NEUU NEEUUU NEEEU, ik zag die hak zeker 20 fokking centimers naar binnen gestoken worden!!! echt! ik ben er toch bij!?quote:
Gij was onder invloed?!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hele vrolijke, ga je olifantjes van zien enzo. En soms Jan Pronk, als je geluk hebt.
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
De schade viel mee joh. Relaxe!
Weet je wat het verschil tussen jou en mij is?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het kan me niet laag genoeg gaan. Ik zie ook graag de andere kant van de samenleving zien...
Dat is ook de taktiek hè.... alles groot maken wat een ander je heeft aangedaan en wat ze zelf doen negeren...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
Zeer storend dat het bij Amanda en Brian totaal niet speelt dat die klap wel eens een exit kan zijn.
Dat maakt het morgen wel extra leuk als het dat wel is. Amanda gaat echt helemaal flippen
opzouten.met die hoer,der uit.......had verkeerd af kunnen lopen met een hak slaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
Het zijn niet eens echte tietenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
Dus een fikse inwendige bloeding is primaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:
a. geen gebroken botten
b. geen permanente schade aan lichaamsdelen
c. bloed. Toegestaan zolang het er maar niet "uitstroomt", dus een klein sneetje moet kunnen.
Al het andere is toegestaan
Dat dat trapje tot geen enkele schade heeft geleidquote:Op maandag 4 juni 2007 01:31 schreef farceman het volgende:
[..]
wat was het verschil met trapje Nena?
Mooi he, dat verschil van smaakquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil tussen jou en mij is?
Ik kijk al vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Maar in jouw ogen was het de eerste 4 maanden waarschijnlijk te saai....
Regel C nog even iets minder streng en ik ga akkoord.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon de volgende regels instellen ivm fysiek geweld:
a. geen gebroken botten
b. geen permanente schade aan lichaamsdelen
c. bloed. Toegestaan zolang het er maar niet "uitstroomt", dus een klein sneetje moet kunnen.
Al het andere is toegestaan
Brianquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Even een lijstje maken wie er al aan haar borsten hebben mogen voelen?
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Dianequote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Verdomme Ingrid ja.... en ik was nog wel zo verliefd.![]()
Je vindt wel wat!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet eens overwegen wat er nog boeiend is aan DGK![]()
Met name die laatste was zwaar gestoordquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Diane
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben twee duimzuigers gehad, Ingrid en Diane
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.quote:
Jaap heeft telefoon gehad dat ze moeten stoppen...dus ga er maar niet van uitquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Eerlijk gezegd, snap ik niet dat iemand na dergelijk fysiek geweld (slaan met een schoen met naaldhak met een verwonding als gevolg) nog gewoon tot de volgende dag kan blijven. Binnen een half uur zou er dan toch die taxi voor moeten komen rijden. Als je met dit soort dingen niet meteen ingrijpt en het op zijn beloop laat, dan kan er van alles gebeuren in de komende uren.
Ik kijk ook vanaf het begin en momenteel is het idd minder spannend. Waar in het begin de regels duidelijk waren, ligt het er nu aan hoe tof de redactie je vindt. En vragen worden er toch niet gesteld omdat de erge delen uit de uitzending worden geknipt of er komt weer een streamlock(Alleen voor Brian).quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Ik heb hoopquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Eerlijk gezegd, snap ik niet dat iemand na dergelijk fysiek geweld (slaan met een schoen met naaldhak met een verwonding als gevolg) nog gewoon tot de volgende dag kan blijven. Binnen een half uur zou er dan toch die taxi voor moeten komen rijden. Als je met dit soort dingen niet meteen ingrijpt en het op zijn beloop laat, dan kan er van alles gebeuren in de komende uren.
Dit kost je in de stad een nacht op het politiebureau....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Tissik het volgende:
Ik post hier ook niet vanaf het begin, maar kijk het programma wel vanaf de eerste dag. Ik vind dit een stuk leuker als in het begin. Ik zie Brian graag para worden en wacht nog steeds op het moment dat hij finaal doordraait.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf dag 1 en heb het programma dus in 8 maanden naar de klote zien gaan, jij post hier nu ruim 4 maanden dus ik ga er even vanuit dat je ook pas bent gaan kijken toen het programma al een eind flink naar de klote was.
Maar wel heel leuk voor het programma.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Met name die laatste was zwaar gestoord![]()
.
Als dat de redenering is, is met stenen gooien ook een exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
Ingrid soms, maar Janet ah Dianadeed het constantquote:
Laten we het dan gewoon op alleen rat houden. Hij is als eerst over de grens gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als dat de redenering is, is met stenen gooien ook een exit.
Exit Huub en Amanda.
Hmm, mag alleen Huub exit ook?
dan weet huub genoegquote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Geen exit voor Amanda, anders had de telefoon allang gerinkeld. Sterker nog, niet eens een OW.
zou willen dat ik de helft van jouw vertrouwen had....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.
Jeanette? Dat herinner ik me totaal niet. Wel van Diane en Ingrid.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ingrid soms, maar Janet deed het constant![]()
Daarom juist. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat er niets gebeurt. Dit is een vorm van geweld wat onder het strafrecht valt. Een redactie kan zich daar niet boven stellen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit kost je in de stad een nacht op het politiebureau....
En volgens mij stond in de regels dat er geen strafbare zaken mochten plaatsvinden, maar kennelijk is de villa een vrijhaven geworden.
Het hek is al lang van de dam...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje maken dat ze dat wel degelijk krijgt. En Huub en Nathanael hoorden ook pas vele uren ná het gebeuren dat ze eruit moesten. Dus dat er nu nog geen reactie is, zegt niets. Amanda moet echt wel weg, anders is het hek van de dam. Dat risico kunnen ze niet nemen.
Je bedoelt Huub. We zijn het eens!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we het dan gewoon op alleen rat houden. Hij is als eerst over de grens gegaan.
Hoeveel ben je bereid op te geven. Een oog ? Een broken arm ? Gaten in je schouder ?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |