Ja, heerlijk is dat, de vervelende klant uithangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef Lennuzz het volgende:
ja winkelpersoneel met een attitude doet het m. Mits die onterecht is natuurlijk! omdat ik zelf ook in een winkel werk weet ik dat er sommige mensen zijn die je gewoon zonder pardon je winkel uit moet zetten als ze zich niet gedragen. want klanten kunnen er anders ook wat van...
Deze ja!! Vreselijk...als ik niemand anders in een winkel zie loop ik er ook langs. Al hebben ze nog zo'n leuke dingen. Als je er wel binnen loopt heb je meteen die opdringerige verkopers om je heen of bekijken je van top tot teen en volgen je overal waar je gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.
Oger is toch gewoon een merk-winkelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:56 schreef Fastcruiser het volgende:
Overigens kan Oger (geen merkstore) er trouwens ook wel wat van. Dieptepunt was wel een verkoper die op denigrerende toon "mooie schoenen he" in m'n oor schreeuwde terwijl ik een Santoni in m'n handen had. Nee joh ik pak alleen lelijke schoenen op, snap dat dan!
UUUhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh de MAW? In de zin van 'met andere woorden' ? Ik heb geen flauw idee welke winkel je bedoeld! (luie hond!)quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jodel![]()
iedereen (naja de meesten) komen weleens in een kledingwinkel.
Waar erger je je kapot aan in de kledingwinkels, Welke kledingwinkels zijn dat, en wat kan er allemaal verbeterd worden xD?
ik erger me kapot bij de MAW aan dat de muziek zo kankershard aanstaat (bij de MAW in ehv in ieder geval wel) lijkt verdomme net een discotheek man![]()
De opdringerigheid is soms ook zwaar irritant.
Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken![]()
jullie? ^^
Oh ja.. en als je dan iets interessant vindt gaan ze: ja, maar dat kost xxx!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat doen ze bij parfumzaken ook. Als je er niet deftig genoeg uitziet, gaan ze helemaal uit hun dak om maar elke keer de kleinste verpakking voor je te zoeken, want die grote kan je vast toch niet betalen.
Oooooooh zo herkenbarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.
peohh, de Globe in Arnhem jah. OMG, zéker door die oude vent die daar staat. Echt een fucking irritante kledingwinkel. Volgens mij is het de eigennaar, maar die gast kijkt je idd de winkel uit als je ff met 'normale' kleding inkomtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef fathank het volgende:
MAW is echt verschrikkelijk inderdaad. The Globe in Arnhem is ook vrij irritant, als je daar een keer komt zonder een zichtbaar veels te duur merkje word je de winkel ook uitgekeken. Britain in Arnhem is wel relaxed. Altijd ff lullen met die verkoper daar, en hij weet k ook wat voor''n kleren ik draag, en heeft altijd goeie suggesties..
Ik erger me kapot aan kledingswinkels waar:quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jodel![]()
iedereen (naja de meesten) komen weleens in een kledingwinkel.
Waar erger je je kapot aan in de kledingwinkels, Welke kledingwinkels zijn dat, en wat kan er allemaal verbeterd worden xD?
Klopt of als ze meters van je vandaan staan en niet de moeite nemen om naar je toe te komen om wat voor reden ook en dan seggen: " seg het maar "quote:ik erger me kapot bij de MAW aan dat de muziek zo kankershard aanstaat (bij de MAW in ehv in ieder geval wel) lijkt verdomme net een discotheek man![]()
Dat lijkt me dan een verschrikkelijke winkel, blij dat ik er nooit geweest ben.quote:
dat is inderdaad echt een irritante winkel lope nalleen van die nephippies in en uit.quote:
Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Renesite het volgende:
Geef mij maar een dorp als Roden (Voor de Roden kenners)
Persoonlijk geholpen
Geen knoeterharde muziek
Niet téveel drommen mensen
Altijd een pashokje vrij![]()
En een knoetergrote winkel![]()
JOY roden![]()
![]()
Idd! Ik heb een wijd truitje van H&M van maat 36, maar ook een strakke van maat 42. Gemiddeld heb ik maat 38, dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef QQelleQ het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan de maatvoering bij de H&M. Nu erger ik me zoiezo al vaak in de H&M om alle redenen die hier al eerder genoemd zijn, maar wat ik echt niet snap is de gedachte achter 4 soorten maat systemen binnen een winkel.
Als het nou nog om merkkleding zou gaan kon ik het enigzins begrijpen, verschil in merk = verschil in maat, maar bij de H&M is het toch allemaal H&M?! Nou dan, zorg er dan ook voor dat ik niet als ik een shirtje wil hebben de ene keer maat 34, dan weer maat 40 dan weer xs dan weer s/m dan weer one size fits al nodig heb.
Kies gewoon voor 1 systeem en blijf daar bij(het liefst natuurlijk die waarin ik maat 34 heb
)
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
O ja, niet te vergeten:
is een broek te klein: hij loopt nog wel uit!
is een broek te groot: hij krimpt nog wel wat hoor!
uhuh. doei.
Vooral linnen heeft daar een handje vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdHeb de broek verkocht en ben teruggegaan naar de winkel voor een te kleine 38 die later dus perfect zat
Ja dat heb ik nu dus met een spijkerbroek dus het kan inderdaad dat broeken wijder worden naarmate je ze draagtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdHeb de broek verkocht en ben teruggegaan naar de winkel voor een te kleine 38 die later dus perfect zat
Oh daar heb ik zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt.. heb dat vooral, net zoals Cyan, bij spijkerbroeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral linnen heeft daar een handje van.
Bucky! Ook fijne winkelquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaad![]()
Joy Roden kom ik nog wel eens, en die spijkerbroeken winkel van hun. Tegenover de Scheer en Foppen.
Logisch is ook echt niet normaal hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit es met m'n moeder in de Hunkemuller, ma wurmt zich in een BH en steekt vervolgens hoofd pissig uit hokje. Ding was veels te klein, dus ik zou net weglopen om een maatje groter. Word ik haast omver geduwd door een verkoopster die zo de hand in de BH van m'n moeder steekt en het hele spul wat "omhoog duwt" "Zo, dat zit een stuk beter, of niet?![]()
Sindsdien kom ik er niet meer.
Verder:
Opdringerige verkoopsters, vooral degene die voor je hokje staan te wachten tot je eruit komt.
Drukte bij pashokje
Mega-rijen bij de kassa
Winkelen....![]()
Net zoals in Italiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef petersss het volgende:
Ummm.. waarom zijn ze er eigenlijk nog verkopers???? Je kunt ze net zo goed verbannen en een paar polen in dienst nemen die de kleding weer netjes opvouwen...wij blij en winkel blij
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Grimm het volgende:
Vrouwen die bij mannen winkels op z'n "vrouws" in de kleren gaan zoeken zeg maar, d'r in om schueren en trekken..
Moet je maar eens het verschil zien tussen een sting/lady sting of een winkel met alleen mannenkleding. Vrouwen zijn in dat opzicht veel slordiger. En graaien meer uit bakken enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?
Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik nietquote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef mbargo het volgende:
Ik werkte in een kledingwinkel. Mijn irritaties.
- Mensen die niet groeten omdat ze aan het bellen zijn en blijven bellen.
- Mensen die niet (terug)groeten, als iemand je gedag zegt is het toch gewoon fatsoenlijk dat je reageert. Maar tegenwoordig zijn mensen bang dat je gelijk de hele winkel aan ze wil verkopen. En ook al zou dat zijn, jij stapt die winkel in, dan mag je ook gewoon groeten.
- Mensen die bellen tijdens het afrekenen.
- Mensen die om vijf voor zes de winkel binnen stappen en boos worden als je om 2 voor zes verteld dat we zo gaan sluiten.
Je vriend: "Ja, ze is het inderdaad zat"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef heaven7 het volgende:
Ooit eens gehad bij Jeanscentre dat ik al 3 dames had afgewimpeld (nee ik kijk zelf), dat er één op me af kwam gerend toen ik het hokje uitkwam met een kledingstuk aan, ik dat al zag en gauw het hokje weer invlucht en vervolgens vraagt ze aan mijn vriend hoe het zat
nee hoor om te verkopen. het is geen liefdadigheidsinstelling. en ook als ze kopen hebben ze zich maar fatsoenlijk te gedragen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sjezus arbeider jij werkt daar om mensen te helpen. Dus zeik niet![]()
Als er ergens een aanbieding is voor kleren in de vrouwen afdeling zie je al die vrouwen als een tazmanian devil door die shirtjes heen gaan. Mannen bekijken het en als het niks is dan leggen ze het netjes terugquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wat je hiermee bedoeld?
Ach het beste is gewoon dat als je een shop binnenloopt, dat iemand je groet en iets roept in de trant van "Hee, kijk gerust even rond als je me nodig hebt, hoor ik het wel!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |