elkaar aanpakken ok graag zelfs maar dit zit mij niet lekker---------TE LAF...........quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Nee, iemand aanranden is van hoog niveau?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Ja op mezelfquote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Genoeg info. Heel staccato. Ben je boos?
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
Kan iemand misschien snel samenvatten wat er allemaal gebeurd is net?
Waarom denk je dat Eric opeens mag daten?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
Dat Huub Eric's date er uit aan het werken is heb ik begrepen, maar op welke manieren doet hij dit? En ik lees over fysiek geweld wat dingen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
dab heb je verleden week vast niet gekekenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
gewoon een vieze kinderverkrachter bahbahbahquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Toch niet van die streams, he? Dit is plat vermaak door betekenisloze streamvultokkies, you're better than that girlquote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja op mezelfdat ik dit volg. Ben wel een paar keer weggelopen.
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk heeft DGK_redactie wel een beetje gelijk als ze zeggen dat ze gek worden van de streamers. Geweld is niet goed, pokeren is niet goed, neuken is niet goed, op de bank hangen is niet goed, wat dan wel? Wat wil de streamer nu eigenlijk zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |