Toch niet degene die hij aan had?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Er was zelfs een verkoper die me zowat dwong om aan een broek te ruiken![]()
Heb jij niet je mobiel gepakt en gezegd :" IK SNAP NIET DAT SOMMIGE VERKOOPSTERS ZO KLANTONVRIENDELIJK ZIJN!".quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef AstroStart het volgende:
Ik was laatst een kwartier voor verkooptijd in een kledingzaak. Zij zag mij, maar goed, ze liep weer verder. Toen begon ze te bellen en zag ze niet dat ik in de buurt stond. Toen zei ze door de telefoon: "Ik snap niet dat sommige gasten zo laat gaan winkelen."
Hoezo klantonvriendelijk. Ik heb er overigens wel kleding gekocht, want de andere zaken gingen dicht
Ja heel irritant!!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef _NadinE_ het volgende:
Gordijnen pashokje die niet helemaal sluiten.
Vooral de Lady Sting is berucht!quote:
Ja klopt! En daar hebben ze ook nog eens van die leuke stoelen voor de pashokjes staan, waar dus mensen zitten te wachten en ondertussen mooi uitzicht hebben op mijn kont als ik een broek pas.quote:
*eensch..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef mvingerhoets het volgende:
verkoopster 1 Kan ik u helpen?
verkoopster 2 Kan ik u helpen?
verkoopster 3 Kan ik u helpen?
verkoopster 4 Kan ik u....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH BLIJE DOMME MUTSEN SODEMIETE ROP MET JE GELUL AAAAAHHHH
De gemiddelde Nederlandse damesmaat is 42; als zo'n kuiken je dan naar een grotematenwinkel stuurt is ze niet goed wijs.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef _Arual_ het volgende:
Waar ik me de laatste tijd aan erger: ik heb maar 40/42, en in heel veel winkels verkopen ze niet meer groter dan maat 40. Eén keer ben ik zelfs naar een grote-matenwinkel gestuurd. Toen was ik echt in tranen.
Bij de MAW IS het verplicht voor medewerkers om je aan te spreken. Ik heb namelijk een keer een gesprek opgevangen tussen twee medewerkers, waarbij de ene de andere maande zich actiever op te stellen. Ik bemoeide me er toen tegenaan door me af te vragen of het misschien in hem opgekomen was dat sommige klanten dergelijke opdringerigheid niet op prijs stellen. Hij begreep wat ik bedoelde maar ze hadden onderzoek gedaan en dat had aangetoond dat ze meer verkochten als ze zich zo opdringerig opstelden. Het is hun bedrijfsfilosofie zeg maar.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
*eensch..
dat snap ik nooit die verkoopsters/verkopers. Laat me lekker in de winkel kijken zonder lastig gevallen te worden of steeds gevraagd te worden 'kan ik u helpen, waar bent u naar opzoek'. In sommige winkels lijkt het wel VERPLICHT voor de medewerkers.... : irritatie nr 1.. Vooral laatst bij ManAtWork in Utrecht (bij de gracht)... pfff zo irritant daar, ben direct de winkel uitgelopen....(terwijjl ik gewoon ff wilde kijken, door 3 man aangesproken die vanalles gingen laten zien) Nee, doe dan maar een winkel zoals STING/H&M ofzo. Waar wel verkopers lopen als je wat nodig hebt, maar niet DIRECT op je afkomen....
![]()
Oja, dat doen ze bij parfumzaken ook. Als je er niet deftig genoeg uitziet, gaan ze helemaal uit hun dak om maar elke keer de kleinste verpakking voor je te zoeken, want die grote kan je vast toch niet betalenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef manny het volgende:
- niet serieus genomen worden als je een keer duurdere kleding nodig hebt (een pak en wat overhemden, schoenen erbij) maar gewoon in je vrije tijdskleding komt aanzetten.
Volgens mij is dat ook om klandvriendelijker te zijn. In Nederland heb je dat niet zo maar in het buitenland heb je vaak dat er meteen iemand naar je toekomt en je vraagt of hij/zij je kan helpen. En dan ook de hele tijd achter je aanlooptquote:Op maandag 4 juni 2007 13:26 schreef hermanf het volgende:
[..]
Bij de MAW IS het verplicht voor medewerkers om je aan te spreken. Ik heb namelijk een keer een gesprek opgevangen tussen twee medewerkers, waarbij de ene de andere maande zich actiever op te stellen. Ik bemoeide me er toen tegenaan door me af te vragen of het misschien in hem opgekomen was dat sommige klanten dergelijke opdringerigheid niet op prijs stellen. Hij begreep wat ik bedoelde maar ze hadden onderzoek gedaan en dat had aangetoond dat ze meer verkochten als ze zich zo opdringerig opstelden. Het is hun bedrijfsfilosofie zeg maar.
Trouwens, als ze gewoon even gedag zeggen, is het ook een trucje zodat mensen minder snel gaan stelen. Je bent tenslotte opgemerkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:36 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook om klandvriendelijker te zijn. In Nederland heb je dat niet zo maar in het buitenland heb je vaak dat er meteen iemand naar je toekomt en je vraagt of hij/zij je kan helpen. En dan ook de hele tijd achter je aanlooptNiet dat ik dat fijn vind
![]()
Altijd rijen bij de H&M ja, toevallig dat dat vaker genoemd wordt... en geen spiegels ook irritant ja, zeker, omdat er dan bijna altijd verkopers rondlopen daar om meteen je te bespringen als je in de spiegel gaat kijken.quote:en al genoemd:
* paskamers zonder spiegels (aarrgghhh!)
* te weinig paskamers zoals bij H&M waar je standaard in de rij moet
* kleren die van de hangertjes vallen als je er alleen maar naar wijst
Ik ga altijd met mn vriendin samen het pashokje in, anders blijf je in en uitlopenquote:Ik heb ook een keer gehad bij de Hunkemöller dat mijn moeder even in het hokje kwam kijken (we hebben dezelfde maat, dat scheelde haar weer passen) dat er zo'n wijf heel pinnig op ons af kwam rennen "dat er maar één tegelijk in het pashokje mocht!"
Da's wel een goeie jaquote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef gent het volgende:
Mijn oplossing: mp3 speler met loeiharde muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |