Altijd rijen bij de H&M ja, toevallig dat dat vaker genoemd wordt... en geen spiegels ook irritant ja, zeker, omdat er dan bijna altijd verkopers rondlopen daar om meteen je te bespringen als je in de spiegel gaat kijken.quote:en al genoemd:
* paskamers zonder spiegels (aarrgghhh!)
* te weinig paskamers zoals bij H&M waar je standaard in de rij moet
* kleren die van de hangertjes vallen als je er alleen maar naar wijst
Ik ga altijd met mn vriendin samen het pashokje in, anders blijf je in en uitlopenquote:Ik heb ook een keer gehad bij de Hunkemöller dat mijn moeder even in het hokje kwam kijken (we hebben dezelfde maat, dat scheelde haar weer passen) dat er zo'n wijf heel pinnig op ons af kwam rennen "dat er maar één tegelijk in het pashokje mocht!"
Da's wel een goeie jaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef gent het volgende:
Mijn oplossing: mp3 speler met loeiharde muziek
Je geeft ook korting om 5 voor 9 ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Rory78 het volgende:
* klanten die om op koopavond om 5 voor negen dezelfde service verwachten als midden op de dag..
Ja die is ook wel heel erg. Vragen ze aan je of je deze nog in een andere maat hebt, zeg je nee omdat je hem niet hebt en dat al weet, kijken ze je ongelovig aan en dan vragen of ik hem niet achter heb...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Rory78 het volgende:
* ongelovige klanten..
"Nee, ik wilde je 'm alleen even laten zien. Leuk is 'ie he?"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Martijn85 het volgende:
Kom je bij de kassa.
"Zo, dit wordt um?"
Dé reden voor m'n "lege winkel-fobie", als ik zie dat er echt voor de rest geen andere klanten zijn heb ik meestal geen zin in om een winkel binnen te gaan. Ookal geef je aan niet geholpen te worden, word je ontzettend bekeken. Heel vervelend om zo iets uit te zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef Stansfield het volgende:
Waar ik me nog het meest aan erger is aan verkopers die zo opdringerig zijn. Ik kijk altijd zelf en kies zelf uit wat ik leuk vind. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zomaar een winkel binnen lopen en dan vragen ik heb een broek nodig. En dan zeggen wat ze leuk vinden en dat dan de verkoper er eentje uitkiest.
Dat is idd ook altijd zo grappig, klanten die denken dat je nog een mega voorraad ergens achter hebt liggen ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ja die is ook wel heel erg. Vragen ze aan je of je deze nog in een andere maat hebt, zeg je nee omdat je hem niet hebt en dat al weet, kijken ze je ongelovig aan en dan vragen of ik hem niet achter heb...
Oh dus het lag niet aan mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef fathank het volgende:
MAW is echt verschrikkelijk inderdaad. The Globe in Arnhem is ook vrij irritant, als je daar een keer komt zonder een zichtbaar veels te duur merkje word je de winkel ook uitgekeken.
Ja ze willen het liefst zelf achter kijken, ook al is er geen achter. Oh wat trouwens ook leuk is, klanten die korting vragen. "Ja maar ik koop twee overhemden, dan krijg ik toch wel een beetje korting?" of "In andere winkels krijg ik altijd korting". Ik heb zelfs wel eens gehad een gast die ging alvast uitrekenen wat het zou worden als er 10% af ging. Die heb ik uitgelegd dat ik geen vis verkoop op de markt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is idd ook altijd zo grappig, klanten die denken dat je nog een mega voorraad ergens achter hebt liggen ofzo.
Ja, heerlijk is dat, de vervelende klant uithangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:02 schreef Lennuzz het volgende:
ja winkelpersoneel met een attitude doet het m. Mits die onterecht is natuurlijk! omdat ik zelf ook in een winkel werk weet ik dat er sommige mensen zijn die je gewoon zonder pardon je winkel uit moet zetten als ze zich niet gedragen. want klanten kunnen er anders ook wat van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |