Dat lijkt me dan een verschrikkelijke winkel, blij dat ik er nooit geweest ben.quote:
dat is inderdaad echt een irritante winkel lope nalleen van die nephippies in en uit.quote:
Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Renesite het volgende:
Geef mij maar een dorp als Roden (Voor de Roden kenners)
Persoonlijk geholpen
Geen knoeterharde muziek
Niet téveel drommen mensen
Altijd een pashokje vrij![]()
En een knoetergrote winkel![]()
JOY roden![]()
![]()
Idd! Ik heb een wijd truitje van H&M van maat 36, maar ook een strakke van maat 42. Gemiddeld heb ik maat 38, dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef QQelleQ het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan de maatvoering bij de H&M. Nu erger ik me zoiezo al vaak in de H&M om alle redenen die hier al eerder genoemd zijn, maar wat ik echt niet snap is de gedachte achter 4 soorten maat systemen binnen een winkel.
Als het nou nog om merkkleding zou gaan kon ik het enigzins begrijpen, verschil in merk = verschil in maat, maar bij de H&M is het toch allemaal H&M?! Nou dan, zorg er dan ook voor dat ik niet als ik een shirtje wil hebben de ene keer maat 34, dan weer maat 40 dan weer xs dan weer s/m dan weer one size fits al nodig heb.
Kies gewoon voor 1 systeem en blijf daar bij(het liefst natuurlijk die waarin ik maat 34 heb
)
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
O ja, niet te vergeten:
is een broek te klein: hij loopt nog wel uit!
is een broek te groot: hij krimpt nog wel wat hoor!
uhuh. doei.
Vooral linnen heeft daar een handje vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdHeb de broek verkocht en ben teruggegaan naar de winkel voor een te kleine 38 die later dus perfect zat
Ja dat heb ik nu dus met een spijkerbroek dus het kan inderdaad dat broeken wijder worden naarmate je ze draagtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is soms wel gewoon waar hoor, heb een keer een broek gekocht maat 40 omdat die in de winkel goed zat maar hij liep zo uit dat hij echt veel te groot werdHeb de broek verkocht en ben teruggegaan naar de winkel voor een te kleine 38 die later dus perfect zat
Oh daar heb ik zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt.. heb dat vooral, net zoals Cyan, bij spijkerbroeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vooral linnen heeft daar een handje van.
Bucky! Ook fijne winkelquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Scheithekel aan winkelen maar bij de Joy valt het mee inderdaad![]()
Joy Roden kom ik nog wel eens, en die spijkerbroeken winkel van hun. Tegenover de Scheer en Foppen.
Logisch is ook echt niet normaal hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooit es met m'n moeder in de Hunkemuller, ma wurmt zich in een BH en steekt vervolgens hoofd pissig uit hokje. Ding was veels te klein, dus ik zou net weglopen om een maatje groter. Word ik haast omver geduwd door een verkoopster die zo de hand in de BH van m'n moeder steekt en het hele spul wat "omhoog duwt" "Zo, dat zit een stuk beter, of niet?![]()
Sindsdien kom ik er niet meer.
Verder:
Opdringerige verkoopsters, vooral degene die voor je hokje staan te wachten tot je eruit komt.
Drukte bij pashokje
Mega-rijen bij de kassa
Winkelen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |