Je kent me toch een beetje?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!
Stelletje idioten die niet meer normaal mogen doen, constant op de grens moeten gaan maar er net niet overheen mogen, dit is te triest voor woorden.
Maar Tien heeft gelijk gekregen: Het is geen pestshow geworden maar een stijlvol programma![]()
![]()
![]()
Snap ik (hoewel ik het niet helemaal mee eens ben), maar het haalt wel alle spanning weg. Laat ze het maar zelf uitzoeken wat de grens is. En moet er dan een favoriet uit, so be it ! Geeft ook wat meer doorstroming in het miljonairsbestand.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat jullie ook weer reageren, deze stond nog open .....
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
ach scan je weet inmiddels toch ook wel hoe het ;programma werktquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is aan het lachen en denkt er waarschijnlijk geen moment aan dat dit gewoon een exit is.
Het verschil in hun reactie (allebei van hun stoel gewipt) was inderdaad heel groot.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, die houdt echt zijn hoofd er wel bij.
Dat zag je daarnet ook
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef akveor het volgende:
Het probleem is nu als Amanda geen waarschuwing krijgt ze nooit zal geloven dat ze fysiek geweld heeft gebruikt.
Schaffen jullie dan ook de fysiek geweld-regel af?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Dat is nou de grens die ze bewakenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
Feitelijk zitten we dus bij elke mogelijke ruzie voor niets op een exit te hopen. Dat haalt wel erg veel spanning uit 'het spel'.
Aanzienlijk grappiger, inderdaad...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:20 schreef markisboer het volgende:
jaap is grapiger dan huub
Ik wil de herhaling zien en de wond, dan komt m'n oordeelquote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.
Vind die schoen ook echt niet kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook fysiek geweld wat mij betreft, maar ik snap dat ze daar nog onderuit kunnen komen.
Je zei zelf dat je hem verwachttequote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, als je het niet bevalt ga je maar lekker weg. Zielige kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |