wel huub lekker meppen en rot dan aub op met je arrogante kudt kopquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Liess het volgende:
Huub niet slaan please.
Dat geluid van die flessenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De auto krijgt een ketchup-wasbeurt
[afbeelding]
Blokkering van Huub zijn weg, dan mag je duwen is paar weken geleden al tegen Huub gezegd toen Jaap zn weg blokkeerde....quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Rotterdammert het volgende:
HUUB MOET ERUIT! FYSIEK GEWELD!
mwah denk het niet, duw en trekwerk wordt tegenwoordig toegestaan. Omdat ze er zo van houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Rotterdammert het volgende:
HUUB MOET ERUIT! FYSIEK GEWELD!
Huub niet. De mensen (muv Jaap) die nu in DGK zitten zijn gewoon geen match voor hem, daarom verlaagt hij zich tot kleuterniveau.quote:
Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat lopen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
Die gast is gewoon te beschaafd.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik snap wederom niet waarom deze homo dit ook allemaal over zich heen laat komen.
Ik had er al eentje geslaan denk ik.
pff en toch blijven mensen het voor m opnemen ik snap het niet, haal dat bord eens voor je hoofd weg die gozer zo arrogant en kinderachtig te walchelijk voor woorden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huub niet. De mensen (muv Jaap) die nu in DGK zitten zijn gewoon geen match voor hem, daarom verlaagt hij zich tot kleuterniveau.
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:47 schreef tutjehola het volgende:
Weet je, ik vond het toen Jaap net in huis was zielig, nu ben ik helaas over een grens dat die date daar vrijwillig is, en weet waar hij aan begint. Eric laat zijn date in de steek, en heeft nu een proebllem?
Huub is minstens aangerand door Eric, mag daar niets mee doen, alles komt er nu uit.
En ik wil heeeeeeeeel graag weten waar die date werkt, want ik zweer het je, ik ken hem, van gezicht. Uit brabo land
Zijn ego wordt ietwat te groot...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
KUT DE GOUDEN KOOI! Die date mag niet slaan , en achter doet er nix tegen.
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dat hij prima reaggert, hij laat zich niet kennen. Eric laat zich wel erg kennen, maar heel begrijpelijk.
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatiequote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...
Het lijkt momenteel op pure mentale deprivatie.
kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bijquote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef noucky het volgende:
Ik was fan van Huub maar ik ga hem steeds mee uitkotsen, wat een walgelik ventje wordt het toch
Vertel eens wat jij er tegen zou doen dan? Als weglopen geen optie is.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kom op man, je hebt toch wel enige vorm van eigenwaarde?
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
[..]
kosten ik WALG en de dgk Redactie MOET die jongen er uit halen! en Huub er bij
Ja, zoals ik al zei...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/deprivatie
Nee de date heeft mee gekregen dat hij NIET mocht slaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de date mag wel slaanIk hoop ook dat hij een flinke stoot geeft. ahem, ik zie nu een echte kopstoot van die kuthuub
Ik snap er niks van als ik dit zo lees. Ik geloof niet dat Huub zo'n enorme klootzak is?! Maar dit is wel 'n heel vreemd script als dit van achter 'moet'. Op deze manier laat je Huub toch niet er uit bonjouren?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom doet Huub dit? Wat heeft die date tegen Huub gedaan?
Kun jij me vertellen waar dit over ging?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
Dit is de kans voor Brian om onze harten te stelen, door Huub te stoppen... Maar nee..
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
En toch, denk ik dat dit idd de langopgekropte reactie is op de aanranding van Huub door Eric, waar Huub over MOEST zwijgen.
ik stel me niet aan maar zie wat er gebeurt ...jij niet dan? ---------LAF spelletje dan!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Stel je niet aan. 't is maar een spelletje hoor
So what, hij geeft hem een klap - en dan wat? Moet hij de kooi verlaten? Wat ergquote:Op zondag 3 juni 2007 00:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee de date heeft mee gekregen dat hij NIET mocht slaan.
ik kende het woord nog niet ff opgezocht, leuk woord trouwensquote:
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
En als Huub dit wel uit zichzelf doet, dan is ie niet helemaal goed bij z'n hoofd geworden.
ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub zei dat 'achter' iedereen lachtte :S
Wie is Marco?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft zojuist een echte kopstoot aan "Marco" gegeven overigens, iemand ook gezien?
Anders was er allang gebeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.
1. Toen Jaap net kwam vond ik dat zijn personage gebruikt werd. helaas zijn ook mijn grenzen verlegd sinds de laatste weken gouden kooi. Jaap scoort op de één of andere manier. 2. Huub is min of meer aangerand dor Eric, dit moest in de doofpot. Huub heeft iets tegen die jongen. Terecht.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heeft hij iets verkeerd gedaan ofzo? Ik snap niet echt waar dit over gaat...
Het lijkt momenteel op pure mentale deprivatie.
Gelul dat dit zó moet. Huub is gewoon niet in staat subtiel te sarren. Alles tokkiestyle, inmiddels erg irritant geworden.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer gezegd , nee, doorlaten schemeren dat het van achter moet.
Oh, dat bedoelde jequote:Op zondag 3 juni 2007 00:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kende het woord nog niet ff opgezocht, leuk woord trouwens
Wat is er überhaupt met de regels "gebeurt" ?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef basicsaint het volgende:
Wat is er met de persoonlijke eigedommenregel gebeurt?
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Maar het lullige is nu dat Brian de lachende derde is....en daar baal ik van..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |