Pfff ja hoor wat is er nou weer mis met Amerika?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef X. het volgende:
Ik denk dat de regering Bush al te vaak heeft laten zien niet het beste met ons voor te hebben, maar met zichzelf.
Zelfs de eigen burgers wordt de nek omgedraaid. Het is pure zelfverrijking wat die lui doen.
Gek he, dat wij ons verre willen houden van dat politieke systeem daar dat dit toelaat?
En daarom vind je Amerika kut?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef X. het volgende:
1 partij heeft de macht en de macht wordt ook nog eens gekocht.
Daarbij is het vriendjespolitiek. Zo is Bush uberhaupt aan de macht gekomen.
Als je dat niet ziet, heb je oogkleppen op hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
En daarom vind je Amerika kut?
Amerika is juist geniaal! super kut
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
En daarom vind je Amerika kut?
Amerika is juist geniaal!![]()
Hij is vol bittere spot.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, jij bent een meester met woorden, he?
Ik ben net zo geniaal als Amerika.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow, jij bent een meester met woorden, he?
Dimlicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:46 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Ik ben net zo geniaal als Amerika.![]()
Ijslandquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:21 schreef Cyclonis het volgende:
EU
USA
Canada
Australie
New Zeeland
Japan
De rest van de wereld
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Voordat ik haar leerde kennen was ik ook erg anti-Amerikaans. Zij heeft mijn ogen echter geopend en laten zien dat de VS een erg moordzuchtig, hypocriet, jezushuggin', leuk en mooi land is. De bewoners zijn bovendien ook erg aardig, hypocriet, godlievend en dik.
Zelfde ervaring. Een Amerikaanse vriendin liet me de andere kant van de medaille zien. Nou heb ik m'n ogen niet in me reet zitten, dus ik kon het meeste met mijn ogen zien, maar het hielp dan ook dat ik in de VS woonde. Ben nooit anti-VS geweest, wel anti-Bush / anti-Republikeins maar ik ben wat dat betreft behoorlijk bijgedraaid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat de anti-Amerikaanse sentimenten extreme vormen aannemen. Zo denk ik dat het een jaar of 3 a 4 geleden echt een stuk erger was. Ik woonde toen met mijn Amerikaanse vriendin in Londen en mensen deden soms echt gemeen tegen haar op niets af.
Voordat ik haar leerde kennen was ik ook erg anti-Amerikaans. Zij heeft mijn ogen echter geopend en laten zien dat de VS een erg leuk en mooi land is. De bewoners zijn bovendien ook erg aardig. Tuurlijk, er zijn mindere kanten aan het land, maar dat heeft elk land. Laat je asjeblieft niet op de kast jagen door domme idioten als respectmyauthority en z'n gebral, want daar heeft niemand wat aan.
Stemt je vriendin?quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook minder prettige ervaringen overgehouden aan een bezoek aan Nederland samen met mijn Amerikaanse vriendin. De spreekwoordelijke Nederlandse tolerantie was weer ver te zoeken. Alsof mijn vriendin verantwoordelijk was voor het binnen- en buitenlandse beleid van de VS, tot aan de Fahrenheit schaal en het imperial systeem toe!
Toffe mensen, een beetje vreemd en ze hebben een dwaas als president.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef Lyrebird het volgende:
Het Mid-Westen wordt ondergewaardeerd. Chicago is de mooiste stad van de VS en de aardigste Amerikanen vind je daar. En de meeste ruimte natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |