abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:56:07 #101
179327 Harry4
Treehugger
pi_50128098
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef Commensaal het volgende:

[..]

Niet te vergelijken met westerse democratieën. Iran is een groter gevaar voor de wereldvrede dan alle landen die tot nu toe kernwapens hebben.
Voor onze wereldvrede, dat geef ik toe. Maar wij zijn een gevaar voor hun wereld, vanuit hun idealen gezien. En Iran is opzich beter dan andere Islamitische staten. Ze zijn welvarender en hebben dus iets of wat meer macht. De meeste teroristen komen echt niet uit Iran, dat lijkt alleen maar zo omdat Iran zoveel in het nieuws is.
Ich bin Macho, süper Macho...
  Donald Duck held dinsdag 5 juni 2007 @ 14:56:11 #102
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50128100
quote:
En hoezo doet de VS dit allemaal uit eigenbelang? Waarom zouden ze zo een systeem plaatsen in Europa uit eigenbelang?
Ja, dat is volledig eigenbelang. Een raket vanuit bijv. iran naar new york vliegt over Polen. En dat is dus de locatie voor het schild. 't is echt niet omdat ze zo graag Europa willen beschermen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50128253
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, dat is volledig eigenbelang. Een raket vanuit bijv. iran naar new york vliegt over Polen. En dat is dus de locatie voor het schild. 't is echt niet omdat ze zo graag Europa willen beschermen.
Ik lees net dit op nu.nl:
quote:
'Rusland heeft baat bij raketschild'
Uitgegeven: 5 juni 2007 14:49

AMSTERDAM - President Bush heeft Rusland gerustgesteld omtrent het westerse raketschild. Tijdens zijn bezoek aan Tjechië zei de Amerikaanse president dat Rusland niet bang hoeft te zijn voor een nieuw raketschild. Het land kan er zelfs veel baat bij hebben, zo meldt NOS dinsdag.

Volgens Bush kan de raketschild ook Rusland beschermen door raketten uit Noord-Korea en Iran tegen te houden.

Raketten

De Russische president Poetin is niet blij met het raketschild, die in Polen en Tsjechië geïnstalleerd zal worden. Hij waarschuwde vorige week zelfs Russische raketten op West-Europa te richten.

Deze week spreken Bush en Poetin met elkaar over het raketschilde tijdens de G8.
pi_50148161
Amerika
Dat zegt de Amerikanen natuurlijk helemaal niks!
pi_50148760
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef respectmyauthority het volgende:
Amerika
California

San Diego O_

West Coast
An unstable system is a system that is not stable
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:06:40 #106
179327 Harry4
Treehugger
pi_50148821
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

California

San Diego O_

West Coast
Nou ja... als ik naar Amerika ga... dan naar de East Coast.
pi_50149007
Het Mid-Westen wordt ondergewaardeerd. Chicago is de mooiste stad van de VS en de aardigste Amerikanen vind je daar. En de meeste ruimte natuurlijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_50149113
Walking in the breeze
On the plains of old Sedona
Arizona.......
Among the trees
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:35:15 #109
99433 Tup
Tupperwaar
pi_50149696
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:49 schreef Commensaal het volgende:

[..]

Je geeft dus toe dat ik gelijk heb.
[..]

Ja, ik ben bereid democratische westerse landen meer souvereiniteit toe te staan dan (theocratische) dicaturen, zeker als die dictaturen wapens ontwikkelen die de rest van de wereld in gevaar kunnen brengen. Geen problemen mee.
[..]

Ik leg het blijkbaar niet goed uit. Ik kan alle begrip hebben voor je argumentatie. Hij is echter wel willekeurig en arbitrair. Je hebt het over soevereiniteit van Oost-Europa. Maar je vindt niet dat iedereen soeverein mag zijn. Je hebt het over dictaturen. Terwijl er een grijs gebied is tav. dictaturen en democratieën, wanneer wel wanneer niet. Hamas is bijvoorbeeld democratisch gekozen. Mijn conclusie is daarom dat je dus met je eigen maten meet. Niks ratio. Dat doen we allemaal, daar is niets mis mee, maar verpak het niet in een zogenaamd objectief sausje.
Wasserwunderland
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 01:57:38 #110
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50151084
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:18 schreef Beckham het volgende:

[..]

En anti amerika , denk dat dat op zich wel mee valt , eerder anti US beleid waardoor wij mee getrokken worden in de puinhopen die de US maakt
Inderdaad. Daar doelde ik ook op door te zeggen dat "anti-amerika" hier niet hetzelfde is als het afwijzen van de westerse cultuur. Dat wordt nogal eens (opzettelijk) vermengt.

Persoonlijk vind ik het neoconservatieve beleid van de VS en de navolgers daarvan in Europa juist erg anti-westers. De westerse waarden worden een voor een aan de kant geschoven en ondergeschikt gemaakt aan een steeds machtiger wordende overheid en geopolitieke strategische doelen.
pi_50151159
ik wacht nog steeds op een hele duidelijke uitleg waarom wij een VAZALSTAAT zijn van de VS en niet gewoon een land dat in zekere mate afhankelijk is van de VS, maar echt een vazalstaat, die gedwongen tribute betaald aan de VS, en gedwongen mee moet doen aan haar oorlogen omdat we anders militair ingenomen worden.
pi_50151316
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:06 schreef Cyclonis het volgende:
ik wacht nog steeds op een hele duidelijke uitleg waarom wij een VAZALSTAAT zijn van de VS en niet gewoon een land dat in zekere mate afhankelijk is van de VS, maar echt een vazalstaat, die gedwongen tribute betaald aan de VS, en gedwongen mee moet doen aan haar oorlogen omdat we anders militair ingenomen worden.
Oh nee, Nederland is geen vazalstaat in zijn puurste vorm, maar wat is wel puur in deze tijd eh? Nederland en eigenlijk de hele wereld is een groot stuk autonomie kwijtgeraakt aan Amerika, niet alleen op het politieke vlak maar ook vooral op het economische vlak.

De uitspraak "You are either with us, or against us" (ofzoiets) is natuurlijk de belichaming van deze situatie. En die uitspraak komt gevaarlijk dicht bij jouw definitie van een vazal.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_50151542
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik leg het blijkbaar niet goed uit. Ik kan alle begrip hebben voor je argumentatie. Hij is echter wel willekeurig en arbitrair. Je hebt het over soevereiniteit van Oost-Europa. Maar je vindt niet dat iedereen soeverein mag zijn. Je hebt het over dictaturen. Terwijl er een grijs gebied is tav. dictaturen en democratieën, wanneer wel wanneer niet. Hamas is bijvoorbeeld democratisch gekozen. Mijn conclusie is daarom dat je dus met je eigen maten meet. Niks ratio. Dat doen we allemaal, daar is niets mis mee, maar verpak het niet in een zogenaamd objectief sausje.
Ik vind dat je objectief kan vaststellen dat sommige landen een grotere bedreiging vormen voor onschuldige burgers dan andere. Maar als een westers land als bijv. Frankrijk zou aankondigen bijv. Turkije te willen vernietigen en daar serieuze voorbereiden voor zou lijken te treffen, zou ik net zo goed voor ingrijpen (en dus het schenden van de Franse souvereiniteit) zijn. Dan maakt het in principe niet uit of Frankrijk een democratie of dictatuur is, behalve dan dat de president van Frankrijk in de realiteit nooit zoiets zou zeggen omdat zijn land een moderne democratie is. Maar zodra een land de levens van onschuldige mensen niet respecteert, heb ik minder respect voor de souvereiniteit van dat land.

Toevallig hebben westerse democratieën mijns inziens op dit moment meer respect voor de levens van onschuldige burgers dan de meeste landen op de wereld. Ik zal echter niet zomaar zonder naar feiten te kijken meer respect hebben voor de souvereiniteit van een westers land dan van welk ander land dan ook. Ik heb sowieso weinig respect voor landen, mijn aandacht gaat vooral uit naar de levens van individuën. Ik vind dus niet dat ik mijn argumenten in een objectief sausje probeer te gieten, ze zijn naar mijn mening rationeel en zo objectief als ik maar zijn kan. Ik hou helemaal niet van argumenteren op basis van emoties.
  woensdag 6 juni 2007 @ 03:28:12 #114
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50151628
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:06 schreef Cyclonis het volgende:
Geen enkele normaal dekend operbevelhebber van een leger zou zich in Afghanistan of Irak wagen. Dat doe je alleen als vazalstaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50152047
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 03:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Geen enkele normaal dekend operbevelhebber van een leger zou zich in Afghanistan of Irak wagen. Dat doe je alleen als vazalstaat.
Wat geeft jouw uberhaupt het idee dat jij het recht hebt te zeggen wat opperbevelhebbers zouden moeten denken?

En wat jij als normaal denkend ziet, zie ik als laf.
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:46:19 #116
13250 Lod
Sapere aude!
pi_50152743
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 07:33 schreef Evil_Jur het volgende:
En wat jij als normaal denkend ziet, zie ik als laf.
Nee dan liever als een stel hillbillies doen alsof de wereld van jou is en tegenstanders met geweld intimideren.Ik heb liever dat iemand goed nadenkt over wat de gevolgen zijn en daar eventueel 'laffe' conclusies aan verbindt dan iemand die met een bord voor zijn koppen gelijk zijn Glock leeg schiet .
GNU Terry Pratchett
pi_50153829
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:54 schreef Hi_flyer het volgende:
Overigens is het m.i. omdat mensen de pest hebben aan het christelijk geloof en de VS als christelijk land zien.
Ik weet wel zeker, dat dat niet de reden is. Het christelijke aspect van de VS doet niet ter zake in deze. Het betreft de attitude van de Amerikanen die volledig misplaatst is vanwege hun collectieve domheid.
pi_50155964
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:46 schreef Lod het volgende:

[..]

Nee dan liever als een stel hillbillies doen alsof de wereld van jou is en tegenstanders met geweld intimideren.Ik heb liever dat iemand goed nadenkt over wat de gevolgen zijn en daar eventueel 'laffe' conclusies aan verbindt dan iemand die met een bord voor zijn koppen gelijk zijn Glock leeg schiet .
pi_50156023
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:46 schreef Lod het volgende:

[..]

Klinkt als de bush regering met de invasie van Irak en Iran.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:03:50 #120
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50156296
quote:

[..]

Inderdaad. Dan kan men maar beter koffers vol geld de grens over gooien (in een bodemloze put) en de handen weer wassen in onschuld.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:20:49 #121
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50156941
quote:

[..]

Helemaal mee eens !

Als ze de mensheid nou eens gewoon zouden vertellen, waar het allemaal om draait, zou het nooit zover gekomen zijn !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:29:59 #122
99433 Tup
Tupperwaar
pi_50157208
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 03:12 schreef Commensaal het volgende:
Ik vind dat je objectief kan vaststellen dat sommige landen een grotere bedreiging vormen voor onschuldige burgers dan andere. Maar als een westers land als bijv. Frankrijk zou aankondigen bijv. Turkije te willen vernietigen en daar serieuze voorbereiden voor zou lijken te treffen, zou ik net zo goed voor ingrijpen (en dus het schenden van de Franse souvereiniteit) zijn. Dan maakt het in principe niet uit of Frankrijk een democratie of dictatuur is, behalve dan dat de president van Frankrijk in de realiteit nooit zoiets zou zeggen omdat zijn land een moderne democratie is. Maar zodra een land de levens van onschuldige mensen niet respecteert, heb ik minder respect voor de souvereiniteit van dat land.
Nogmaals, ik heb de grootste bedenkingen bij landen als Iran e.d., maar als ik dit lees, vraag ik me af wat je vindt van Frankrijk vervangen door de VS en Turkije door Irak. Waarom geen sterk geluiden horen als het gaat om de VS?
Wasserwunderland
pi_50157977
Economische afhankelijkheid maakt je nog geen vazalstaat. in dat geval zijn wij ook vazalstaat van Duitsland, Frankrijk en Engeland. En is op zijn beurt Frankrijk weer een vazalstaat van Engeland en Engeland een vazalstaat van Frankrijk.

En iemand de oorlog in volgen heeft meerdere redenen dan dwang. Vergeet niet dat de VS een alliantie heeft met de meeste Europese landen en als deze landen 9/11 interpreteren als een directe aanval op de VS dan hebben ze alle redenen om een reactie te geven op het land die daar verantwoordelijk voor kan worden gehouden. Blijkbaar vond de Nederlandse regering ook dat Afghanistan in zekere zin daar verantwoordelijk voor was. Ik heb nooit ergens meegekregen dat de VS ons heeft gedwongen mee te doen. Jij wel?
pi_50158012
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Tup het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb de grootste bedenkingen bij landen als Iran e.d., maar als ik dit lees, vraag ik me af wat je vindt van Frankrijk vervangen door de VS en Turkije door Irak. Waarom geen sterk geluiden horen als het gaat om de VS?
De VS is een land met meer democratie en respect voor de levens van onschuldige burgers dan Iran en Irak (in het verleden en nu). Daarom acht ik de VS in staatkundig opzicht moreel superieur aan een land als Irak. Je kunt je natuurlijk wel afvragen of de inval in Irak het leven van de burgers daar verbeterd heeft, ook al was schenden van de souvereiniteit moreel verdedigbaar.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:02:01 #125
179327 Harry4
Treehugger
pi_50158461
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Commensaal het volgende:

[..]

De VS is een land met meer democratie en respect voor de levens van onschuldige burgers dan Iran en Irak (in het verleden en nu). Daarom acht ik de VS in staatkundig opzicht moreel superieur aan een land als Irak. Je kunt je natuurlijk wel afvragen of de inval in Irak het leven van de burgers daar verbeterd heeft, ook al was schenden van de souvereiniteit moreel verdedigbaar.
Of je Irak en Afganistan wel of niet goedkeurt. Een land dat is bevrijd wordt vaak gevolgd door een burgeroorlog. Zo ook de Amerikaanse burgeroorlog, Finse burgeroorlog etc, etc.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:46:40 #126
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_50160010
Geld
pi_50160228
Ik denk dat de regering Bush al te vaak heeft laten zien niet het beste met ons voor te hebben, maar met zichzelf.

Zelfs de eigen burgers wordt de nek omgedraaid. Het is pure zelfverrijking wat die lui doen.

Gek he, dat wij ons verre willen houden van dat politieke systeem daar dat dit toelaat?
pi_50160665
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef X. het volgende:
Ik denk dat de regering Bush al te vaak heeft laten zien niet het beste met ons voor te hebben, maar met zichzelf.

Zelfs de eigen burgers wordt de nek omgedraaid. Het is pure zelfverrijking wat die lui doen.

Gek he, dat wij ons verre willen houden van dat politieke systeem daar dat dit toelaat?
Pfff ja hoor wat is er nou weer mis met Amerika?
pi_50161127
1 partij heeft de macht en de macht wordt ook nog eens gekocht.

Daarbij is het vriendjespolitiek. Zo is Bush uberhaupt aan de macht gekomen.

Als je dat niet ziet, heb je oogkleppen op hoor.
pi_50161335
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef X. het volgende:
1 partij heeft de macht en de macht wordt ook nog eens gekocht.

Daarbij is het vriendjespolitiek. Zo is Bush uberhaupt aan de macht gekomen.

Als je dat niet ziet, heb je oogkleppen op hoor.
En daarom vind je Amerika kut?

Amerika is juist geniaal!
pi_50169844
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef respectmyauthority het volgende:

[..]

Amerika is juist geniaal! super kut
pi_50170984
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef respectmyauthority het volgende:

[..]

Amerika is juist geniaal!
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:56:11 #134
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50170999
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef respectmyauthority het volgende:

[..]
Wow, jij bent een meester met woorden, he?
pi_50171163
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hij is vol bittere spot.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:05:23 #136
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50171235
U klinkt mij cither, Hollands bard
Wiens werk de tand der tijden tart
Oh born van zoveel schats!
Die Neerlands volk zo eert en roemt
en met de naam van Vader noemt
Terecht! oh respectmyauthority

Gij Vondel, Bredero en Hooft
Waar niet van dichtalent beroofd
Dat ziet men aan 't debiet
En ook gij Bellamy en Poot
Waar niet van dichtalent ontbloot
maar respectmyauthority's waart gij niet

Want gij konk boven allen uit
gij sloeg de vaderlandsche luit
gij zong een Hollands lied
De krans die om uw slapen gloort
Is van rechtvaderlandsche soort
godsvruchtig en solied

Waar is uw weerga, zoet poeet
die Neerlands taal als honing kneed
Verheven fenomeen
Welk land, welk volk op heel dees aard
heeft ooit een tweede respectmyauthority gebaard
Dat kon ons land alleen

Zucht, dichter-pensionaris warm,
in't hemelrijk, in godes arm
Wier naam u altoos preest
De laatste Nederlander sterft,
eer respectmyauthority zijn glorie derft
en Nederland zijn geest.
pi_50172346
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben net zo geniaal als Amerika.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:50:56 #138
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50172493
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:46 schreef respectmyauthority het volgende:

[..]

Ik ben net zo geniaal als Amerika.
Dimlicht.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 18:56:40 #139
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50172681
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:50 schreef Floripas het volgende:
Dimlicht.
Carpe Libertatem
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:18:25 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50173447
Go canada!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50173575
EU
USA
Canada
Australie
New Zeeland
Japan

De rest van de wereld
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:26:57 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50173783
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Cyclonis het volgende:
EU
USA
Canada
Australie
New Zeeland
Japan

De rest van de wereld
Ijsland
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50174753
Ik heb niet het gevoel dat de anti-Amerikaanse sentimenten extreme vormen aannemen. Zo denk ik dat het een jaar of 3 a 4 geleden echt een stuk erger was. Ik woonde toen met mijn Amerikaanse vriendin in Londen en mensen deden soms echt gemeen tegen haar op niets af.

Voordat ik haar leerde kennen was ik ook erg anti-Amerikaans. Zij heeft mijn ogen echter geopend en laten zien dat de VS een erg leuk en mooi land is. De bewoners zijn bovendien ook erg aardig. Tuurlijk, er zijn mindere kanten aan het land, maar dat heeft elk land. Laat je asjeblieft niet op de kast jagen door domme idioten als respectmyauthority en z'n gebral, want daar heeft niemand wat aan.
PWBF
pi_50187820
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Cyclonis het volgende:

USA

De rest van de wereld
pi_50187860
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Voordat ik haar leerde kennen was ik ook erg anti-Amerikaans. Zij heeft mijn ogen echter geopend en laten zien dat de VS een erg moordzuchtig, hypocriet, jezushuggin', leuk en mooi land is. De bewoners zijn bovendien ook erg aardig, hypocriet, godlievend en dik.
pi_50187884
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 01:18 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]
inderdaad
pi_50187968
Ach man
pi_50189342
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat de anti-Amerikaanse sentimenten extreme vormen aannemen. Zo denk ik dat het een jaar of 3 a 4 geleden echt een stuk erger was. Ik woonde toen met mijn Amerikaanse vriendin in Londen en mensen deden soms echt gemeen tegen haar op niets af.

Voordat ik haar leerde kennen was ik ook erg anti-Amerikaans. Zij heeft mijn ogen echter geopend en laten zien dat de VS een erg leuk en mooi land is. De bewoners zijn bovendien ook erg aardig. Tuurlijk, er zijn mindere kanten aan het land, maar dat heeft elk land. Laat je asjeblieft niet op de kast jagen door domme idioten als respectmyauthority en z'n gebral, want daar heeft niemand wat aan.
Zelfde ervaring. Een Amerikaanse vriendin liet me de andere kant van de medaille zien. Nou heb ik m'n ogen niet in me reet zitten, dus ik kon het meeste met mijn ogen zien, maar het hielp dan ook dat ik in de VS woonde. Ben nooit anti-VS geweest, wel anti-Bush / anti-Republikeins maar ik ben wat dat betreft behoorlijk bijgedraaid.

Overigens heb ik ook minder prettige ervaringen overgehouden aan een bezoek aan Nederland samen met mijn Amerikaanse vriendin. De spreekwoordelijke Nederlandse tolerantie was weer ver te zoeken. Alsof mijn vriendin verantwoordelijk was voor het binnen- en buitenlandse beleid van de VS, tot aan de Fahrenheit schaal en het imperial systeem toe!
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 7 juni 2007 @ 04:30:50 #149
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50189351
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 04:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Overigens heb ik ook minder prettige ervaringen overgehouden aan een bezoek aan Nederland samen met mijn Amerikaanse vriendin. De spreekwoordelijke Nederlandse tolerantie was weer ver te zoeken. Alsof mijn vriendin verantwoordelijk was voor het binnen- en buitenlandse beleid van de VS, tot aan de Fahrenheit schaal en het imperial systeem toe!
Stemt je vriendin?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50189352
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef Lyrebird het volgende:
Het Mid-Westen wordt ondergewaardeerd. Chicago is de mooiste stad van de VS en de aardigste Amerikanen vind je daar. En de meeste ruimte natuurlijk.
Toffe mensen, een beetje vreemd en ze hebben een dwaas als president.
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')