Vocht in haar gezicht is d'r sowieso niet vreemd...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik krijg alcohol in mn gezicht"
En vervolgens, net zo erg als de Titanic die gezonken isquote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef Meganog het volgende:
Amanda: Ja duh ik krijg alcohol in mijn gezicht!!
Jaap: D'r makeup is uitgelopen!
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:53 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Amanda toch een uitgebreid vocabulaire.
Sterf, klootzak, ja maar, soow jongen
Amanda is verstandelijk gehandicapt en geeft daar uiting aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.
De rest zijn allemaal komedianten.
Zo heel erg veel scheelt het niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Amanda is verstandelijk gehandicapt en geeft daar uiting aan.
Dan wel eerst een douche graagquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda tegen Huub: "Het enige wat jij bij mij mag is mijn kut likken"
Zoals gewoonlijk en haar niveau zakt weer dramatischquote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens Amanda zijn Jaap en Huub zielig omdat ze hier alleen maar zitten om TV te maken. Laat ik daar nou net blij mee zijn. De rest zijn maar een stelletje zitzakken.
Enne, Adel is bezopen, duidelijk.
goh dus ze geeft toe?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Huub je bent een zielig mannetje. Het enige wat je mag is mijn kut likken"
Ze is zuiver zou brian zeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is tof. Amanda beleeft het en vertelt daarover.
De rest zijn allemaal komedianten.
Haar niveau bevindt zich op een constant dieptepuntquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk en haar niveau zakt weer dramatisch
Alles wijst dus aardig in de richting van de toneelhaak.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric tegen Natasia : "Over 25 dagen heb ik weer een zwaar examen. Daarvoor moet ik de hele dag achter de computer zitten, en dat willen ze niet. Ik snap dat wel, maar ze willen mij niet begrijpen"
Nouja zogenaamd. Van wat ik heb gezien is 't niet echt 'n prachtexemplaar volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Amanda probeert nu Huub te pakken op een zogenaamd kleine lul. Huub lacht erom.
Verrek! Daar stond ik nog niet eens bij stilquote:
wil niets zeggen over mooi of niet mooi....maar volgens mij is hij alles behalve klein te noemen.....quote:Op maandag 4 juni 2007 00:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja zogenaamd. Van wat ik heb gezien is 't niet echt 'n prachtexemplaar volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |