Dat weten ze al. Wordt in ruzie's ook nog wel is mee gesmeten.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef blomst het volgende:
Huub heeft nog wel meer informatie over Eric die niemand mag weten.
Zou dat zijn dat hij Huub heeft lastig gevallen?
zou het dan tochquote:Op maandag 4 juni 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk nou.. Huupje heeft nog wat oud zeer....
Hij haalt ook tijdens ieder optreden zijn 'hoer-verhaal' erbij.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:43 schreef FuTilE het volgende:
Huub moet nog even geprezen om zijn media-optreden
Nou ja, hij herhaalt alles wat hij wel erg goed vond van zichzelf meermaals..quote:Op maandag 4 juni 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij haalt ook tijdens ieder optreden zijn 'hoer-verhaal' erbij.
Dat is bij alle bewoners. Na 8 maanden ben je gewoon door je gesprekstof heen...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou ja, hij herhaalt alles wat hij wel erg goed vond van zichzelf meermaals..
Ja, maar Huub doet het zo'n 20 keer binnen tien minuten..quote:Op maandag 4 juni 2007 00:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is bij alle bewoners. Na 8 maanden ben je gewoon door je gesprekstof heen...
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:48 schreef Soho het volgende:
Brian zit onder de schrammen. Jaap heeft een serieuze oplossing: "Als iedereen z'n nagels nou gewoon voortaan knipt..."
DIKKE PAPSAK!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:49 schreef blomst het volgende:
Nu pakt Amanda haar momentje nu
Jaap krijgt weer een sterf.
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
En als zij eenmaal begint, is het einde zoek
Oh nee, het is Amanda...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
He! Ik zie een hoer!
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik krijg alcohol in mn gezicht"
Huub: "Daar heb je normaal ook geen problemen mee."
Vocht in haar gezicht is d'r sowieso niet vreemd...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik krijg alcohol in mn gezicht"
En vervolgens, net zo erg als de Titanic die gezonken isquote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef Meganog het volgende:
Amanda: Ja duh ik krijg alcohol in mijn gezicht!!
Jaap: D'r makeup is uitgelopen!
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Amanda toch een uitgebreid vocabulaire.
Sterf, klootzak, ja maar, soow jongen
Amanda is verstandelijk gehandicapt en geeft daar uiting aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.
De rest zijn allemaal komedianten.
Zo heel erg veel scheelt het niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amanda is verstandelijk gehandicapt en geeft daar uiting aan.
Dan wel eerst een douche graagquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda tegen Huub: "Het enige wat jij bij mij mag is mijn kut likken"
Zoals gewoonlijk en haar niveau zakt weer dramatischquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens Amanda zijn Jaap en Huub zielig omdat ze hier alleen maar zitten om TV te maken. Laat ik daar nou net blij mee zijn. De rest zijn maar een stelletje zitzakken.
Enne, Adel is bezopen, duidelijk.
goh dus ze geeft toe?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Huub je bent een zielig mannetje. Het enige wat je mag is mijn kut likken"
Ze is zuiver zou brian zeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.
De rest zijn allemaal komedianten.
Haar niveau bevindt zich op een constant dieptepuntquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk en haar niveau zakt weer dramatisch
Alles wijst dus aardig in de richting van de toneelhaak.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric tegen Natasia : "Over 25 dagen heb ik weer een zwaar examen. Daarvoor moet ik de hele dag achter de computer zitten, en dat willen ze niet. Ik snap dat wel, maar ze willen mij niet begrijpen"
Nouja zogenaamd. Van wat ik heb gezien is 't niet echt 'n prachtexemplaar volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda probeert nu Huub te pakken op een zogenaamd kleine lul. Huub lacht erom.
Verrek! Daar stond ik nog niet eens bij stilquote:
wil niets zeggen over mooi of niet mooi....maar volgens mij is hij alles behalve klein te noemen.....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja zogenaamd. Van wat ik heb gezien is 't niet echt 'n prachtexemplaar volgens mij.
Van Huub? Heeft die 'n grote penis serieus? Heb ik nooit gezien hoor. Ik schrik niet eens meer van de vechtmomenten trouwens, ik hoor al weer kankerdit kankerdat. Kan dat nou niet ff wat intelligenter..quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wil niets zeggen over mooi of niet mooi....maar volgens mij is hij alles behalve klein te noemen.....![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verrek! Daar stond ik nog niet eens bij stil![]()
![]()
Nee vuile kankerlijerquote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Donnie29 het volgende:
Zei Huub nou Stein kankerlijer?
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Donnie29 het volgende:
wat zei huub precies waardoor brian hem wou aanvallenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef farceman het volgende:
Jaap en Huub mochten niks tegen Brianen nu mag Brian wel Huub aanvallen?!!!
Nieuwe ronde!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:02 schreef paraquat het volgende:
kut, heb ik het weer gemist!!!
nou ik heb hier eens een foto voorbij zien komen,en huub zn jongeheer is niet bepaald klein te noemen voor zo`n klein opdondertje!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van Huub? Heeft die 'n grote penis serieus? Heb ik nooit gezien hoor. Ik schrik niet eens meer van de vechtmomenten trouwens, ik hoor al weer kankerdit kankerdat. Kan dat nou niet ff wat intelligenter..![]()
Welneequote:
Omdat Brain een "allochtoon" is, en die zijn zieligquote:Op maandag 4 juni 2007 01:03 schreef farceman het volgende:
Waarom mag Brian alles doen eerst tegen Jaap en dan moet er beveiliging komen.
Brian valt aan en mag dan niks doen
Nope. DIt inmiddels is het absolute plafond wat intelligentie betreft.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van Huub? Heeft die 'n grote penis serieus? Heb ik nooit gezien hoor. Ik schrik niet eens meer van de vechtmomenten trouwens, ik hoor al weer kankerdit kankerdat. Kan dat nou niet ff wat intelligenter..![]()
Daar houdt ze vanquote:Op maandag 4 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
Huub spuugt amanda in haar gezicht en is er trots op, hij wou het nog een keer doen![]()
Amanda zei dat Huub niet kan likken. Dus Jaap hield zijn hand voor Huub's mond, hij like eraan en Jaap zei zie je dat hij wel kan likken. En smeerde het in Amanda's gezicht. Daarop gooide Brian Jaap's ligstoel om en daarna die van Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:03 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat zei huub precies waardoor brian hem wou aanvallen
Toch wel prettig dat ze zo'n grote tuin hebben. Als ze bij mij opgesloten waren, hadden ze niet zo achter elkaar aan kunnen rennen... ;-)quote:Op maandag 4 juni 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Begin van de volgende aanval
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Donnie29 het volgende:
Ja waarom wilde hij dat doen?? Omdat ie met een schoen werd gemept.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
Huub spuugt amanda in haar gezicht en is er trots op, hij wou het nog een keer doen![]()
Ja was ijdele hoop.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope. DIt inmiddels is het absolute plafond wat intelligentie betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |