Nena) een exit, zo gaat het nu niet meer. iedereen zit al dagen onder de krassen builen en butsen, tanden door de lip bij Huub en Eric. En er wordt niet meer opgetreden. Zelfs Listerine spuiten mag tegenwoordig.
Is de ambulance al onderweg voor de zoveelste slagaderlijke bloeding in de villa??quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Ysblok het volgende:
volgens jaapio bloedt de wond van huub als een fucking rund
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?quote:
Dat was toch allang duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het hek van de dam, want dan mag je dus slaan.
Ohhh ik zat aan een rode kaart te denkenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Moment waarop hem het rood voor de ogen wordt. Zoals we net konden aanschouwen.
Kalmeren lukt niet, wat een droeve. Ik had hem (als uiterest kalme jongen) al 10 keer over de grens getrokken - en die tyfusrat met z'n snol ook!quote:
Je weet dat ik van je hou enzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Jezus, kan Jaap nou nooit eens een normaal formaat schaaltje nemen voor een midnightsnack?!
Daar kan verdomme een salade in voor een heel gezin.
Te link met Brian. Ze draaien hem niet voor niets acuut weg als hij gewelddadig wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen goed idee zijn om de fysiek geweld-regel geheel af te schaffen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef basicsaint het volgende:
Morele winnaar vanavond: Brian
Laudanum!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
brian: geen enkele drugs gaat mij helpen zoveel adrealine als ik heb
Ik ook van jou enzo....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou enzo...
Maar van Jaap blijf je af![]()
Je vergeet "stochfukkingnienohmaa?!?!".quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
Er zit echt een fucking gat in zijn schouder!![]()
om even met de bewoners mee te spreken![]()
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?
Ik heb daar geen problemen mee en ben zeer bereid om hiervoor te betalen. Wat mij betreft mogen ze die regel van 'geen fysiek geweld' officieel versoepelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk.
Eric loopt ook met een dikke lip, waar niks tegen wordt gedaan.
Huub klaagt nu over een klap met een schoen, maar liep zelf met stenen te gooien en te spugen.
Allemaal dingen die mogen, schijnbaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook van jou enzo....
Maar het zijn allemaal een stelletje randdebielen daar in die villa...... ook Jaap![]()
De echte emoties krijg je pas te zien als ze die onzinnige ontslag-rondes afschaffen, mensen lopen zich nu constant in te houden omdat ze een backup nodig hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Nu zie je de echte emoties bij de bewoners...
Ik ben ook zover. Laat ze elkaar maar verrot slaan. Allemaal in de ring en er op los slaan. De laatste die staat heeft gewonnen. Dan kunnen wij weer wat anders gaan doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik kan hier toch wel van genieten...
Wat mij betreft is het okay dat ze wat meer geweld toe laten. Nu zie je de echte emoties bij de bewoners...
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen goed idee zijn om de fysiek geweld-regel geheel af te schaffen?
Ze was ontoerekenings vatbaar na al die uren Brian .... Nena kan Amanda morgen kan komen aflossen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor mensen vaker zeggen dat het een 'trapje' was. Nou, het was echt een venijnige trap hoor. Nena heeft niet meer kracht, maar heel haar ziel en zaligheid zat echt wel in die trap. Dat ze eruit moest was dan ook volkomen terecht.
Goh, volgensmij heb ik dat eerder gehoord maar dan andersom.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Misschien kunnen ze die narcotiseur van de bergmankliniek even laten komenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
brian: geen enkele drugs gaat mij helpen zoveel adrealine als ik heb
Ik wil Brian wel eens zien op mescaline, datura of PCP...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Donnie29 het volgende:
Dikke lip Eric, ongelukje in water.. Elleboog Eric richting Huub ook een ongelukje, dit is echt moedwillig slaan met een schoen, en dat moet een exit zijn. Als ze dit toestaan dan mag dus alles.
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?
Gooien schijnt dus idd te mogen. Dat levert alleen een OW op. Maar als je een klap uitdeelt en het is duidelijk te zien dan lig je er gewoon uit. En dat is nu dus het geval. Er zijn wel eens tikjes uitgedeeld, maar dat was geen fysiek geweld te noemen. Deze met van Amanda met de hak van haar schoen was dat volgens mij wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk.
Eric loopt ook met een dikke lip, waar niks tegen wordt gedaan.
Huub klaagt nu over een klap met een schoen, maar liep zelf met stenen te gooien en te spugen.
Allemaal dingen die mogen, schijnbaar.
Ik vind Amanda meer van het kaliber Tangoquote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
I never knew what hit me... it must be Prada![]()
Zou wel een goede zet zijn van de redactie.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef farceman het volgende:
Als Amanda nu geen exit krijgt weet ik het ook niet meer?
Nena moets voor een schopje weg? en Amanda slaat vol met een schoen!
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook zover. Laat ze elkaar maar verrot slaan. Allemaal in de ring en er op los slaan. De laatste die staat heeft gewonnen. Dan kunnen wij weer wat anders gaan doen.
Brian: huub, hup, hupquote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Pistolen ook dan maar op de bestellijst zetten. Shoot-outs in De Gouden Kooiquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wil Brian wel eens zien op mescaline, datura of PCP...
Via de streams dan, he. Ik zou me er niet bij in de buurt ophouden.
hmm, ik van niveautje PABO.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer van het kaliber Tango
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!quote:
Dat gaat wel erg ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Maar hij is niet geobsedeerd, hoor. Echt niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Amanda heeft met het slaan met haar schoen de grens overschreden en als jullie daar anders over denken moeten jullie Nena en Nathanael hun 10 mille terug gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Als jullie Amanda's mep met de hak van de schoen toestaan, is volgens mij het hek van de dam.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Wat zijn dat voor drugs?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, die houdt echt zijn hoofd er wel bij.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Jaap is zo ontzettend slim.
Wij ook niet, toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij is niet geobsedeerd, hoor. Echt niet!
Dankjewel.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vind dit anders heerlijke TV, en het mag van mij nog wel veel verder gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!
Stelletje idioten die niet meer normaal mogen doen, constant op de grens moeten gaan maar er net niet overheen mogen, dit is te triest voor woorden.
Maar Tien heeft gelijk gekregen: Het is geen pestshow geworden maar een stijlvol programma![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat jullie ook weer reageren, deze stond nog open .....
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
Nee, ze gaat voor Huub en voor zichzelf een hamburger bakken. Jammer hè.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef grazygirl het volgende:
lieke weer eens boos weggelopen?
Heel leuk, maar ik heb het idee dat ze wel regelmatig naar die rand toegestuurd worden omdat het anders 'te saai' wordt... en dat is het trieste van dit programma dat echt geen pestshow zou worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat voor Huub en voor zichzelf een hamburger bakken. Jammer hè.
Geen ban?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, volgensmij heb ik dat eerder gehoord maar dan andersom.
Geef hier je tips aan DGK_REDACTIEquote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja!
Mescaline!
Post eensch in dat ideeën voor de DGK Redactie topic!![]()
Is ook fysiek geweld wat mij betreft, maar ik snap dat ze daar nog onderuit kunnen komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt weer mooie verhalen te vertellen.
Die twee stoelen omkiepen vond ik ook knap gevaarlijk.
Dat zou wel een idee zijn ja:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja!
Mescaline!
Post eensch in dat ideeën voor de DGK Redactie topic!![]()
heee kanjers! leuk programma maken julliequote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vinden jullie Listerine in iemands gezicht spuiten nog toegestaan ? Lijkt me erg gevaarlijk en je zag dat Brian dat spul wel overwogen ging halen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wordt weer konijnen vannachtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt zich af waarom Amanda met haar schoen sloeg
Alcohol misschien?
Dan zouden ze fucking huub, brain en natasia ook allang weg gestuurd moeten hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef farceman het volgende:
Als Amanda nu geen exit krijgt weet ik het ook niet meer?
Nena moets voor een schopje weg? en Amanda slaat vol met een schoen!
Je kent me toch een beetje?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!
Stelletje idioten die niet meer normaal mogen doen, constant op de grens moeten gaan maar er net niet overheen mogen, dit is te triest voor woorden.
Maar Tien heeft gelijk gekregen: Het is geen pestshow geworden maar een stijlvol programma![]()
![]()
![]()
Snap ik (hoewel ik het niet helemaal mee eens ben), maar het haalt wel alle spanning weg. Laat ze het maar zelf uitzoeken wat de grens is. En moet er dan een favoriet uit, so be it ! Geeft ook wat meer doorstroming in het miljonairsbestand.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat jullie ook weer reageren, deze stond nog open .....
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
ach scan je weet inmiddels toch ook wel hoe het ;programma werktquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is aan het lachen en denkt er waarschijnlijk geen moment aan dat dit gewoon een exit is.
Het verschil in hun reactie (allebei van hun stoel gewipt) was inderdaad heel groot.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, die houdt echt zijn hoofd er wel bij.
Dat zag je daarnet ook
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
Het probleem is nu als Amanda geen waarschuwing krijgt ze nooit zal geloven dat ze fysiek geweld heeft gebruikt.
Schaffen jullie dan ook de fysiek geweld-regel af?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Dat is nou de grens die ze bewakenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
Feitelijk zitten we dus bij elke mogelijke ruzie voor niets op een exit te hopen. Dat haalt wel erg veel spanning uit 'het spel'.
Aanzienlijk grappiger, inderdaad...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:20 schreef markisboer het volgende:
jaap is grapiger dan huub
Ik wil de herhaling zien en de wond, dan komt m'n oordeelquote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.
Vind die schoen ook echt niet kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook fysiek geweld wat mij betreft, maar ik snap dat ze daar nog onderuit kunnen komen.
Je zei zelf dat je hem verwachttequote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, als je het niet bevalt ga je maar lekker weg. Zielige kneus.
Nee, niet bij een echte klap (nog wel met een puntig voorwerp).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ach scan je weet inmiddels toch ook wel hoe het ;programma werkt![]()
Ze zullen wel zeggen, dat alles in het heetst van de strijd gebeurde en dat iedereen wat deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.
Er is al wat leuks in het Youtube topic te vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wil de herhaling zien en de wond, dan komt m'n oordeel[ik zag het niet, streams begeven het hier soms, zo ook dit moment]
Nena zat ook te lachen toen ze haar exitbrief zat voor te lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is aan het lachen en denkt er waarschijnlijk geen moment aan dat dit gewoon een exit is.
Dat verbaast me weinig dat jij dit heerlijke TV vindt... ik vind dat niet, ik had een programma verwacht waarin men elkaar in het eerste jaar door en door zou leren kennen, liefhebben en haten, en waar het 2de jaar de strijd pas echt zou beginnen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dit anders heerlijke TV, en het mag van mij nog wel veel verder gaan
Misschien willen ze de wond even zien achter.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Wopper1 het volgende:
En Huub is nu naar achteren geroepen.. Ronde 2 is in aantocht, hulde voor de redactie.
Vreemd verhaal van Hupert iddquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Hanekrooi het volgende:
Vind het maar vreemd dat Huub vanavond Brian van Japio afhaalde. Huub was bang dat Brian zou gaan slaan zei ie.
Later zei Huub tegen Brian, dat ie niemand op die manier het huis uit wilde krijgen., en daarom ingreep..
Dat is toch juist de manier om een snelle exit voor mekaar te krijgen?
waar moet ik op zoeken? hak rug huub?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is al wat leuks in het Youtube topic te vinden![]()
BB3quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda zit te duimen. Onbeheersbare zuigreflexen ?
Ze lijkt wel dat blondje uit BB5, Linda (?)
[afbeelding]
Dat ie Amanda in het gezicht spuugde en sloeg is ie idd alweer vergetenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Ysblok het volgende:
wat loopt brian nou over spugen te lullen dan![]()
Ze moet nou ondertussen toch wel iets groters gewend zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Het meisje gaat duimzuigen,
wie was het ook alweer in BB3, Jeanet, die duimzoog?
[afbeelding]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind die schoen ook echt niet kunnen.
Vooral een naaldhak niet.
Heb daar grote ongelukken van gezien .
Ja, maar als iemand vanwege fysiek geweld (of vrijwillig) eruit gaat, komt er gewoon weer iemand voor terug. En je weet nooit wie er voor terug komt, voor hetzelfde geld is het je worst nightmare. Dat schiet dus niet op.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Hanekrooi het volgende:
Vind het maar vreemd dat Huub vanavond Brian van Japio afhaalde. Huub was bang dat Brian zou gaan slaan zei ie.
Later zei Huub tegen Brian, dat ie niemand op die manier het huis uit wilde krijgen., en daarom ingreep..
Dat is toch juist de manier om een snelle exit voor mekaar te krijgen?
zou volgens mij ook een duidelijke exit zijn.....maar blijkbaar veranderen de regels per minuut daar!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
En amanda kunnen we best missen. Dus eruit met dat kind.
Voor jouw kenelijk 10 anderen, die het wel waarderenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet eens overwegen wat er nog boeiend is aan DGK![]()
The return of... NENAquote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
DGK_Redaktie als je komt peilen of die schien van Amanda fysiek geweld is. Dan is maar een antwoord mogelijk: JA. Wat gaan jullie daar dan aan doen? Aamnda eindelijk naar huis en een hoger niveau kwa intellect zal gemakkelijk te vinden zijn.
Hou het ff bij jezelf.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
En amanda kunnen we best missen. Dus eruit met dat kind.
Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Het meisje gaat duimzuigen,
wie was het ook alweer in BB3, Jeanet, die duimzoog?
[afbeelding]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Inge, die lekkere haagse...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[/url]
Eric is zwak, die kan je altijd nog terroriseren, dat is niet eens een uitdaging.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef schatje het volgende:
Nu graag Eric terroriseren.
Die dwergmarmot lult tegenwoordig alleen maar uit z'n bezopen nek.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vreemd verhaal van Hupert idd
Het kan me niet laag genoeg gaan. Ik zie ook graag de andere kant van de samenleving zien...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verbaast me weinig dat jij dit heerlijke TV vindt... ik vind dat niet, ik had een programma verwacht waarin men elkaar in het eerste jaar door en door zou leren kennen, liefhebben en haten, en waar het 2de jaar de strijd pas echt zou beginnen...
Op niveau dan wel graag.... en dat kan ook veel beter als je elkaar door en door kent maar ook intense vriendschappen hebt.
Maar kennelijk was de tijd daar niet voor en wilde men snel scoren... te beginnen met natuurlijke pester # 3 Nathanael (Brian en Natasia waren er al)
3 Natuurlijke pesters in een groep van 9 mensen is kennelijk voldoende om de boel op z'n kop te zetten... maar het was nog niet genoeg dus toen Nena uiteindelijk uit haar dak vloog tegen Brian kwam # 4 er ook nog bij: Amanda.
Het is te triest voor woorden, en er is geen enkele bewoner die die fucking kutvilla of zoveel geld nog verdient.
Dat mag je!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......
Nee, hij zei dat hij de beelden gezien had en dat Amanda zich vergiste omdat ze dronken was.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat ie Amanda in het gezicht spuugde en sloeg is ie idd alweer vergeten.
Tief op.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Mani89 het volgende:
HALLO AMANDA EXIT GRAAG WAT IS DIT VOOR BULLSHIT REDACTIE???
Het is wel, "belooft" - het addertjequote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, belofte maakt schuld. Daar zullen we jullie dus aan houden bij de buik-correctie voor Natasia ......
Die vriendin van Menno in BB5 bedoel ik. De BB met Dido en Roel en Nathalie. Was dat niet Linda ?quote:
De schade viel mee joh. Relaxe!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Mani89 het volgende:
HALLO AMANDA EXIT GRAAG WAT IS DIT VOOR BULLSHIT REDACTIE???
Ingridquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exitquote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zelfs ik zelf verwachte 'm, en toch niet gekregen. Geweldig toch?
Diane en Frank, dat waren nog eens tijden. Die 2 waren heel wat meer miljonairs-waardig dan dit zooitje ongeregeldquote:
Oh maar ik schreef het ook niet om de redactie onder druk te zetten hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor jouw kenelijk 10 anderen, die het wel waarderen
Volgns mij ging haar hak wel 10 centimeter de rug van Wuppert in. Waar zijn de filmpjes?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op.
Amanda exit!?![]()
Waarom in jezusnaam!?
Zou mooi zijn!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de wond even zien achter.
Dan was er nog Nathaniël, ook een exit vanwege een schopje...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Nena trapte in impuls Brian .
Amanda slaat met haar (voor zover ze het heeft) volle verstand haar schoen op Huub.
DGK_REDCATIE wat is het verschil...behalve dat ze allebei exit moeten zijn?
De rooie vrijpostige.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die vriendin van Menno in BB5 bedoel ik. De BB met Dido en Roel en Nathalie. Was dat niet Linda ?
Ja doe jij dat maarquote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
Wat een zacht eitje ben jij zeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
http://www.scholieren.com/werkstukken/8084quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet bij een echte klap (nog wel met een puntig voorwerp).
Als je er zo over denkt, mag Nathanaël dus ook terug? Of in ieder geval Huub alsnog het huis uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
Verdomme Ingrid ja.... en ik was nog wel zo verliefd.quote:
Ja, verneuk het hele programmaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
Heel gevaarlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is aanranding.
De buikwandcorrectie?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Even een lijstje maken wie er al aan haar borsten hebben mogen voelen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Soho het volgende:
Amanda: "Niemand zit aan mijn borsten, niet buiten niet hier. Dat is gewoon verkrachting!"
NEUU NEEUUU NEEEU, ik zag die hak zeker 20 fokking centimers naar binnen gestoken worden!!! echt! ik ben er toch bij!?quote:
Gij was onder invloed?!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hele vrolijke, ga je olifantjes van zien enzo. En soms Jan Pronk, als je geluk hebt.
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
De schade viel mee joh. Relaxe!
Weet je wat het verschil tussen jou en mij is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het kan me niet laag genoeg gaan. Ik zie ook graag de andere kant van de samenleving zien...
Dat is ook de taktiek hè.... alles groot maken wat een ander je heeft aangedaan en wat ze zelf doen negeren...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Zeer storend dat het bij Amanda en Brian totaal niet speelt dat die klap wel eens een exit kan zijn.
Dat maakt het morgen wel extra leuk als het dat wel is. Amanda gaat echt helemaal flippen
opzouten.met die hoer,der uit.......had verkeerd af kunnen lopen met een hak slaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Het zijn niet eens echte tietenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is aanranding.
Dus een fikse inwendige bloeding is primaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:
a. geen gebroken botten
b. geen permanente schade aan lichaamsdelen
c. bloed. Toegestaan zolang het er maar niet "uitstroomt", dus een klein sneetje moet kunnen.
Al het andere is toegestaan
Dat dat trapje tot geen enkele schade heeft geleidquote:Op maandag 4 juni 2007 01:31 schreef farceman het volgende:
[..]
wat was het verschil met trapje Nena?
Mooi he, dat verschil van smaakquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil tussen jou en mij is?
Ik kijk al vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Maar in jouw ogen was het de eerste 4 maanden waarschijnlijk te saai....
Regel C nog even iets minder streng en ik ga akkoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:
a. geen gebroken botten
b. geen permanente schade aan lichaamsdelen
c. bloed. Toegestaan zolang het er maar niet "uitstroomt", dus een klein sneetje moet kunnen.
Al het andere is toegestaan
Brianquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even een lijstje maken wie er al aan haar borsten hebben mogen voelen?
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme Ingrid ja.... en ik was nog wel zo verliefd.![]()
Je vindt wel wat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet eens overwegen wat er nog boeiend is aan DGK![]()
Met name die laatste was zwaar gestoordquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Diane
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Diane
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.quote:
Jaap heeft telefoon gehad dat ze moeten stoppen...dus ga er maar niet van uitquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Eerlijk gezegd, snap ik niet dat iemand na dergelijk fysiek geweld (slaan met een schoen met naaldhak met een verwonding als gevolg) nog gewoon tot de volgende dag kan blijven. Binnen een half uur zou er dan toch die taxi voor moeten komen rijden. Als je met dit soort dingen niet meteen ingrijpt en het op zijn beloop laat, dan kan er van alles gebeuren in de komende uren.
Ik kijk ook vanaf het begin en momenteel is het idd minder spannend. Waar in het begin de regels duidelijk waren, ligt het er nu aan hoe tof de redactie je vindt. En vragen worden er toch niet gesteld omdat de erge delen uit de uitzending worden geknipt of er komt weer een streamlock(Alleen voor Brian).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Ik heb hoopquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Eerlijk gezegd, snap ik niet dat iemand na dergelijk fysiek geweld (slaan met een schoen met naaldhak met een verwonding als gevolg) nog gewoon tot de volgende dag kan blijven. Binnen een half uur zou er dan toch die taxi voor moeten komen rijden. Als je met dit soort dingen niet meteen ingrijpt en het op zijn beloop laat, dan kan er van alles gebeuren in de komende uren.
Dit kost je in de stad een nacht op het politiebureau....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Ik post hier ook niet vanaf het begin, maar kijk het programma wel vanaf de eerste dag. Ik vind dit een stuk leuker als in het begin. Ik zie Brian graag para worden en wacht nog steeds op het moment dat hij finaal doordraait.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Maar wel heel leuk voor het programma.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Met name die laatste was zwaar gestoord![]()
.
Als dat de redenering is, is met stenen gooien ook een exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ingrid soms, maar Janet ah Dianadeed het constantquote:
Laten we het dan gewoon op alleen rat houden. Hij is als eerst over de grens gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als dat de redenering is, is met stenen gooien ook een exit.
Exit Huub en Amanda.
Hmm, mag alleen Huub exit ook?
dan weet huub genoegquote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.
zou willen dat ik de helft van jouw vertrouwen had....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.
Jeanette? Dat herinner ik me totaal niet. Wel van Diane en Ingrid.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ingrid soms, maar Janet deed het constant![]()
Daarom juist. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat er niets gebeurt. Dit is een vorm van geweld wat onder het strafrecht valt. Een redactie kan zich daar niet boven stellen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit kost je in de stad een nacht op het politiebureau....
En volgens mij stond in de regels dat er geen strafbare zaken mochten plaatsvinden, maar kennelijk is de villa een vrijhaven geworden.
Het hek is al lang van de dam...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.
Je bedoelt Huub. We zijn het eens!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we het dan gewoon op alleen rat houden. Hij is als eerst over de grens gegaan.
Hoeveel ben je bereid op te geven. Een oog ? Een broken arm ? Gaten in je schouder ?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg Amanda ook pas nadat ze een paar stenen richting haar hoofd kreeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als dat de redenering is, is met stenen gooien ook een exit.
Exit Huub en Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |