quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben ook zover. Laat ze elkaar maar verrot slaan. Allemaal in de ring en er op los slaan. De laatste die staat heeft gewonnen. Dan kunnen wij weer wat anders gaan doen.
Brian: huub, hup, hupquote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Pistolen ook dan maar op de bestellijst zetten. Shoot-outs in De Gouden Kooiquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Ja!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wil Brian wel eens zien op mescaline, datura of PCP...
Via de streams dan, he. Ik zou me er niet bij in de buurt ophouden.
hmm, ik van niveautje PABO.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind Amanda meer van het kaliber Tango
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!quote:
Dat gaat wel erg ver.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?![]()
Maar hij is niet geobsedeerd, hoor. Echt niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Amanda heeft met het slaan met haar schoen de grens overschreden en als jullie daar anders over denken moeten jullie Nena en Nathanael hun 10 mille terug gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Als jullie Amanda's mep met de hak van de schoen toestaan, is volgens mij het hek van de dam.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Wat zijn dat voor drugs?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, die houdt echt zijn hoofd er wel bij.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Jaap is zo ontzettend slim.
Wij ook niet, toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Maar hij is niet geobsedeerd, hoor. Echt niet!
Dankjewel.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik vind dit anders heerlijke TV, en het mag van mij nog wel veel verder gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het hele programma gaat toch al nergens meer over?!
Stelletje idioten die niet meer normaal mogen doen, constant op de grens moeten gaan maar er net niet overheen mogen, dit is te triest voor woorden.
Maar Tien heeft gelijk gekregen: Het is geen pestshow geworden maar een stijlvol programma![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat jullie ook weer reageren, deze stond nog open .....
Nu de DGK_redactie ook weer reageert, kunnen jullie hier nog eens
uitleggen waarom Natasia die borst-operatie heeft gekregen, zonder
enige unanieme stemming ??? Zeker als jullie zo hard verkondigen dat
zij geen voorkeursbehandeling krijgt, roept dit toch wel enige vragen op ...
Nee, ze gaat voor Huub en voor zichzelf een hamburger bakken. Jammer hè.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:19 schreef grazygirl het volgende:
lieke weer eens boos weggelopen?
Heel leuk, maar ik heb het idee dat ze wel regelmatig naar die rand toegestuurd worden omdat het anders 'te saai' wordt... en dat is het trieste van dit programma dat echt geen pestshow zou worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze gaat voor Huub en voor zichzelf een hamburger bakken. Jammer hè.
Geen ban?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, volgensmij heb ik dat eerder gehoord maar dan andersom.
Geef hier je tips aan DGK_REDACTIEquote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja!
Mescaline!
Post eensch in dat ideeën voor de DGK Redactie topic!![]()
Is ook fysiek geweld wat mij betreft, maar ik snap dat ze daar nog onderuit kunnen komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian loopt weer mooie verhalen te vertellen.
Die twee stoelen omkiepen vond ik ook knap gevaarlijk.
Dat zou wel een idee zijn ja:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja!
Mescaline!
Post eensch in dat ideeën voor de DGK Redactie topic!![]()
heee kanjers! leuk programma maken julliequote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vinden jullie Listerine in iemands gezicht spuiten nog toegestaan ? Lijkt me erg gevaarlijk en je zag dat Brian dat spul wel overwogen ging halen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat wordt weer konijnen vannachtquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Varen het volgende:
Huub vraagt zich af waarom Amanda met haar schoen sloeg
Alcohol misschien?
Dan zouden ze fucking huub, brain en natasia ook allang weg gestuurd moeten hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef farceman het volgende:
Als Amanda nu geen exit krijgt weet ik het ook niet meer?
Nena moets voor een schopje weg? en Amanda slaat vol met een schoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |