Nee, niet bij een echte klap (nog wel met een puntig voorwerp).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ach scan je weet inmiddels toch ook wel hoe het ;programma werkt![]()
Ze zullen wel zeggen, dat alles in het heetst van de strijd gebeurde en dat iedereen wat deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.
Er is al wat leuks in het Youtube topic te vindenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wil de herhaling zien en de wond, dan komt m'n oordeel[ik zag het niet, streams begeven het hier soms, zo ook dit moment]
Nena zat ook te lachen toen ze haar exitbrief zat voor te lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is aan het lachen en denkt er waarschijnlijk geen moment aan dat dit gewoon een exit is.
Dat verbaast me weinig dat jij dit heerlijke TV vindt... ik vind dat niet, ik had een programma verwacht waarin men elkaar in het eerste jaar door en door zou leren kennen, liefhebben en haten, en waar het 2de jaar de strijd pas echt zou beginnen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dit anders heerlijke TV, en het mag van mij nog wel veel verder gaan
Misschien willen ze de wond even zien achter.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Wopper1 het volgende:
En Huub is nu naar achteren geroepen.. Ronde 2 is in aantocht, hulde voor de redactie.
Vreemd verhaal van Hupert iddquote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Hanekrooi het volgende:
Vind het maar vreemd dat Huub vanavond Brian van Japio afhaalde. Huub was bang dat Brian zou gaan slaan zei ie.
Later zei Huub tegen Brian, dat ie niemand op die manier het huis uit wilde krijgen., en daarom ingreep..
Dat is toch juist de manier om een snelle exit voor mekaar te krijgen?
waar moet ik op zoeken? hak rug huub?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is al wat leuks in het Youtube topic te vinden![]()
BB3quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Amanda zit te duimen. Onbeheersbare zuigreflexen ?
Ze lijkt wel dat blondje uit BB5, Linda (?)
[afbeelding]
Dat ie Amanda in het gezicht spuugde en sloeg is ie idd alweer vergetenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef Ysblok het volgende:
wat loopt brian nou over spugen te lullen dan![]()
Ze moet nou ondertussen toch wel iets groters gewend zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Het meisje gaat duimzuigen,
wie was het ook alweer in BB3, Jeanet, die duimzoog?
[afbeelding]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind die schoen ook echt niet kunnen.
Vooral een naaldhak niet.
Heb daar grote ongelukken van gezien .
Ja, maar als iemand vanwege fysiek geweld (of vrijwillig) eruit gaat, komt er gewoon weer iemand voor terug. En je weet nooit wie er voor terug komt, voor hetzelfde geld is het je worst nightmare. Dat schiet dus niet op.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef Hanekrooi het volgende:
Vind het maar vreemd dat Huub vanavond Brian van Japio afhaalde. Huub was bang dat Brian zou gaan slaan zei ie.
Later zei Huub tegen Brian, dat ie niemand op die manier het huis uit wilde krijgen., en daarom ingreep..
Dat is toch juist de manier om een snelle exit voor mekaar te krijgen?
zou volgens mij ook een duidelijke exit zijn.....maar blijkbaar veranderen de regels per minuut daar!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschuwing???? Ik begrijp niet dat dit niet volgens iedereen een overduidelijke exit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |