Nee, ok, ik snap wel dat er op de achtergrond vanalles speelt. Hoewel ik niet echt het vermoeden heb dat Huub zozeer in zijn eer gekrenkt is door Eric dat hij nu allerlei wraakacties moet uitvoeren... Maar waar gaat het deze avond over? Ik snap hier echt niks van....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
1. Toen Jaap net kwam vond ik dat zijn personage gebruikt werd. helaas zijn ook mijn grenzen verlegd sinds de laatste weken gouden kooi. Jaap scoort op de één of andere manier. 2. Huub is min of meer aangerand dor Eric, dit moest in de doofpot. Huub heeft iets tegen die jongen. Terecht.
Huub is zichzelf niet meer, wordt voor mijn gevoel aan Jaap gekoppeld door achter. pffffffffff, lang verhaal, kan het niet verwoorden, maar alle verhoudingen gaan scheef. En als ik die bezoeker was was ik niet gekomen, in deze tering zoi.
Of hij beleeft opnieuw die nacht dat zijn ouders vertelden dat Papa Sinterklaas was. Hij MOCHT toen niet zeggen dat hij Papa's zak al herkend had en dat komt er nu allemaal UIT.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
En toch, denk ik dat dit idd de langopgekropte reactie is op de aanranding van Huub door Eric, waar Huub over MOEST zwijgen.
huub mag allesquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft zojuist een echte kopstoot aan "Marco" gegeven overigens, iemand ook gezien?
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kun jij me vertellen waar dit over ging?
Krijg maar geen antwoord... [afbeelding]
voor mij ook..................quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
Morgen is dgk afgelopen voor mij...
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Of hij beleeft opnieuw die nacht dat zijn ouders vertelden dat Papa Sinterklaas was opnieuw. Hij MOCHT toen niet zeggen dat hij Papa's zak al herkend had en dat komt er nu allemaal UIT.
hmm, ja exactquote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef gomi het volgende:
die bezoeker had er allang eentje moeten neerhoeken.
enige wat ze kunnen doen is hem eruitzetten. dus daar verliest hij niets aan.
Huub wil helemaal niet subtiel sarren, Huub heeft nu eindelijk de kans om die aanranding af te rekenen. Ik kan me er iets bij voorstellen, dat alle woede er (na zolang verplicht zwijgen en doen of er niets aan het handje is) dan ook werkelijk uitkomt.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gelul dat dit zó moet. Huub is gewoon niet in staat subtiel te sarren. Alles tokkiestyle, inmiddels erg irritant geworden.
Idemquote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Ruudjem het volgende:
ik heb sinds nu een hekel aan jaap en huub , terwijl ze een hele tijd mijn favoriet zijn geweest
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??quote:Op zondag 3 juni 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
Morgen is dgk afgelopen voor mij...
Genoeg info. Heel staccato. Ben je boos?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Huub heeft het plan gevat, om de date van Eric het huis uit te werken. Hij vond dat de date nu lang genoeg in huis was geweest. Jaap was net wakker, en Huub wilde het samen met hem doen. Natasia, Brian en Amanda stonden erbij toen het plan besproken werd. Amanda en Natasia vonden het te ver gaan.
Genoeg info?
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Huub wil helemaal niet subtiel sarren, Huub heeft nu eindelijk de kans om die aanranding af te rekenen. Ik kan me er iets bij voorstellen, dat alle woede er (na zolang verplicht zwijgen en doen of er niets aan het handje is) dan ook werkelijk uitkomt.
elkaar aanpakken ok graag zelfs maar dit zit mij niet lekker---------TE LAF...........quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Nee, iemand aanranden is van hoog niveau?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wedden van niet..wat wil je dan dat ze gesellig gaan pokeren??
Ja op mezelfquote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Genoeg info. Heel staccato. Ben je boos?
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Haunter het volgende:
Kan iemand misschien snel samenvatten wat er allemaal gebeurd is net?
Waarom denk je dat Eric opeens mag daten?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En dit is de juiste manier om hem terug te pakken ? sorry hoor, maar dit is wel heel laag.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan lopen mijn gratis streams af.... ik ga niet betalen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
Dat Huub Eric's date er uit aan het werken is heb ik begrepen, maar op welke manieren doet hij dit? En ik lees over fysiek geweld wat dingen?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lobasca deed dat net, ik snap er ook al weinig van...
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric en voor hem zijn mijn volgende stemmen. Hij is tenminste de normaalste in het huis.
dab heb je verleden week vast niet gekekenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
gewoon een vieze kinderverkrachter bahbahbahquote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef noucky het volgende:
Toch niet van die streams, he? Dit is plat vermaak door betekenisloze streamvultokkies, you're better than that girlquote:Op zondag 3 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja op mezelfdat ik dit volg. Ben wel een paar keer weggelopen.
In elk geval niet dit lage gedrag tegen een vriendelijk en hardwerkend mens.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:04 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk heeft DGK_redactie wel een beetje gelijk als ze zeggen dat ze gek worden van de streamers. Geweld is niet goed, pokeren is niet goed, neuken is niet goed, op de bank hangen is niet goed, wat dan wel? Wat wil de streamer nu eigenlijk zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |