Toch niet degene die hij aan had?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken![]()
Heb jij niet je mobiel gepakt en gezegd :" IK SNAP NIET DAT SOMMIGE VERKOOPSTERS ZO KLANTONVRIENDELIJK ZIJN!".quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef AstroStart het volgende:
Ik was laatst een kwartier voor verkooptijd in een kledingzaak. Zij zag mij, maar goed, ze liep weer verder. Toen begon ze te bellen en zag ze niet dat ik in de buurt stond. Toen zei ze door de telefoon: "Ik snap niet dat sommige gasten zo laat gaan winkelen."
Hoezo klantonvriendelijk. Ik heb er overigens wel kleding gekocht, want de andere zaken gingen dicht
Ja heel irritant!!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:
Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
Vooral de Lady Sting is berucht!quote:
Ja klopt! En daar hebben ze ook nog eens van die leuke stoelen voor de pashokjes staan, waar dus mensen zitten te wachten en ondertussen mooi uitzicht hebben op mijn kont als ik een broek pas.quote:
*eensch..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef mvingerhoets het volgende:
verkoopster 1 Kan ik u helpen?
verkoopster 2 Kan ik u helpen?
verkoopster 3 Kan ik u helpen?
verkoopster 4 Kan ik u....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH BLIJE DOMME MUTSEN SODEMIETE ROP MET JE GELUL AAAAAHHHH
De gemiddelde Nederlandse damesmaat is 42; als zo'n kuiken je dan naar een grotematenwinkel stuurt is ze niet goed wijs.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef _Arual_ het volgende:
Waar ik me de laatste tijd aan erger: ik heb maar 40/42, en in heel veel winkels verkopen ze niet meer groter dan maat 40. Eén keer ben ik zelfs naar een grote-matenwinkel gestuurd. Toen was ik echt in tranen.
Bij de MAW IS het verplicht voor medewerkers om je aan te spreken. Ik heb namelijk een keer een gesprek opgevangen tussen twee medewerkers, waarbij de ene de andere maande zich actiever op te stellen. Ik bemoeide me er toen tegenaan door me af te vragen of het misschien in hem opgekomen was dat sommige klanten dergelijke opdringerigheid niet op prijs stellen. Hij begreep wat ik bedoelde maar ze hadden onderzoek gedaan en dat had aangetoond dat ze meer verkochten als ze zich zo opdringerig opstelden. Het is hun bedrijfsfilosofie zeg maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
*eensch..
dat snap ik nooit die verkoopsters/verkopers. Laat me lekker in de winkel kijken zonder lastig gevallen te worden of steeds gevraagd te worden 'kan ik u helpen, waar bent u naar opzoek'. In sommige winkels lijkt het wel VERPLICHT voor de medewerkers.... : irritatie nr 1.. Vooral laatst bij ManAtWork in Utrecht (bij de gracht)... pfff zo irritant daar, ben direct de winkel uitgelopen....(terwijjl ik gewoon ff wilde kijken, door 3 man aangesproken die vanalles gingen laten zien) Nee, doe dan maar een winkel zoals STING/H&M ofzo. Waar wel verkopers lopen als je wat nodig hebt, maar niet DIRECT op je afkomen....
![]()
Oja, dat doen ze bij parfumzaken ook. Als je er niet deftig genoeg uitziet, gaan ze helemaal uit hun dak om maar elke keer de kleinste verpakking voor je te zoeken, want die grote kan je vast toch niet betalenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef manny het volgende:
- niet serieus genomen worden als je een keer duurdere kleding nodig hebt (een pak en wat overhemden, schoenen erbij) maar gewoon in je vrije tijdskleding komt aanzetten.
Volgens mij is dat ook om klandvriendelijker te zijn. In Nederland heb je dat niet zo maar in het buitenland heb je vaak dat er meteen iemand naar je toekomt en je vraagt of hij/zij je kan helpen. En dan ook de hele tijd achter je aanlooptquote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef hermanf het volgende:
[..]
Bij de MAW IS het verplicht voor medewerkers om je aan te spreken. Ik heb namelijk een keer een gesprek opgevangen tussen twee medewerkers, waarbij de ene de andere maande zich actiever op te stellen. Ik bemoeide me er toen tegenaan door me af te vragen of het misschien in hem opgekomen was dat sommige klanten dergelijke opdringerigheid niet op prijs stellen. Hij begreep wat ik bedoelde maar ze hadden onderzoek gedaan en dat had aangetoond dat ze meer verkochten als ze zich zo opdringerig opstelden. Het is hun bedrijfsfilosofie zeg maar.
Trouwens, als ze gewoon even gedag zeggen, is het ook een trucje zodat mensen minder snel gaan stelen. Je bent tenslotte opgemerkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:36 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook om klandvriendelijker te zijn. In Nederland heb je dat niet zo maar in het buitenland heb je vaak dat er meteen iemand naar je toekomt en je vraagt of hij/zij je kan helpen. En dan ook de hele tijd achter je aanlooptNiet dat ik dat fijn vind
![]()
Altijd rijen bij de H&M ja, toevallig dat dat vaker genoemd wordt... en geen spiegels ook irritant ja, zeker, omdat er dan bijna altijd verkopers rondlopen daar om meteen je te bespringen als je in de spiegel gaat kijken.quote:en al genoemd:
* paskamers zonder spiegels (aarrgghhh!)
* te weinig paskamers zoals bij H&M waar je standaard in de rij moet
* kleren die van de hangertjes vallen als je er alleen maar naar wijst
Ik ga altijd met mn vriendin samen het pashokje in, anders blijf je in en uitlopenquote:Ik heb ook een keer gehad bij de Hunkemöller dat mijn moeder even in het hokje kwam kijken (we hebben dezelfde maat, dat scheelde haar weer passen) dat er zo'n wijf heel pinnig op ons af kwam rennen "dat er maar één tegelijk in het pashokje mocht!"
Da's wel een goeie jaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef gent het volgende:
Mijn oplossing: mp3 speler met loeiharde muziek
Je geeft ook korting om 5 voor 9 ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Rory78 het volgende:
* klanten die om op koopavond om 5 voor negen dezelfde service verwachten als midden op de dag..
Ja die is ook wel heel erg. Vragen ze aan je of je deze nog in een andere maat hebt, zeg je nee omdat je hem niet hebt en dat al weet, kijken ze je ongelovig aan en dan vragen of ik hem niet achter heb...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Rory78 het volgende:
* ongelovige klanten..
"Nee, ik wilde je 'm alleen even laten zien. Leuk is 'ie he?"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Martijn85 het volgende:
Kom je bij de kassa.
"Zo, dit wordt um?"
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Stansfield het volgende:
Waar ik me nog het meest aan erger is aan verkopers die zo opdringerig zijn. Ik kijk altijd zelf en kies zelf uit wat ik leuk vind. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zomaar een winkel binnen lopen en dan vragen ik heb een broek nodig. En dan zeggen wat ze leuk vinden en dat dan de verkoper er eentje uitkiest.
Dat is idd ook altijd zo grappig, klanten die denken dat je nog een mega voorraad ergens achter hebt liggen ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ja die is ook wel heel erg. Vragen ze aan je of je deze nog in een andere maat hebt, zeg je nee omdat je hem niet hebt en dat al weet, kijken ze je ongelovig aan en dan vragen of ik hem niet achter heb...
Oh dus het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef fathank het volgende:
MAW is echt verschrikkelijk inderdaad. The Globe in Arnhem is ook vrij irritant, als je daar een keer komt zonder een zichtbaar veels te duur merkje word je de winkel ook uitgekeken.
Ja ze willen het liefst zelf achter kijken, ook al is er geen achter. Oh wat trouwens ook leuk is, klanten die korting vragen. "Ja maar ik koop twee overhemden, dan krijg ik toch wel een beetje korting?" of "In andere winkels krijg ik altijd korting". Ik heb zelfs wel eens gehad een gast die ging alvast uitrekenen wat het zou worden als er 10% af ging. Die heb ik uitgelegd dat ik geen vis verkoop op de markt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is idd ook altijd zo grappig, klanten die denken dat je nog een mega voorraad ergens achter hebt liggen ofzo.
Ja, heerlijk is dat, de vervelende klant uithangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef Lennuzz het volgende:
ja winkelpersoneel met een attitude doet het m. Mits die onterecht is natuurlijk! omdat ik zelf ook in een winkel werk weet ik dat er sommige mensen zijn die je gewoon zonder pardon je winkel uit moet zetten als ze zich niet gedragen. want klanten kunnen er anders ook wat van...
Deze ja!! Vreselijk...als ik niemand anders in een winkel zie loop ik er ook langs. Al hebben ze nog zo'n leuke dingen. Als je er wel binnen loopt heb je meteen die opdringerige verkopers om je heen of bekijken je van top tot teen en volgen je overal waar je gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.
Oger is toch gewoon een merk-winkelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:56 schreef Fastcruiser het volgende:
Overigens kan Oger (geen merkstore) er trouwens ook wel wat van. Dieptepunt was wel een verkoper die op denigrerende toon "mooie schoenen he" in m'n oor schreeuwde terwijl ik een Santoni in m'n handen had. Nee joh ik pak alleen lelijke schoenen op, snap dat dan!
UUUhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh de MAW? In de zin van 'met andere woorden' ? Ik heb geen flauw idee welke winkel je bedoeld! (luie hond!)quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jodel![]()
iedereen (naja de meesten) komen weleens in een kledingwinkel.
Waar erger je je kapot aan in de kledingwinkels, Welke kledingwinkels zijn dat, en wat kan er allemaal verbeterd worden xD?
ik erger me kapot bij de MAW aan dat de muziek zo kankershard aanstaat (bij de MAW in ehv in ieder geval wel) lijkt verdomme net een discotheek man![]()
De opdringerigheid is soms ook zwaar irritant.
Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken![]()
jullie? ^^
Oh ja.. en als je dan iets interessant vindt gaan ze: ja, maar dat kost xxx!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat doen ze bij parfumzaken ook. Als je er niet deftig genoeg uitziet, gaan ze helemaal uit hun dak om maar elke keer de kleinste verpakking voor je te zoeken, want die grote kan je vast toch niet betalen.
Oooooooh zo herkenbarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.
peohh, de Globe in Arnhem jah. OMG, zéker door die oude vent die daar staat. Echt een fucking irritante kledingwinkel. Volgens mij is het de eigennaar, maar die gast kijkt je idd de winkel uit als je ff met 'normale' kleding inkomtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef fathank het volgende:
MAW is echt verschrikkelijk inderdaad. The Globe in Arnhem is ook vrij irritant, als je daar een keer komt zonder een zichtbaar veels te duur merkje word je de winkel ook uitgekeken. Britain in Arnhem is wel relaxed. Altijd ff lullen met die verkoper daar, en hij weet k ook wat voor''n kleren ik draag, en heeft altijd goeie suggesties..
Ik erger me kapot aan kledingswinkels waar:quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
jodel![]()
iedereen (naja de meesten) komen weleens in een kledingwinkel.
Waar erger je je kapot aan in de kledingwinkels, Welke kledingwinkels zijn dat, en wat kan er allemaal verbeterd worden xD?
Klopt of als ze meters van je vandaan staan en niet de moeite nemen om naar je toe te komen om wat voor reden ook en dan seggen: " seg het maar "quote:ik erger me kapot bij de MAW aan dat de muziek zo kankershard aanstaat (bij de MAW in ehv in ieder geval wel) lijkt verdomme net een discotheek man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |