Lee Harvey Oswald was trouwens ook niet alleen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ah joh, dat beseft ze niet eens. Dan mag datAchter beseft dat het zo goed is en misschien kijkers kan opleveren. Dus mag Brian van achter, achter haar onbenul aan, haar van achter nemen voor de camera. Graag zelfs.
Zijn? DrugS. Sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 00:13 schreef FuTilE het volgende:
Hmm... Er is drugs in de tent...
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef lorence1 het volgende:het is overduidelijk dat eric geen interesse heeft in zijn date. Nou hoop ik dat die date wel geinteresseerd is en dan vooral in bed zoals eric verleden week bij sjaakie deed
![]()
Wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald was trouwens ook niet alleen.
deze date is ook absoluut niet eric's type.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef lorence1 het volgende:het is overduidelijk dat eric geen interesse heeft in zijn date. Nou hoop ik dat die date wel geinteresseerd is en dan vooral in bed zoals eric verleden week bij sjaakie deed
![]()
52 % Gewijzigd....? FOK! kan niet rekenen denk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef Liess het volgende:
-Knip-
Moest ie der even in der motherFOK!ing bek tuffen?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sanctie, camera verhinderen. Dat kan niet missen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus, wat breng je dat romantischquote:Op zondag 3 juni 2007 00:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Moest ie der even in der motherFOK!ing bek tuffen?
Zou best kunnen. Ik ben de hele avond op de boulevard geweest, zette mijn stream aan en zag dit.quote:
kwa uiterlijk? Dacht geestelijk ook. Hij heeft vaak wel trek in Huubje.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
deze date is ook absoluut niet eric's type.
eric valt gewoon op jongens die kwa uiterlijk net uit school komen en tussen de 1.60 en 1.70 lang zijn
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Moest ie der even in der motherFOK!ing bek tuffen?
Mooi, die gast is eng!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dit nog iets worden ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die andere kandidaten, die hij niet gekozen heeft, er uitzien. Dit is zo weer helemaal anders dan dat jongetje van vorige week.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
deze date is ook absoluut niet eric's type.
eric valt gewoon op jongens die kwa uiterlijk net uit school komen en tussen de 1.60 en 1.70 lang zijn
nee anders had hij hem al 2x gemasseerd en met hem in de jacussi gezeten....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Ik zet de stream echt net aan... en het is meteen te merken dat Eric niet echt geinteresseerd is.
en ik hoor ook dat die dwerg weer zo een gast wil pakken via Jaap.......ASO,s zijn hetquote:Op zondag 3 juni 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Ik zet de stream echt net aan... en het is meteen te merken dat Eric niet echt geinteresseerd is.
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Nou, deze actie van Huub slaat nergens op.
Eens.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
Nou, deze actie van Huub slaat nergens op.
Ze lieten ze alleen, maar Eric negeert m (tot nu toe)quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef Kinga het volgende:
Wat vinden de bewoners ervan?
Precies. Maar daar is hij te beschaafd voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Kom op Alex, gewoon zeggen: De groeten, ik bel een taxi!
Was brian daar dan ook al bij betrokken?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald was trouwens ook niet alleen.
volgens mij vind niemand huubs actie geslaagdquote:Op zondag 3 juni 2007 00:29 schreef Kinga het volgende:
Wat vinden de bewoners ervan?
Lijikt mij trouwens een OW: persoonlijke eigendommen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
volgens mij vind niemand huubs actie geslaagd
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij mag ik met recht zeggen 'Wat een flikker dat hij geen aandacht heeft voor zijn bezoek'
[afbeelding]
heb geen streamd, waz kebeurt ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:33 schreef Villalux het volgende:
DGK redactie zit zich te verlekeren bij wat er mischien komen gaat! dit kan toch niet zo!
ja ik ben boos............dit is zo zielig.....en LAF......................
Brian meteen weer: fuck off!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:35 schreef Liess het volgende:
Jaap geeft Natasia en Brian de schuld..
Jaap was bang dat er een bom in de kast heeft.
Hij denkt dat er Coke in die kast zit, hij moet die kast doorzoeken.
Zojuist gooide Jaap de koffer van Alex naar Huub die hem in de vijver gooide. Erg NIET leuk allemaal.quote:
Fuck yourselfquote:Op zondag 3 juni 2007 00:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
FUCK JOU HUUB!
Ja, eerst duwen, toen schoppen. Zijn momentele haat voor Eric gaat verder dan wat 'terror', dat is duidelijk.quote:
dit is een voorbeeld van homo,s pesten! pak Jaap of brain aan.dat durven ze niet!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
Huub begint met HIV, niet cool.
Op het niveau van Huub: alle flikkers hebben AIDS.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:41 schreef FuTilE het volgende:
De date heeft aids? Ofzo?
Volgens mij wil hij niet meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Eigenlijk was Huub leuk, maar sinds het weggaan van Sylvia gaat hij zwaar op zijnplaat..gelukkig is er Jaap nog...
wel huub lekker meppen en rot dan aub op met je arrogante kudt kopquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Liess het volgende:
Huub niet slaan please.
Dat geluid van die flessenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De auto krijgt een ketchup-wasbeurt
[afbeelding]
Blokkering van Huub zijn weg, dan mag je duwen is paar weken geleden al tegen Huub gezegd toen Jaap zn weg blokkeerde....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Rotterdammert het volgende:
HUUB MOET ERUIT! FYSIEK GEWELD!
mwah denk het niet, duw en trekwerk wordt tegenwoordig toegestaan. Omdat ze er zo van houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Rotterdammert het volgende:
HUUB MOET ERUIT! FYSIEK GEWELD!
Huub niet. De mensen (muv Jaap) die nu in DGK zitten zijn gewoon geen match voor hem, daarom verlaagt hij zich tot kleuterniveau.quote:
Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat lopen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
Die gast is gewoon te beschaafd.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat komen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
pff en toch blijven mensen het voor m opnemen ik snap het niet, haal dat bord eens voor je hoofd weg die gozer zo arrogant en kinderachtig te walchelijk voor woorden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huub niet. De mensen (muv Jaap) die nu in DGK zitten zijn gewoon geen match voor hem, daarom verlaagt hij zich tot kleuterniveau.
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef tutjehola het volgende:
Weet je, ik vond het toen Jaap net in huis was zielig, nu ben ik helaas over een grens dat die date daar vrijwillig is, en weet waar hij aan begint. Eric laat zijn date in de steek, en heeft nu een proebllem?
Huub is minstens aangerand door Eric, mag daar niets mee doen, alles komt er nu uit.
En ik wil heeeeeeeeel graag weten waar die date werkt, want ik zweer het je, ik ken hem, van gezicht. Uit brabo land
Zijn ego wordt ietwat te groot...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
KUT DE GOUDEN KOOI! Die date mag niet slaan , en achter doet er nix tegen.
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatiequote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...
Het lijkt momenteel op pure mentale deprivatie.
kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bijquote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Vertel eens wat jij er tegen zou doen dan? Als weglopen geen optie is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
[..]
kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bij
Ja, zoals ik al zei...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatie
Nee de date heeft mee gekregen dat hij NIET mocht slaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanIk hoop ook dat hij een flinke stoot geeft. ahem, ik zie nu een echte kopstoot van die kuthuub
Ik snap er niks van als ik dit zo lees. Ik geloof niet dat Huub zo'n enorme klootzak is?! Maar dit is wel 'n heel vreemd script als dit van achter 'moet'. Op deze manier laat je Huub toch niet er uit bonjouren?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom doet Huub dit? Wat heeft die date tegen Huub gedaan?
Kun jij me vertellen waar dit over ging?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Dit is de kans voor Brian om onze harten te stelen, door Huub te stoppen... Maar nee..
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
En toch, denk ik dat dit idd de langopgekropte reactie is op de aanranding van Huub door Eric, waar Huub over MOEST zwijgen.
ik stel me niet aan maar zie wat er gebeurt ...jij niet dan? ---------LAF spelletje dan!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoor
So what, hij geeft hem een klap - en dan wat? Moet hij de kooi verlaten? Wat ergquote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee de date heeft mee gekregen dat hij NIET mocht slaan.
ik kende het woord nog niet ff opgezocht, leuk woord trouwensquote:
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
En als Huub dit wel uit zichzelf doet, dan is ie niet helemaal goed bij z'n hoofd geworden.
ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub zei dat 'achter' iedereen lachtte :S
Wie is Marco?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft zojuist een echte kopstoot aan "Marco" gegeven overigens, iemand ook gezien?
Anders was er allang gebeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.
1. Toen Jaap net kwam vond ik dat zijn personage gebruikt werd. helaas zijn ook mijn grenzen verlegd sinds de laatste weken gouden kooi. Jaap scoort op de één of andere manier. 2. Huub is min of meer aangerand dor Eric, dit moest in de doofpot. Huub heeft iets tegen die jongen. Terecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...
Het lijkt momenteel op pure mentale deprivatie.
Gelul dat dit zó moet. Huub is gewoon niet in staat subtiel te sarren. Alles tokkiestyle, inmiddels erg irritant geworden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.
Oh, dat bedoelde jequote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kende het woord nog niet ff opgezocht, leuk woord trouwens
Wat is er überhaupt met de regels "gebeurt" ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef basicsaint het volgende:
Wat is er met de persoonlijke eigedommenregel gebeurt?
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Maar het lullige is nu dat Brian de lachende derde is....en daar baal ik van..........![]()
Nee, ok, ik snap wel dat er op de achtergrond vanalles speelt. Hoewel ik niet echt het vermoeden heb dat Huub zozeer in zijn eer gekrenkt is door Eric dat hij nu allerlei wraakacties moet uitvoeren... Maar waar gaat het deze avond over? Ik snap hier echt niks van....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
1. Toen Jaap net kwam vond ik dat zijn personage gebruikt werd. helaas zijn ook mijn grenzen verlegd sinds de laatste weken gouden kooi. Jaap scoort op de één of andere manier. 2. Huub is min of meer aangerand dor Eric, dit moest in de doofpot. Huub heeft iets tegen die jongen. Terecht.
Huub is zichzelf niet meer, wordt voor mijn gevoel aan Jaap gekoppeld door achter. pffffffffff, lang verhaal, kan het niet verwoorden, maar alle verhoudingen gaan scheef. En als ik die bezoeker was was ik niet gekomen, in deze tering zoi.
Of hij beleeft opnieuw die nacht dat zijn ouders vertelden dat Papa Sinterklaas was. Hij MOCHT toen niet zeggen dat hij Papa's zak al herkend had en dat komt er nu allemaal UIT.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
En toch, denk ik dat dit idd de langopgekropte reactie is op de aanranding van Huub door Eric, waar Huub over MOEST zwijgen.
huub mag allesquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft zojuist een echte kopstoot aan "Marco" gegeven overigens, iemand ook gezien?
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen waar dit over ging?
Krijg maar geen antwoord... [afbeelding]
voor mij ook..................quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
Morgen is dgk afgelopen voor mij...
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Of hij beleeft opnieuw die nacht dat zijn ouders vertelden dat Papa Sinterklaas was opnieuw. Hij MOCHT toen niet zeggen dat hij Papa's zak al herkend had en dat komt er nu allemaal UIT.
hmm, ja exactquote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef gomi het volgende:
die bezoeker had er allang eentje moeten neerhoeken.
enige wat ze kunnen doen is hem eruitzetten. dus daar verliest hij niets aan.
Huub wil helemaal niet subtiel sarren, Huub heeft nu eindelijk de kans om die aanranding af te rekenen. Ik kan me er iets bij voorstellen, dat alle woede er (na zolang verplicht zwijgen en doen of er niets aan het handje is) dan ook werkelijk uitkomt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelul dat dit zó moet. Huub is gewoon niet in staat subtiel te sarren. Alles tokkiestyle, inmiddels erg irritant geworden.
Idemquote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Ruudjem het volgende:
ik heb sinds nu een hekel aan jaap en huub , terwijl ze een hele tijd mijn favoriet zijn geweest
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
Morgen is dgk afgelopen voor mij...
Genoeg info. Heel staccato. Ben je boos?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Huub heeft het plan gevat, om de date van Eric het huis uit te werken. Hij vond dat de date nu lang genoeg in huis was geweest. Jaap was net wakker, en Huub wilde het samen met hem doen. Natasia, Brian en Amanda stonden erbij toen het plan besproken werd. Amanda en Natasia vonden het te ver gaan.
Genoeg info?
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub wil helemaal niet subtiel sarren, Huub heeft nu eindelijk de kans om die aanranding af te rekenen. Ik kan me er iets bij voorstellen, dat alle woede er (na zolang verplicht zwijgen en doen of er niets aan het handje is) dan ook werkelijk uitkomt.
elkaar aanpakken ok graag zelfs maar dit zit mij niet lekker---------TE LAF...........quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Nee, iemand aanranden is van hoog niveau?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Ja op mezelfquote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Genoeg info. Heel staccato. Ben je boos?
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
Kan iemand misschien snel samenvatten wat er allemaal gebeurd is net?
Waarom denk je dat Eric opeens mag daten?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
Dat Huub Eric's date er uit aan het werken is heb ik begrepen, maar op welke manieren doet hij dit? En ik lees over fysiek geweld wat dingen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
dab heb je verleden week vast niet gekekenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
gewoon een vieze kinderverkrachter bahbahbahquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Toch niet van die streams, he? Dit is plat vermaak door betekenisloze streamvultokkies, you're better than that girlquote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja op mezelfdat ik dit volg. Ben wel een paar keer weggelopen.
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk heeft DGK_redactie wel een beetje gelijk als ze zeggen dat ze gek worden van de streamers. Geweld is niet goed, pokeren is niet goed, neuken is niet goed, op de bank hangen is niet goed, wat dan wel? Wat wil de streamer nu eigenlijk zien?
De streamer moet zijn vuige bek houden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk heeft DGK_redactie wel een beetje gelijk als ze zeggen dat ze gek worden van de streamers. Geweld is niet goed, pokeren is niet goed, neuken is niet goed, op de bank hangen is niet goed, wat dan wel? Wat wil de streamer nu eigenlijk zien?
iddquote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonderd een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik vind er ff niks aan, gewoon niet leuk meer
[afbeelding]
Hij is de grootste schijnheil daar.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
ja tegen brian iddquote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De streamer moet zijn vuige bek houden.
Poker is inderdaad kut.
Op de bank hangen is kut.
Maar iedereen die tijdens ruzie of vechten loopt te zeiken moet oprotten.
Actie in de tent, dat is wat je wou.
Dit druist tegen mijn tere ziel in.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Toch niet van die streams, he? Dit is plat vermaak door betekenisloze streamvultokkies, you're better than that girl![]()
Oh, jij zat ook in het Pinkpop-topic he?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat Huub Eric's date er uit aan het werken is heb ik begrepen, maar op welke manieren doet hij dit? En ik lees over fysiek geweld wat dingen?
En terecht!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is de grootste schijnheil daar.
iedereen aanranden en maar slijmen.
Huub is gewoon echt kwaad op hem.
Niet eensch speciaal tegen Brian.quote:
als huub van meet af aan zich zo had gemanifesteerd, had iedereen hem nog meer uitgekotst als satanaelquote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonder een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.
Van mij mag het hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De streamer moet zijn vuige bek houden.
Poker is inderdaad kut.
Op de bank hangen is kut.
Maar iedereen die tijdens ruzie of vechten loopt te zeiken moet oprotten.
Actie in de tent, dat is wat je wou.
Even wat tegengas: Eric is net zo'n backstabber als Huub, daar lusten de honden ook geen brood van.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Wat ik scheinheilig vind aan Huub is dat Eric zijn "vriend" is, maar hij maakt zijn "vriend" kapot, dat vind ik laag. Deed Huub ook zo bij Sylvia ? NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE. Huub kopieert Jaap en is oh zo misselijk geworden. Daarbij is bezoek bezoek, dat Jaap bezoek terroriseert, ja dat is Jaap, maar Huub vind het ook leuk, dat vind ik misselijk. Daarom vind ik Huub nu erg in mijn aanzien gedaald.
Dàt is de sterke kant van Jaap...nooit geweld,...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kan Huub er niet tegen, dat J.aap op 1 staat?
Moet hij nu vreselijk zijn best doen om net zo popi te worden als J.aap?
Dan vergist Huub zich. J.aap is nog nooit echt agressief geweest en dat is Huub zeer zeker wel!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.
Er is al flink wat geduwd, gemept en geschopt.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap en Huub worden gewoon te druk en hitsen elkaar op, en dat kan toch echt de verkeerde kant op gaan.
Die vriendschap heeft huub een paar uur geleden verbroken door te zeggen dat hij zijn handen van eric afnam (of zoiets). Wel bij de les blijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:07 schreef noucky het volgende:
Wat ik scheinheilig vind aan Huub is dat Eric zijn "vriend" is, maar hij maakt zijn "vriend" kapot, dat vind ik laag. Deed Huub ook zo bij Sylvia ? NNNNEEEEEEEEEEEEEEEEE. Huub kopieert Jaap en is oh zo misselijk geworden. Daarbij is bezoek bezoek, dat Jaap bezoek terroriseert, ja dat is Jaap, maar Huub vind het ook leuk, dat vind ik misselijk. Daarom vind ik Huub nu erg in mijn aanzien gedaald.
Ik denk, dat dit inderdaad uit zijn voegen gaat barsten.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:09 schreef Donnie29 het volgende:
Jaap en Huub worden gewoon te druk en hitsen elkaar op, en dat kan toch echt de verkeerde kant op gaan.
Het is vooral helemaal niet grappig.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat dit inderdaad uit zijn voegen gaat barsten.
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk er net zo over. Ik wil dit ook niet eens cappen, uitgezonderd een aantal die ik in Updates heb neergezet voor iedereen die nog gelooft in het 'grappige' van Huubs acties.
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al flink wat geduwd, gemept en geschopt.
Ja, dat bedoel ik, ik kan me helemaal in je mening vinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.
Er zijn gewoon geen regels meer.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.
Ze kunnen weer aan, Jaap en Huub nemen ff een uurtje pauze.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoals je ziet cap ik niet, m'n streams staan uit.
Volgens mij heb ik dat al gezien...Huub versus Eric en andersom ook...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Eruit geschopt worden zal denk ik alleen gebeuren bij een echte klap, vuist tegen gezicht denk ik.
Hij kan toch naar huis gaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een halve zitten er ook eigenlijk in het huis.
Die jongen geeft aan helemaal te shaken.... Triest dat de redactie niet ingrijpt.
Ik vind dit zo slap..... Geen idee waar het over gaat, maar ik vind het verre van vermakelijk.quote:
en daarom wordt er niet ingegrepen, allemaal eigen keuzequote:
taxi? familie? vrienden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |